Hoe kom ik in het ziekenhuis?

  • 27 December 2017
  • 13 reacties
  • 11926 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ziekenhuis:
Kan iemand me helpen aan een manier hoe ik snel in het ziekenhuis kom? Ik wil graag snel in het ziekenhuis terecht komen waar ik zo mijn prive-omstandigheden voor heb! Ik wil niet dood ik zoek enkel een manier hoe ik matig ziek word en ook gelijk opgenomen kan worden in het ziekenhuis!
Eigen risico van de zorg heb ik er wel voor over!
Het idee is dat ik 1 a/of 2 nachten niet thuis maar in het ziekenhuis kan blijven!
Voor de mensen die gaan reageren dat ik gestoord of iets ben, ik heb hier zo mijn redenen voor, dus ik hoef geen hulp of iets dus so be it!

13 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Niemand zal je ideeen hiervoor geven, omdat dat onverantwoord zou zijn.
Je zult met aan Google dan aan dit topic hebben.

En als je het echt graag had gewild, had je er al gelegen. Dus blijf gewoon lekker thuis. Het is bijna oudjaar, dat wil je niet ik een ziekenhuis doorbrengen.
Uhm, je word niet zomaar opgenomen in het ziekenhuis. 't Lijkt me niet dat ze je voor iets 'matigs' opnemen.
Ik ga je dus niet helpen om ziek te worden.
Ik ben wel benieuwd wat dan je reden is. Als je die deelt kunnen we je helpen een andere optie te vinden.
Ik snap dat jij weinig aan de reactie hebt, aangezien ik je vraag niet beantwoord, maar we gaan je niet helpen ziek te worden...

Gr. Pin
Naast het feit dat wij niet mogen helpen daarmee kunnen wij ook niet echt helpen.
Voor zover ik weet kun je alleen opgenomen worden bij ernstige ziekten en bvb operaties.

Een alternatief lijkt mij beter, bvb tijdelijk bij een vriend/vriendin verblijven.
Wat is je doel met deze vraag? is dit niet sowieso een gekke vraag voor een forum? Waarom zou iemand je antwoord geven hoe je ziek kunt worden wat genoeg is voor ziekenhuis dat is niet goed volgens mij.
ligt eraan waar je woont, kan ook met openbaar vervoer, zelfs met de fiets.
ligt eraan waar je woont, kan ook met openbaar vervoer, zelfs met de fiets.
Hahaha
De mensen die advies geven op dit forum doen dat uitsluitend om mensen gelukkiger te maken. Jouw ziek maken gaan we dus niet doen! Zoals Menspersoon al aangaf, ga een paar dagen langs bij een vriend of vriendin en leg je vriend of vriendin de situatie uit.
Heel misschien, als je een heeeele goede reden hebt, (als anders de wereld vergaat ofzo), gaan wij je helpen om in een ziekenhuis te komen. Zo niet, is het een hele gekke vraag en willen we alleen maar helpen als we de reden weten. En dan helpen we je op een andere manier
D
Je bent hier anoniem dus ik wil de reden wel eens weten. Btw geen haat maar ga aub niet proberen 't ziekenhuis in te komen tenzij je reden echt goed is. Ik wil eerst de reden weten voordat ik slechte dingen doe tegen iemand in therapie die gekke dingen doet ofzo. (You never know)
Waarom wil je zo graag in het ziekenhuis komen?
Wij kunnen je geen advies geven om 'ziek' te worden en dat mag ook niet. Sorry dat ik het toch zeg maar als de situatie thuis zo slecht is dan kun je echt beter hulp gaan zoeken of idd zoals er gezegd werd bij een vriend(in) logeren.. Het lijkt me niet helemaal gezond dat je zo graag in het ziekenhuis wilt zijn en niet thuis..
Hee,
Ik weet niet of het een grap is dat je dit vraagt, of dat je serieus het ziekenhuis in wil. Aangezien je in beide gevallen waarschijnlijk niet meer gaat reageren, verzin ik zelf maar wat redenen.
1) je wil iemand de schuld geven van mishandelingen, dus als je in het ziekenhuis ligt kan je diegene aangeven. Artsen kunnen trouwens wel onderzoeken wat de oorzaken zijn van verwondingen, dus als jij zegt dat je van de trap geduwd bent en je bent er eigenlijk zelf vanaf gesprongen, hebben ze dat door en zou je best eens strafbaar kunnen zijn. Oplossing: degene die je mishandelt vermijden, tijdelijk bij iemand anders intrekken, aangifte doen.
2) aandacht vragen. Aandachtstekort is geen aanstellerij, dat doet heel veel pijn. Als een baby geen aandacht krijgt, gaat hij dood. Nou is dus de vraag of dit de beste manier is. Spoiler: nee. Zelfs als je geen dwarslaesie overhoudt aan wat je ook van plan bent, en echt een paar dagen zonder ernstige verwondingen in het ziekenhuis met als oorzaak iets wat niet expres lijkt, is het niet zo'n goed idee. Je krijgt wel aandacht, voor een paar dagen. Daarna moet je het voor de rest van je leven geheim houden voor die mensen. En je moet een hele goede smoes verzinnen, wil iemand dit geloven, want zoals ik al zei:; artsen weten wanneer je liegt over de oorzaak. Oplossingen: geen idee. Vertel wat meer en misschien heeft iemand tips.
3) vul m alsjeblieft zelf aan met de echte reden. Het is anoniem, zelf als je je schaamt om de reden kan je hem hier juist kwijt, maar verdoe onze tijd anders niet met dingen van ons vragen die we niet mogen zeggen.
D
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Er zijn nu best wel veel reacties al geplaatst. Dus heb ik ook niet echt iets eraan toe te voegen. Maar je wilt in het ziekenhuis belanden omdat je dan niet meer thuis hoeft te zijn? Dat is wat ik begreep. Het is een anonieme forum. Dus we weten niet waar je woont, hoe je heet. Is er thuis iets aan de hand omdat je graag weg wilt?

Ik kan je wel een paar redenen geven om in het ziekenhuis te belanden, en zelfs iets aanraden waardoor je een lange periode echt ziek bent, maar daar wordt je niet blij van. Daarnaast wordt ik dan van het forum verwijderd en dat zou jammer zijn.

Praat met vrienden hierover of familieleden.

Gr:Mr. S
Hoi, (beetje laat..)
Maar waarom zou jij zo graag in het ziekenhuis willen liggen? Als je niet zo graag thuis wil zitten of door andere redenen praat er over met iemand. Want ik en iedereen gaan je geen advies geven omdat je in het ziekenhuis wil belanden en niet alleen omdat het de regels overtreed, niemand zou jouw een reden willen geven waardoor jij lekker in het ziekenhuis kan liggen. En zelf word je er ook niet blij van je zal opgeluchter en je blijer voelen als je met iemand hier als eerst mee heb gesproken. Waarom ik hier nog op reageer ook al zijn we al een maand verder is omdat dit me heel erg opviel.

Groetjes Xx

Reageer