Vraag

Hoe verstop ik de wondjes van zelfbeschadiging


Badge +1

Hey iedereen.

Ik heb op mijn been, mezelf pijn gedaan, alleen door het warme weer vinden mijn ouders dat ik eigenlijk met een korte broek aan moet lopen, of als we bijvoorbeeld gaan zwemmen ofzo, dus nu vroeg ik me af.

Hoe verstop ik die sneetjes/wonden??

Groetjes, Ray.


11 reacties

Badge +1

Tja @Gebruiker c, alleen daarvoor heb je niet echt een creme nodig, ik vind het gewoon apart en ook een beetje spannend, maar ik ga erover nadenken! :sweat_smile:

Bedankt voor je hulp :) 

Hi Ray,

 

ik weet niks van welke crème ofzo goed is, maar ik heb wel een tip hoe je het gemakkelijk kunt kopen.

Als je nou een screenshot van dat product maakt van hun website en je loopt dan die winkel in en zegt ‘ik moet dit hebben (en je laat dat ss zien) voor mijn moeder’. Waar kan ik dat vinden?

 

Dan gaan ze misschien wel ff meelopen en het geven en dan reken je gewoon af en denken zij dat je dat voor je moeder koop. Niks aan de hand, toch?

 

Of je schrijft die naam van wat je moet hebben op een briefje en zegt ‘ik heb deze nodig” en dan komt het vast ook wel goed.

 

Btw ik weet niet waar je die krasjes hebt zitten, maar misschien kun je er gewoon een pleister op doen voor een keertje en zeggen dat je ergens tegenaan gelopen bent.

 

Groetjes,

M&M's

Badge +1

Hoi @M en Ms 

Een pleister gaat niet echt helpen, ik heb er dan 5 nodig, dus ik kan ook niet zeggen dat ik in een struik ben gelopen, maar mijn ouders gaan dan vragen stellen, van waarom?? Ik wil hun niet vertellen over mijn, “situatie”

 

Hey @Ray .

Zelf doe ik van die speciale olie gebruiken voor deze littekens. 

Misschien kan je er iets mee.

Groetjes Gebruiker c 

 

Badge +1

@Gebruiker c
Welke olie?? 😂

Hey @Ray .

Hier heb je een paar voorbeelden van . 

https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/de-tuinen-vitamine-e-huidolie-60058569?skuid=058569

 

https://www.viata.nl/biooil-littekens-en-striemen-antiage-badolie-dagelijks-gebruik-huidstriemen-hydraterend-litteken-olie-25-ml-nl#.XvUkLWlcLqs

 Hopelijk heb je er iets aan! 

Let wel op of je er tegen kunt en laat je goed informeren.  En lees de bijsluiter.

Succes! 

Groetjes Gebruiker c 

 

Badge +1

@Gebruiker c
Bedankt voor je advies alleen..
Hoe ga ik dat ongezien naar binnen smokkelen? Ik wil namelijk niet dat mijn ouders het weten.

Hey @Ray .

Graag gedaan!

Je kan deze olie ook kopen bij een drogisterij in de stad. Dus je hoeft niet perse online te bestellen.  Om het binnen te smokkelen kun je natuurlijk gewoon in je schooltas doen in een vakje en dat je daar je boeken bij legt. 

Groetjes Gebruiker c 

Badge +1

Hey @Gebruiker c
Ja klopt, alleen ik vind dat altijd een beetje raar om dat als 13-jarige jongen te kopen, 😶

Hey @Ray .

Ik snap dat je dat raar vind, maar daar is helemaal niks raars aan en ze zullen daar echt niks van zeggen . Misschien als ze het vragen waarom dan zeg je dat dat komt omdat je bent uitgeschoten bij techniek .

Groetjes Gebruiker c 

Badge +1

Het is te koop bij een drogist in de stad. Ik ga er even over nadenken!

Reageer