Vraag

hoe moet ik nu verder??

  • 4 January 2020
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal 

Al snel weer een nieuwe, ik had eigenlijk een soort vriendin die ik heel erg kon vertrouwen daar kon ik alles tegen zeggen. Alleen door omstandigheden kan mag ze niet meer veel contact hebben 

Ik heb juist iemand nodig echt iemand waar ik iedere dag ff kan appen of praten, bellen maar dat kan nu niet meer.

Ik ben zelf enorm bang dat ik me zelf nog meer aan gaat doen. 

Ik heb op dit moment best enorme gedachten om een eind aan mijn leven te maken, ik heb eigenlijk niks meer 😭 ik voel me letterlijk het probleem van alles. Thuis krijg ook niet die steun die ik zelf zo hard nodig heb.

Ik zou zo graag vrienden willen. Zo graag kunnen praten of weet ik veel als ik maar contact heb.

Maar hoe moet ik nu verder?

 


3 reacties

Hey,

Ik heb hetzelfde probleem gehad, het gaat goedkomen. Het is nu even moeilijk

 

Zou jij profesionele hulp willen?

 

Als je iemand nodig heb om te praten dan kan je altijd chatten/bellen met de Kindertelefoon.

Als je problemen heb kan je ze ook op het forum vragen.

 

Je wilt eigenlijk meer vrienden, zit je toevallig op een sport? Dan zou je met teamgenoten meer kunnen doen

Probeer anders eens op school wat mensen aan te spreken en kijk of er een klik is

Ja ik zou professionele hulp wel willen alleen thuis doen ze er moeilijk over.

Kheb op een sport gezeten maar ik moest er af omdat ik teveel ondergewicht had, en nog steeds is het nog niet heel goed 

Iedereen heeft al vrienden, ik loop maar wat achter hun aan. Ze weten zelf niet zo goed wat ze met me aan moeten 

Maar bedankt voor je reactie 

Ja ik probeer het wel ook via chatten 

Thuis hebben ze helaas iets over je te zeggen tot je 16 bent, vanaf je 16de mag jij zelf keuzes maken voor operaties etc, hieronder valt ook psychische hulp. Dus als je 16 bent dan kan jij naar je huisarts gaan en om hulp vragen.

 

En zou je misschien iets kunnen doen zoals uitgaan naar een kroeg om daar mensen te leren kennen?

Je loopt nu achter mensen aan, je zou ook een aantal nieuwe jongeren een kans kunnen geven en hun aanspreken, lijkt dat je wat?

Reageer