Vraag

Het zwarte schaap

  • 4 October 2018
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou ik ben 16 jaar oud en voel me echt het zwarte schaap van de familie. Ik ben gewoon zo anders dan mijn ma en broer dat het gwn pijn doet. Ik voel me de laaste tijd echt ongelukkig en eenzaam maar ik kan er met niemand over praten zelfs niet tegen mijn moeder. Ik zou natuurlijk wel met der willen praten maar we verschillen zoveel dat zij mij gewoon niet snapt. Met mijn broer valt ook niet te praten wij verschillen ook veel van elkaar. Met mijn vrienden kan ook niet praten want ben bang dat ze anders over me gaan denken en ik voel me niet prettig om met hun hierover te praten. Ik ben zo ongelukkig en eenzaam dat ik soms gwn niet meer het nut snap in zoveel dingen en dan ga ik ook slecht denke.

voelen jullie je ook zo en wat doen jullie er dan aan?

Groetjes het zwarte schaap

1 reactie

Hey,

Super rot dat je je zo voelt! Als je niet met je moeder kan praten, kan je er misschien met iemand anders over praten. Bijvoorbeeld leraar op school. Als je slecht denkt probeer dan je gedachten ergens anders op te focussen, ga bijvoorbeeld muziek luisteren of iets leuks doen, zodat je je hopelijk iets beter voelt.

Groetjes,

Thoughts

Reageer