Heteroflexible

  • 6 June 2021
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Hi ik ben Sarah.

Ik ben zelf heteroflexible maar vind het vreselijk.

Mijn zus en mijn vrienden supporten me voor geen zak en zeggen  dat ik gewoon Bisexual ben.

Maar dat ben ik niet!😭😭😭

Ik begrijp niet waarom mensen het niet gewoon kunnen  vergeten en gewoon zeggen oké goed top 👏 

En klaar.

Hoe kan ik leven met een pride waar van mensen zeggen dat hij niet bestaat?😭😭😭 ik weet niet een wat ik zou moeten vragen de enigste grote reden dat ik dit schrijf is  omdat ik teminste hoop dat iemand dit ziet en misschien wel kan vergelijken of gewoon er iets over wilt zeggen.

Mijn zus zegt letterlijk dat de vlag van mijn pride lelijk is!😭😭😭😭.

Ik kan niet eens bij de tags van dit verhaal heteroflexible schrijven omdat het daar niet eens bij staat😭😭

Ik zou gewoon willen dat mensen alles en elke pride + goed zouden vinden en niet alleen de gene die ze goed kennen😭😭😭


1 reactie

k ben zelf heteroflexible maar vind het vreselijk.

Mijn zus en mijn vrienden supporten me voor geen zak en zeggen  dat ik gewoon Bisexual ben.

Maar dat ben ik niet!😭😭😭

Meestal gaat men er van uit dat je biseksueel bent als je op beide geslachten valt.
Ga er ook niet van uit dat ze de hele seksualiteits Wiki in hun hoofd hebben zitten stampen, omdat ze waarschijnlijk iets beters te doen hebben.

 

of gewoon er iets over wilt zeggen.

Dat lukt zeker.
Ik zie hier twee problemen:

  1. Je maakt je te druk over een label. De meeste mensen in jouw omgeving zal het niet echt boeien of je nu wat hebt met een jongen of een meid. Wat maakt het jou dan uit dat zij net niet dat ene minieme verschil tussen de labels kennen? Het maakt jouw relatie met die ander niet slechter.
  2. Je maakt je te veel zorgen over de mening van anderen hierbij. Wat boeit het als je vlag lelijk is? Dat ding zit niet op je voorhoofd getatoeëerd en je versiert er niemand mee. 

Ik kan je dus eigenlijk alleen jouw eigen advies geven:

 

vergeten en gewoon zeggen oké goed top 👏 

En klaar.

Reageer