Vraag

hoe verberg je je haar

  • 10 August 2020
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey

 

Ik wil graag weten hoe ik mijn korte haar herberg zonder een muts op te doen


5 reacties

Hey,

Ja dat is lastig inderdaad. Ten eerste wil ik zeggen dat kort haar ook gewoon heel mooi kan zijn bij meisjes, zeker als je er wat leuks mee doet. Als jij dit echt niet wil is dat natuurlijk jouw keuze.

Heb je al overwogen om een pruik te proberen? Ik weet dat er mensen zijn die haar doneren voor mensen zoals jij dus misschien zou je dat eens kunnen opzoeken. Ik weet niet hoe lang je haar al is maar als het lang genoeg is kun je hair extensions nemen, dat zijn een soort verlengstukjes van je echte haar. 

Misschien heb je hier wat aan! In ieder geval veel succes:heart:

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben ziek geweest toen viel me haar uit. Nu groeit het weer maar ik wil het pas laten zien als het lang is want met kort haar voel ik me niet fijn😔

Hey,

Ik denk dat we allemaal niet zo goed weten wat je bedoelt. Wil je geen haar, wil je langer  haar? Maar waarom is je haar dan zo kort?

Zou je misschien iets meer info kunnen geven dan kunnen we je beter helpen!

Reputatie 3
Badge +2

Haha thnx ik bedoel dat niemand het ziet!

Hey,

Je wil je korte haar verbergen. Wat bedoel je precies met verbergen? Dat je het wegstopt, zodat het niet in je gezicht zit of wegstoppen zodat niemand het ziet? Is het probleem vooral dat de muts warm is of wat anders?

Je zou haarlak, gel of wax kunnen gebruiken om je haar in een bepaald model te krijgen. Dan blijft het zo zitten en kan het dus niet in je gezicht hangen. Je kan het ook heel strak naar achteren stylen en dan lijkt het misschien net of je kaal bent.

Je zou een pet of hoed of hoofddoek op kunnen doen. 

Verder heb ik niet echt ideeën vrees ik.

Of gewoon kaal gaan 😉

Gr. Pin

Reageer