Hoe kan ik het goed doen...?

  • 23 March 2020
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, weer iets over school, maar het gaat niet over dat ik school stom vindt. Ik zit momenteel namelijk in quarantaine door het coronavirus dus ik hoef niet naar school!

Maar ik heb het gevoel alsof de juffen me echt niet begrijpen en ik de juffen ook niet begrijp. Nu heb ik een opdracht ingeleverd en heeft de juf gezegd dat ik het beter had kunnen doen en dat ik strenger voor mezelf moet zijn. Ze heeft me geen enkel compliment gegeven terwijl ik echt mijn uiterste best heb gedaan op die opdracht. 

Daarbij zij mijn juf van vorig jaar dat ik juist minder streng voor mezelf moet zijn, dus dat doe ik nu maar nu moet het juist niet. Ik snap het niet. Wat moet ik doen / zeggen? Willen jullie me helpen?

Ik wordt er verdrietig van, ik doe echt mijn best op opdrachten en neem school serieus. De kinderen in onze klas die helemaal geen reed doen hebben vwo advies en ik havo terwijl ik echt mijn best doe (ik zit op een school voor kinderen van 10 - 14, daarom ga ik (gelukkig) volgend jaar weg) ….De juf zegt ook dat ik niet om hulp vraag maar dat komt omdat ik geen hulp nodig heb. 

Helpen jullie me? Liefs:heart:


2 reacties

Heyy

Het kan gewoon zijn dat die leerkracht je niet tof vindt, had dit ook in het 5e leerjaar . Alle leerkrachten vonden me een goede leerling en zij niet, terwijl ik niet anders deed. Niet teveel van aantrekken, nu moet je toch niet naar school en het jaar daarna heb je een nieuwe leerkracht. Komt wel goed, als jouw punten goed zijn en je wilt naar VWO, kan je volgens mij ook gewoon naar VWO hoor. 

Groetjes

Kaas123

 

Reputatie 1
Badge +1

Hey 

Wat vervelend dat je juf dat zegt zeg! 

Als ik jou was zou ik haar (indien mogelijk) een berichtje sturen met dat je het echt niet fijn vind. En misschien ook uitleggen hoe dat komt.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt!

 

Groetjes

Just Myself

Reageer