Het leven moet klaar zijn

  • 24 August 2018
  • 63 reacties
  • 733 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil dood..
Soms denk je dat mensen er voor je zijn maar dan gaan ze stom tegen je.
Ik snap best als niemand dit leest of reageert ik ben het niet waart.

Ik kan er niet meer tegen.
Gisteren was ik bij mijn beste vriendin en was ik eindelijk voor het eerst in minstens 5 maanden en mischien nog wel langer blij. Ik was echt blij.
Gisteren was het nog leuk. Gisteren was ik nog blij maar nu.
Ik voel me kut.
Ik ben kut
Ik ben stom.
Ik ben dik.
Ik ben lelijk.
Niemand houd van me.
Ik word niet oud.
Ik wil dood.
Niemand houd van me.
Niemand vind me aardig.
Niemand zou me missen als ik weg ben.
Ik ben vreselijk.
Ik kan niet meer leven.

Ik was nu een paar maanden gestopt met snijden. Maar nu ben ik jammer genoeg weer begonnen.
Ik voel me zo kut.
Ik wil echt dood.
Ik heb me nog nooit zo kut gevoelt.
Ik heb nognooit zo'n groot verlangen gehad om dood te zijn.
Ik ren het liefste nu naar het treinspoor of anders....
Geen me een reden die me zou moeten tegenhouden.
Niemand houd meer van me dat is niet de reden die me tegenhoud.
Ik stel niks voor.
Niemand houd van me.
Ik ben een vreselijk.
Ik ben het meisje met het masker.
Waarom moet ik dit mee maken.
Er is zowiso een reden voor.
Ik kan niet meer.
Ik weet he tniet meer....
Ik kan niet meer..
Ik leef niet meer echt...
Ik geniet niet meer....
Wat moet ik doen...
Ik zit de hele dag te janken als niemand erbij is.
Help..

63 reacties

Ik kijk eerst wel of die therapie helpt en anders vertel ik het een vriendin van me
Ok. Ik hoop dat die therapie helpt. Misschien geeft die therapie je de moed om je vriendin in vertrouwen te nemen.
Mischien
Het gaat nu echt heel erg slecht met me.
Ik baal ervan omdat het net een paar dagen weer goed ging.
Vandaag weer naar school wat kut was. Kut klas en stomme mentor. Hij is alleen maar zenuwachtig en kan nergens tegen.
Ik heb helemaal geen zin in dit schooljaar, ik had er al geen zin in nou ja wel om mijn vriendinnen te zien maar verder niet dat kwam gewoon doordat school niet super leuk is. Maar nu ik de klas ken denk ik van waarom?
Ik weet niet meer wat ik moet doen...
heyo,
zit je in de klas met je vriendinnen?
hmm je heb een kut klas, zijn ze irritant of pesten ze je? je kan dit namelijk ook met je mentor besprek en al wil je het met iemand anders, is er ook een vertrouwenspersoon op school. als jij vind dat je een stomme mentor heb kan je in gesprek gaan met je afdelingshoofd en dit bespreken misschien kan je naar een andere klas(heb je misschien ook meteen een leukere klas!)
ik probeer school positief te bekijken, na zoveel jaar ben je ervan af en kan je een opleiding doen die JIJ leuk vind, dan word school ook leuker al heb je een opleiding die je leuk vind.

Wel Goed dat het weer even een paar dagen goed ging, wat is er veranderd in die dagen? alleen school? dan kan je proberen met school hier wat aan te doen, misschien kan je andere lessen of aangepaste rooster krijgen dat jou meer rust en een beter gevoel geeft.

Ronald
@Ronald2001
Ik zit in de klas met twee vriendinnen.
Mijn klas is gewoon irritant en stom..
Ik kan niet met mijn mentor bespreken want hij kan niet goed organiseren en mensen helpen enzo.. En de vertrouwingspersoon is niet aardig.
Ik weet niet wat er in die dagen verandert is..
Ik kan hier niet over praten met iemand want dan moet ik meteen mijn hele verhaal vertellen en dat wil ik nog niet. Omdat ik het lastig vind. Want ik wil het wel maar ik kan dit niet.
Kan je het goed vinden met deze vriendinnen?
Hmm je kan je verhaal niet vertellen ik denk dan aan 2 dingen die je zou kunnen doen;
1. Een briefje of appje, dit is niet direct en je heb langer om het te appen of schrijven dus heb je er meer controle over

2. Je zou het in de 3de vorm kunnne vertellen, inplaats van ik heb dit meegemaakt kan je tegen een vriendin zeggen:
Hey (naam) ik heb dus een vriendin en die heb hier last van (jouw probleem benoemen).

Dit is wel een beetje liegen dus moet je er zelf heel goed over nadenken of je vriendinnen dat wel goed vinden.

3. Heb je al met god gepraat? Hij wil je helpen!

Ronald
Met God heb ik gepraat. Ik heb niet meer het gevoel dat hij bij me is. Dat hij niet meer om me heen is.

Mischien zijn die opties wel een idee...
Maar in al die tijd heb ik een ding geleerd: Er is altijd iemand die van je houd en om je geeft; god, ik weet niet of je gelovig bent maar zoniet is het echt een aanrader zoek op google gewoon eens een online bijbel op en klik iets aan en ik weet bijna zeker dat jij die tekst niet per toeval aanklikte maar dat god het zo zou willen en dan hoop ik dat je uit die tekst heel veel kracht kan halen om sterk te blijven en niet op te geven

Ik heb dit gedaan en kwam op Obadja 1 vers 8: De dag komt -- spreekt de HEER -- dat ik wijzen in Edom zal doden, zodat er niemand in het bergland van Esau niemand meer is met enig verstand.

Wat wordt hiermee bedoelt?
Heyo,
Sorry dat vers kan ik niet uitleggen....

God is bij je, God laat je nooit alleen, god is liefde en iemand alleen laten is geen liefde. Dat jij god niet ziet betekent niet dat hij er niet is!
Waarom dan die ellende? Satan... hij is in controle over de wereld weet je nog? God wil jou niet zien lijden, god wil je vrolijk zien...

Satan test jou nu, hij wil kijkeb hoe trouw jij aan god ben, hij wil dat jij god beschuldigd voor deze ellende...

Volgens mij heb ik het al verteld weet niet zeker, maar het verhaal van Job is echt een aanrader voor jou nu!

Geloof op wat je niet ziet, god
Soms is het zo moeilijk om te geloven, ik heb dan het gevoel alsog God er niet is.
Ik zal het verhaal van Job eens lezen, nog een keer.
Ik geloof op God en ik zal proberen altijd op God te vertrouwen en de Satan laten zien dat ik trouw ben
ik heb dat gevoel ook gehad, maar door de bijbel te lezen en naar voor jou de kerk gaan krijg je het gevoel van aanwezigheid, goed dat je het verhaal van Job nog een keer leest. ik hoop echt dat dit jou zal helpen
Bedankt

Reageer