hoe ik me nu echt voel..

  • 6 January 2018
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
eenzaam zijn
een gevoel van leegte, en zoveel
verdriet.
of ik nou alleen ben of in de menigte.. maar is er iemand die dit ziet?
ik weet het even niet,
en het is zoveel gedoe.
laat me dan maar, ik ben gewoon moe..
alleen met mezelf al is het maar voor even.
zodat ik daarna weer verder kan,
in de drukte van dit leven.

steeds zoveel verdriet en zoveel pijn.
gedachten die nergens over gaan,maar ze nemen zich over mij bezit. ik begeef me in een waan..
ga asjeblieft weg, en geef me rust.
dat is het enige dat ik hoop, zonder controle en zonder hoop gaan die gedachten met mij op de loop.
ik voel me verdrietig en verloren, ik schreeuw om hulp maar kan er iemand mij horen?
ik ben moe, moe van het huilen!
ik ben klaar met vechten.. ik wil niet meer.. maar laat me asjeblieft niet gaan..

3 reacties

Jeetje, wat heb jij dit goed beschreven! Echt super knap! Dit beschrijft ook precies hoe ik me voel.
Meid je kunt het! Laat niemand je minderwaardig voelen! Dit is makkelijk gezegd, maar je hebt sowieso heel veel goede kanten. Je kan super goed schrijven en dingen onder woorden brengen! Dat is een mooie eigenschap.
Als je wat meer over je gevoel/situatie wilt vertellen kan dat altijd.
Zet hem op, je kunt er echt wel tegen aan!
Sterkte

Liefsss
Ontzettend mooi omschreven!!!
Vind t echt knap van je!
Geef niet op!!
Ik zou je graag willen helpen, zou je wat meer over je situatie willen vertellen? Als je dat wil natuurlijk.
Maar serieus, wat je hebt geschreven is vet mooi
Ik (en anderen) zijn er voor je.
Groetjes!
Knap dat je dit zo kan verwoorden. Ik herken me hier heel erg in en vind het fijn om te zijn dat er meer mensen er zo over denken.
Als je dit zelf hebtg geschreven. is het misschien iets om dichter te worden? Dit soort gedichten zijn erg mooi en misschien is dit een manier om jou gevoelens te uiten?

Reageer