Hoe het nu gaat

  • 15 May 2018
  • 7 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey

Ik wou ff een update geven over hoe het gaat.
Het haat superslecht.
Ik heb iedere dag zelfmoord neigingen (en ik vind het best knap dat ik het niet geprobeerd heb).
Ik ben vandaag aangereden (niks heftigs, alleen mn enkel gebroken)
Ik werk me met moeite door elke dag heen.
En volgensmij word mn boulimia steeds erger.....



Xx Alli

7 reacties

hii.
Wat vreselijk dat het zo slecht gaat.

Hoef je niet naar school mu he enkel is gebroken? Dat zou wel leuk zijn.

Pleeg geen zelfmoord. Er zijn mensen die van je houden. Mensen JOU nodig hebben. Zoals je zusje. Wees er voor haar.

Als je boulima te erg wordt kan je er aan dood gaan vgm. Praat er met een diëtist over. Die kan je vast helpen.

~Asy
Ik moet jammergenoeg gewoon naar school (tears).
Maaarrrrr k hoef niet mee te gymmen, en ik heb 'bodyguards' (kinderen die me mogen die me dan helpen)

Ik ga morgen een afspraak maken bij de diëtist.
Fijn van die kinderen.
En veel succes bij die diëtist
Hoi,

Ik hoop dat jouw aanrijding ook daadwerkelijk een ongeluk was en dat je er zelf niet iets mee te maken had?

Je hebt momenteel geen hulpverlening toch? Waarom ook al weer niet? Want als ik dit lees, zie ik steeds meer redenen om wèl hulpverlening te krijgen.

Ik vind het dus heel erg knap dat je een afspraak gaat maken met een diëtist!

Ik hoop dat dit je kan gaan helpen, want in je eentje vechten is erg zwaar.

Bedenk ook goed waarvoor je het allemaal doet. Voor je zus en zusje natuurlijk, maar je doet het eigenlijk voor jezelf! Je moet voor jezelf vechten. Misschien voel je dat nu niet zo en dat snap ik, maar dit is wel een belangrijk doel!

Veel succes en sterkte met je been,
Gr. Pin
Zoals pin vroeg. Ik hoop dat je niet zelf iets met het ongeluk te maken gehad. Ik wil even zeggen. Er zijn mensen voor je. en jij bent er voor mensen. Je zusje. etc. het is moeilijk dat je boulimia hebt. Succes bij je diëtiste. Ik hoop dat alles goed komt.

Beterschap met je been

Groetjes Zane21
De aanrijding was omdat die autobestuurder niet goed oplette.
Ik kwam van rechts, maar die auto remde niet. Gelukkig reed de auto niet echt over me heen maar botste eerder tegen me, maar door de val klapte mn enkel dubbel.

Ik heb geen hulpverlening omdat ik gewoon te verlegen en bang ben. Ik vertrouw bijna niemand..
Ik had al aan jeugdzorg gevraagd of ik ergens anders kon wonen, maar dr waren geen plekken waar ik me goed voelde..

Ik geef me dus gewoon over aan hoe mijn leven nu is. Het is toch al niet zo belangrijk. Ik hoop gewoon dat mijn zusje blijft leven, en dat mijn dieren blijven leven.
Hoi,

Gelukkig kwam het ongeluk niet door eigen toedoen. Ik ben blij dat te horen (wat jouw situatie helaas niet echt beter maakt, maar goed).

Denk je dat je niet kan wennen aan een andere omgeving? Alles beter dan thuis toch, waar je wordt mishandeld? Kun je het niet proberen voor een weekje ofzo en afspreken dat als het vervelende gevoel dan nog niet weg is, je weer terug gaat of weer ergens anders heen? Jij verdient gewoon een veilig thuis en het doet me pijn te horen dat je je er aan overgeeft. Dit zou niet normaal moeten zijn. Je zou een lieve familie om je heen moeten hebben die van je houdt!

Gr. Pin

Reageer