Vraag

Hoe moe kun je worden?

  • 17 January 2018
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ja.. vreemde vraag misschien, maar ik vraag me echt af hoe moe je kunt worden ... psychisch of lichamelijk. Ik voek me lichamelijk en psychisch zo uitgeput. Me lichaam moet zo hard werken en de stress die ik ervaar dat is absurd. Hoe kan je jezelf kalm houden?. Waar haal je energie vandaan als het letterlijk op 0 staat.

3 reacties

Hoi,

Voor mij is dit herkenbaar. In de vakantie heb ik veel geslapen, maar het was nooit genoeg. Je slecht voelen kost energie, véél energie. Het is niet raar dat je continu moe bent. En maar proberen, en maar volhouden. Dat is erg zwaar.

Ik denk dat je op je toppunt bent, als je random in slaap valt. Als je jezelf nog wel wakker kan houden, kan het dus denk ik erger. Maar dat is een persoonlijke mening.

Energie kun je krijgen van sporten. Je steekt er energie in er je krijgt er nog meer energie voor terug. Tot je stopt en dan ben je weer moe. Tijdens het sporten is het wel een fijn gevoel!
Verder krijg je lichamelijk energie van suikers en andere voedingsstoffen. Als je moe bent en je eet wat, knap je daar vaak van op.

Eigenlijk is het best raar, maar vaak krijg je meer energie van actief zijn, dan van je rustig houden. Dus als je stress hebt, loop een rondje in plaats van dat je even gaat liggen. Doe iets, dan krijg je meer energie! Is wetenschappelijk bewezen!

Gr. Pin
"Ja.. vreemde vraag misschien, maar ik vraag me echt af hoe moe je kunt worden ... psychisch of lichamelijk"
Dood.
Op een gegeven moment overlijdt iemand na te lang geen slaap of te veel stress.
Dat zijn wel de meest extreme gevallen.
het, ik zal proberen om gewoon in de weekend echt superveel te slapen. Ik heb hier ook last van. Daarom slaap ik in het weekend echt 15 uur per dag. Het helpt echt! Maar ik zou ook proberen eerder naar bed te gaan

Reageer