Het leven moet klaar zijn

  • 24 August 2018
  • 63 reacties
  • 733 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil dood..
Soms denk je dat mensen er voor je zijn maar dan gaan ze stom tegen je.
Ik snap best als niemand dit leest of reageert ik ben het niet waart.

Ik kan er niet meer tegen.
Gisteren was ik bij mijn beste vriendin en was ik eindelijk voor het eerst in minstens 5 maanden en mischien nog wel langer blij. Ik was echt blij.
Gisteren was het nog leuk. Gisteren was ik nog blij maar nu.
Ik voel me kut.
Ik ben kut
Ik ben stom.
Ik ben dik.
Ik ben lelijk.
Niemand houd van me.
Ik word niet oud.
Ik wil dood.
Niemand houd van me.
Niemand vind me aardig.
Niemand zou me missen als ik weg ben.
Ik ben vreselijk.
Ik kan niet meer leven.

Ik was nu een paar maanden gestopt met snijden. Maar nu ben ik jammer genoeg weer begonnen.
Ik voel me zo kut.
Ik wil echt dood.
Ik heb me nog nooit zo kut gevoelt.
Ik heb nognooit zo'n groot verlangen gehad om dood te zijn.
Ik ren het liefste nu naar het treinspoor of anders....
Geen me een reden die me zou moeten tegenhouden.
Niemand houd meer van me dat is niet de reden die me tegenhoud.
Ik stel niks voor.
Niemand houd van me.
Ik ben een vreselijk.
Ik ben het meisje met het masker.
Waarom moet ik dit mee maken.
Er is zowiso een reden voor.
Ik kan niet meer.
Ik weet he tniet meer....
Ik kan niet meer..
Ik leef niet meer echt...
Ik geniet niet meer....
Wat moet ik doen...
Ik zit de hele dag te janken als niemand erbij is.
Help..

63 reacties

Heyy lieve lise! Ik snap dat je je zo voelt, ik ben zelf ook dik en ik heb al meerdere keren in de steek gelaten door vriendengroepen dus ik hoor eigenlijk ook nergens bij. Maar in al die tijd heb ik een ding geleerd: Er is altijd iemand die van je houd en om je geeft; god, ik weet niet of je gelovig bent maar zoniet is het echt een aanrader zoek op google gewoon eens een online bijbel op en klik iets aan en ik weet bijna zeker dat jij die tekst niet per toeval aanklikte maar dat god het zo zou willen en dan hoop ik dat je uit die tekst heel veel kracht kan halen om sterk te blijven en niet op te geven want je bent wel wat waard echt! Er zijn altijd mensen die van je houden.
Geen me een reden die me zou moeten tegenhouden.
Ik ga m'n best doen :$

Ik denk dat jij de dingen net even anders ziet dan ik.

Ik ben kut

Wie zegt dat? Waarom denk je dat? Ik denk helemaal niet dat jij kut bent.

Ik ben dik.

Heb je echt overgewicht? Wat is je lengte, gewicht en leeftijd? Met die informatie kun je hier gemakkelijk je bmi uitrekenen. Je bmi is een indicatie om te kijken of je een gezond gewicht hebt of niet.
En al ben je te dik, dan kun je daar best wat aan doen! Ik bedoel, je bent dan niet gedoemd om voor eeuwig overgewicht te houden! Je kan je voeding aanpassen en meer gaan sporten. Als dat niet alleen lukt, kun je via je huisarts ook hulp krijgen om weer een gezonde leefstijl aan te nemen. Je staat daar echt niet alleen voor! :)

Niemand houd van me.

Ik denk dat jouw ouders, vrienden en familie enorm veel van je houden en je ook heel erg zouden missen als je er niet meer zou zijn. Dus ik denk dat ik dan:
Niemand zou me missen als ik weg ben.

ook meteen ontkracht heb :)

Je bent een paar maanden geleden gestopt met snijden. Super goed man! 🙂 Daar mag je echt trots op zijn. Dat je nu een terugval hebt is niet erg. Ik snap dat je daarvan baalt, maar het is best normaal dat dat gebeurt. Ik weet niet hoe vaak je jezelf sneed, maar als het redelijk verslavend was bij jou, is het heel moeilijk om te stoppen. En toch heb jij dat maar mooi even gedaan! 🙂 Het is nu zaak om weer al je moed te verzamelen en weer te stoppen. En waarom zou je dat doen? Omdat jij dat wél waard bent! Jij verdient een mooi leven en een leven zonder zelfbeschadiging. Er zijn andere manieren om met pijn, verdriet en andere vervelende gevoelens om te gaan. Soms duurt het even voor je die ontdekt, maar geloof me, jij zal ze ontdekken!

Ik ben lelijk.

En om dan ook maar even een hard / vervelend argument te gebruiken: je wordt ook zeker niet mooier met littekens...

Je bent het meisje met het masker. Waarom draag je het masker? Ben je bang dat mensen zien hoe je je voelt? Zou je dat erg vinden? Want eigenlijk lijkt het mij alleen maar fijn als andere mensen doorkrijgen dat je je zo slecht voelt. Dan kunnen ze je namelijk helpen! 🙂

Heb je al eens aan iemand verteld hoe je je voelt? Bijvoorbeeld aan je vriendin of je ouders? Je kan naar je huisarts toe gaan en je huisarts kan je dan doorverwijzen naar een psycholoog. Een psycholoog kan jou helpen om je weer fijn te voelen! Dit is niks om je voor te schamen. Iedereen heeft vroeg of laat een keer hulp nodig: we kunnen niet alles alleen aan. Het is juist sterk om hulp te vragen en aan te geven wanneer je het niet meer redt.

Ik geniet niet meer....

Aan het begin van het bericht zei je nog dat je je heel goed had gevoeld bij je vriendin, dus eigenlijk heb je deze zelf al ontkracht :$
Is het een idee wat vaker iets met je vriendin te doen en activiteiten op te zoeken waar je energie uit haalt?

Sport je? Sporten is namelijk sowieso erg goed voor je. Daarnaast bezorgt het je ook de stof endorfine. Dat is dezelfde stof die vrijkomt bij het snijden. Dus het zou wellicht ook een mooie vervanging kunnen zijn! :)

Ik zit de hele dag te janken als niemand erbij is.

Dat is niet erg hoor! Huilen is juist heel erg goed voor je! Huilen is een manier om emoties van je af te kunnen zetten. Na een goede huilbui knap je meestal heel erg op :)

Ik hoop dat ik je weer een kleine reden heb gegeven om door te vechten. Probeer wat minder negatief over jezelf te denken, want volgens mij is het helemaal niet waar wat je zegt. Ik denk dat alleen jij dat gelooft en dat is erg zonde. Je hebt nog een heel leven voor je waarin je nog zoveel kan doen. Moeilijke dingen, maar ook veel leuke dingen! Jij kan hier wat van maken en dat verdien je!

Gr. Pin
Pin, zo had je het niet beter kunnen verwoorden voor haar!
Ik snap dat je je zo voelt, ik ben zelf ook dik en ik heb al meerdere keren in de steek gelaten door vriendengroepen dus ik hoor eigenlijk ook nergens bij.
Balen
Maar in al die tijd heb ik een ding geleerd: Er is altijd iemand die van je houd en om je geeft; god, ik weet niet of je gelovig bent
Ik ben christelijk
maar zoniet is het echt een aanrader zoek op google gewoon eens een online bijbel op en klik iets aan en ik weet bijna zeker dat jij die tekst niet per toeval aanklikte maar dat god het zo zou willen
Dit ga ik denk dik sowiso doen
en dan hoop ik dat je uit die tekst heel veel kracht kan halen om sterk te blijven en niet op te geven
Ik ga het proberen.
want je bent wel wat waard echt!
Dat is alleen niet waar.
Er zijn altijd mensen die van je houden.
Mischien houd mijn beste vriendin van me maar verder niemand
Het is rot voor je dat je in de steek gelaten bent door je vrienden groep.
Ik ben ook christelijk.
Ik ga dat denk ik zeker doen die tip van die online bijbel.
Ik zal proberen sterk te blijvene een niet op te geeven.
Het klopt aleen niet dat je zegt: Je bent het waard.
Mischien houd mijn beste vriendin van me maar verder niemand.
Ik vind het alleen zo lastig om te blijven geloven als je niet voelt dat God bij je is.
Dankjewel!!
@pin
Hoe bedoel je dat je denkt dat jij dingen net even iets anders ziet?
Waarom ik kut ben? Niemand zegt het. Maar ik weet het zeker. Ik ben gewoon een vreslijk mens. Er is maar 1 iemand die van me houd.
Ik heb geen overgewicht zie ik nu. Maar daar zit ik niet heel erg mee. Maar zie je ik ben gewoon heel dik. Ik eet best wel weing en ik kan niet veel minder eten. Ik kan wel meer gaan sporten maar ik doe nu een sport alleen ik heb voor nog een sport geen tijd in verband met school.
Er is een vriendin die van me houd maar er zijn geen andere mensen die van me houden.
Nou ja, zij zou me mischien missen als ik weg ben maar andere mensen niet.
Een paar maanden geleden sneed ik best veel dus ehm... Bedankt!
Waarom ik weer ben begonnen, ik voel me vreselijk. ZO vreselijk heb ik me nog nooit gevoelt. EN ik wil dan gewoon even geen pijn meer voelen.
Er is maar 1 iemand die mijn problemen zou willen aanhoren en verder durf ik het niet te vrtellen.
Ik heb vorig schooljaar heb ik het aan de juf verted (zat toen in groep 8 ga nu naar de tweede.) Nou ja een briefje geschreven. Zij heeft het toen aan de vertrouwings persoon verteld. (Wat ik helemaal niet wou, maar dat had ze niet aan me gevraagd) Zij wou iemand voor me regelen. Maar ze wou me zelf niet helpen. Toen hebben we een mail geschreven maar toen heb ik na het weekend heb ik een smoes bedacht. Ik ga nu een therapie doen online.
Dat ik me gisteren goed had gevoelt, was voor het eerst in ongeveer 5 maanden.
Ik dan. Mischien is dat inderdaaat een vervangen.
Na een huilbui voel je je wel weer beter dat klopt wel.
Ik weet het niet maar ik ga proberen om het vol t ehouden.
En reken maar dat het allemaal klopt wat ik zeg.
Maar ik zal proberen positifer te denken.
Dankjewel!! @pin
Ik heb ff zitten denken hierover wat je zei van ik ben het niet waard en ik heb 2 dingen bedacht:
1, https://visie.eo.nl/2018/01/17-bemoedigende-bijbelteksten-voor-als-je-erdoorheen-zit/
2, https://www.youtube.com/watch?v=Ca6SkaWJJVI

Lees en luister dit en dan hoop ik dat je je al weer een stukje beter voelt. En ik snap je dat je het lastig vind als je het idee hebt dat god niet naar je luisterd, dat heb ik ook gehad maar bij ons in de kerk hebben wij tienerdiensten en tienerkampen en er was eens een spreker genaamd carim en hij had een preek over de verbintenis tussen jou en god en hij vroeg iedereen zijn hand op te steken wie met god wou leven en om ook op onze knieen te gaan en ik zal je eerlijk vertellen hoe onmannelijk dit ook is ik heb de hele avond aan een stuk door zitten huilen en carim zag dat en hij heeft voor me gebeden en mijn leiders hebben dat gedaan ik ben de hele avond in gesprek geweest en er is toen door veel mensen voor mij gebeden en sinds dat moment weet ik zeker dat god er is en er altijd zal zijn alleen laat hij het de ene keer minder merken dan de andere keer.

Maar ik wil nog een ding benadrukken: JIJ BENT HET WAARD EN JE BENT EEN PAREL IN GODS HAND!
Die 2 dingne die je bedacht hebt thnxx.
Ik vind het echt heel mooi.
En het klopt ik voel me alwel iets beter.
Dankjewel!! IK vind dit zo mooi!!
Die 2 dingne die je bedacht hebt thnxx.
Ik vind het echt heel mooi.
En het klopt ik voel me alwel iets beter.
Dankjewel!! IK vind dit zo mooi!!


geen dank ik wil je graag helpen, het zou toch zonde zijn als de mooie mensen van deze aarde verdwijnen er zijn al zoveel mensen die slecht zijn en alle mooie mensen weg willen hebben dat komt allemaal door de satan. maar wij, wij mooie mensen moeten juist zorgen dat god blijft heersen
Hoi,

Wat ik bedoel met dat ik de dingen even net anders zie, is dat ik niet vind dat jij kut bent, lelijk bent, dik bent, een slecht mens bent of dat je het niet waard bent. Dus dat zie ik dan anders :)

Hoe zit het met je ouders? Houden zij niet van je? En hoe merk je dit?

Als je geen overgewicht hebt, is het best knap om dik te zijn. Dat is eigenlijk niet echt mogelijk. Ik hoop dat dat enigszins een geruststelling is? Dat er in ieder geval lichamelijk niks mis met je is.

Minder eten is ook zeker niet de oplossing (behalve als je overmatig eet, maar dan had je waarschijnlijk overgewicht gehad). Het gaat er meer om dat je gezonder gaat eten. Dus snoep e.d. laten staan en bv een appel pakken. Een schep aardappels minder en een schep meer groenten. Dat maakt dan net dat verschil.

Je sport al, dus dat lijkt me voldoende. Wat voor een sport doe je? (Nieuwsgierig :$)

Als je wil snijden, wil je dus een bepaalde pijn niet meer voelen. Kun je proberen om jezelf op zo'n moment af te leiden? Iets leuks te gaan doen? Bijvoorbeeld sporten, een leuke film kijken, lezen o.i.d.? Een hobby beoefenen. Misschien helpt dat?

Ik weet zeker dat jouw huisarts jou graag wil helpen! Dat is zijn/haar beroep, mensen helpen. Ook heeft je huisarts geheimhoudingsplicht, dus je huisarts kan niet zomaar met iemand anders gaan praten over je problemen.

Ik vind het heel erg knap dat je in groep 8 dat briefje hebt geschreven. Denk je dat je dat nu weer durft? Bijvoorbeeld op school, dat je 'm aan je mentor geeft, of aan een vertrouwenspersoon. Je kan ook een mailtje sturen naar je huisarts.

Je hebt online therapie. Super goed dat je je daar hebt aangemeld! Ik hoop dat dat iets voor jou is! :)

Ik lees dat je veel steun haalt uit je geloof, dat is fijn 🙂 Mijn oma is ook gelovig en zij zegt dat God wel altijd luistert als je tegen Hem praat. Dus misschien is dat ook fijn? (Ik heb er zelf niet heel erg veel verstand van. dus sorry als ik iets doms heb gezegd.)

Gr. Pin

@Cxxxx
Bedankt voor je compliment :):$
heyo,
jij denkt dat god niet naar je luistert, dat is jammer maar een logische gedachte aangezien Hij niet terug praat.
nu heb ik een ander geloof dan jij maar ik weet zeker dat er overeenkomsten zijn.
je vind het lastig om te blijven geloven als je niet voelt dat god bij je is.
begrijpelijk maar God houd van je, hij heeft tenslotte de mens gemaakt om zijn liefde mee te delen, God houd van zijn mensen en dit heeft Hij daarom ook meermalen laten op schrijven in de Bijbel.
Aangezien ik van een ander geloof ben en ik niet zeker weet of de teksten dan overeenkomen en of jij dan mijn bijbel wil lezen zal ik niks doorsturen.
Ik weet niet of jou Bijbel dit verhaal erin heb maar ken je het verhaal van Job?
zo niet dan wil ik het heel graag voor je uitleggen.
omdat je zegt dat je het moeilijk vind om te blijven geloven, het is je eigen keuze niemand dwingt jou om te geloven, mensen willen je wel helpen met je vragen maar niemand gaat je dwingen, dit kunnen zij ook niet want het is jouw gedachte en gevoel.

Ronald
-Quote verwijderd, de Kindertelefoon-

Welk geloof heb jij dan als ik mag vragen?
Jehovahs getuigen
oke
Hi Lise123, ik snap dat je je zo voelt. Ikzelf heb ook veel dingen meegemaakt, zoals bij jeugdzorg zitten, en geloof me, dat wil je echt niet! En daar ben ik ook een tijdje depressief geweest. Toen dacht ik ook dat ik kut was en dergelijke. Maar nu is alles bij mij weer goed gekomen, en het komt bij jou ook goed! Ohja, een beetje breder zijn dan anderen zou niet erg zijn, als je dat zou zijn. Vroeger wou ik mijzelf ook snijden en dergelijke, maar dat deed pijn ? dus daarna ging ik maar proberen een plank hout op mijn kamer te breken, aangezien het me toch niet ging lukken. Misschien is zoiets ook iets voor jou? Als er ooit nog iets is, post dan gerust en dan zal ik proberen zo snel mogelijk te reageren of iemand anders.
Hoi

Ik snap best als niemand dit leest of reageert ik ben het niet waard.

Ik wil mijn best doen dit idee uit je hoofd te praten. Waarom zou een lief persoon als jij het niet waard zijn? Waarom zou iemand die anderen helpt, het niet waard zijn zelf hulp te krijgen?

Niemand zou me missen als ik weg ben.

Daar ben ik het niet mee eens. Er geven vaak meer mensen om je dan je zou denken, ook al zijn die mensen niet zo duidelijk in het tonen daarvan. Misschien voelt jouw rol in je familie of klasgroep als onbelangrijk aan, of ben je erg stil, maar dat stille zorgt misschien voor een “evenwicht” dat er alleen is als jij er bent.

Jammer dat je weer begonnen bent met snijden. Het is heel sterk dat je een tijd gestopt bent. Dat je nu herbegonnen bent met snijden, toont aan dat je er een tijd mee gestopt bent, en dus die wilskracht in je hebt.

Ik vergelijk het vaak met een berg. Een berg beklim je niet in één keer, maar in kleine stapjes. Af en toe struikel je eens, moet je een stapje terug doen, of neem je een verkeerde weg, maar als je dan doorzet, en weer op het juiste pad komt, is er niets aan de hand, en ben je er zelfs sterker van geworden.

Probeer door te zetten. Ik ben ervan overtuigd dat er een hoop mensen zijn die om je geven. Je kan ook proberen doorzetten voor de mensen die je nog gaat ontmoeten. Wie weet welke personen kom je nog tegen, die jou een gevoel van geluk en liefde kunnen bezorgen.

Er is maar 1 iemand die van me houd.

Die een iemand zou er gebroken van zijn als jij er niet meer was.

Zij wou iemand voor me regelen. Maar ze wou me zelf niet helpen.

Ik vermoed dat je juf de beste hulp voor je wilde, en dat ze vreesde dat ze die hulp zelf niet kon bieden. Daarom heeft ze je waarschijnlijk willen doorverwijzen naar iemand die hier een opleiding voor heeft gevolgd.

Dat moment dat je je gelukkig voelde, daar kan je voor gaan. Je kan proberen vaker met die vriendin af te spreken. Doe maar wat je gelukkig maakt, en wat oprecht goed voelt.

Ik hoop dat je je geholpen zal voelen met je online therapie. In ieder geval heel goed dat je het initiatief genomen hebt.

Groetjes
Kenshin
En vergeet nooit dat we hier altijd voor je zijn 🙂
Die 2 dingne die je bedacht hebt thnxx.
Ik vind het echt heel mooi.
En het klopt ik voel me alwel iets beter.
Dankjewel!! IK vind dit zo mooi!!


geen dank ik wil je graag helpen, het zou toch zonde zijn als de mooie mensen van deze aarde verdwijnen er zijn al zoveel mensen die slecht zijn en alle mooie mensen weg willen hebben dat komt allemaal door de satan. maar wij, wij mooie mensen moeten juist zorgen dat god blijft heersen


Ja, dat klopt wel
Hoi,

Wat ik bedoel met dat ik de dingen even net anders zie, is dat ik niet vind dat jij kut bent, lelijk bent, dik bent, een slecht mens bent of dat je het niet waard bent. Dus dat zie ik dan anders :)

Hoe zit het met je ouders? Houden zij niet van je? En hoe merk je dit?

Als je geen overgewicht hebt, is het best knap om dik te zijn. Dat is eigenlijk niet echt mogelijk. Ik hoop dat dat enigszins een geruststelling is? Dat er in ieder geval lichamelijk niks mis met je is.

Minder eten is ook zeker niet de oplossing (behalve als je overmatig eet, maar dan had je waarschijnlijk overgewicht gehad). Het gaat er meer om dat je gezonder gaat eten. Dus snoep e.d. laten staan en bv een appel pakken. Een schep aardappels minder en een schep meer groenten. Dat maakt dan net dat verschil.

Je sport al, dus dat lijkt me voldoende. Wat voor een sport doe je? (Nieuwsgierig :$)

Als je wil snijden, wil je dus een bepaalde pijn niet meer voelen. Kun je proberen om jezelf op zo'n moment af te leiden? Iets leuks te gaan doen? Bijvoorbeeld sporten, een leuke film kijken, lezen o.i.d.? Een hobby beoefenen. Misschien helpt dat?

Ik weet zeker dat jouw huisarts jou graag wil helpen! Dat is zijn/haar beroep, mensen helpen. Ook heeft je huisarts geheimhoudingsplicht, dus je huisarts kan niet zomaar met iemand anders gaan praten over je problemen.

Ik vind het heel erg knap dat je in groep 8 dat briefje hebt geschreven. Denk je dat je dat nu weer durft? Bijvoorbeeld op school, dat je 'm aan je mentor geeft, of aan een vertrouwenspersoon. Je kan ook een mailtje sturen naar je huisarts.

Je hebt online therapie. Super goed dat je je daar hebt aangemeld! Ik hoop dat dat iets voor jou is! :)

Ik lees dat je veel steun haalt uit je geloof, dat is fijn 🙂 Mijn oma is ook gelovig en zij zegt dat God wel altijd luistert als je tegen Hem praat. Dus misschien is dat ook fijn? (Ik heb er zelf niet heel erg veel verstand van. dus sorry als ik iets doms heb gezegd.)

Gr. Pin

@Cxxxx
Bedankt voor je compliment :):$


Mijn ouders negeren me vaak of doen alsof ik dom ben.
Ik weet het niet zo goed of het een opluchting is van dat overgewicht en dik. Het is dan waarschijnlijk wel waar maar... ja
Ik dans. Streetdance.
MIschien kan ik wel gaan dansen of workouts doen. Als ik mezelf wil snijden. Of lezen of film kijken ofzo...
Ik durf nu niet nog een briefje te schrijven en reken er maar op dat ik dat niet meer doe!
Haha 🙂 Nee was niet dom wat je zei over het geloof. Het is wel waar je kunt altijd tot hem bidden en dat is best fijn!
heyo,
jij denkt dat god niet naar je luistert, dat is jammer maar een logische gedachte aangezien Hij niet terug praat.
nu heb ik een ander geloof dan jij maar ik weet zeker dat er overeenkomsten zijn.
je vind het lastig om te blijven geloven als je niet voelt dat god bij je is.
begrijpelijk maar God houd van je, hij heeft tenslotte de mens gemaakt om zijn liefde mee te delen, God houd van zijn mensen en dit heeft Hij daarom ook meermalen laten op schrijven in de Bijbel.
Aangezien ik van een ander geloof ben en ik niet zeker weet of de teksten dan overeenkomen en of jij dan mijn bijbel wil lezen zal ik niks doorsturen.
Ik weet niet of jou Bijbel dit verhaal erin heb maar ken je het verhaal van Job?
zo niet dan wil ik het heel graag voor je uitleggen.
omdat je zegt dat je het moeilijk vind om te blijven geloven, het is je eigen keuze niemand dwingt jou om te geloven, mensen willen je wel helpen met je vragen maar niemand gaat je dwingen, dit kunnen zij ook niet want het is jouw gedachte en gevoel.

Ronald


Ik ken het verhaal van Job maar... wat heeft dat ermee te maken?
Dankjewel voor de tips.
Ik wil wel blijven geloven maar soms is het best moeilijk.
Hi Lise123, ik snap dat je je zo voelt. Ikzelf heb ook veel dingen meegemaakt, zoals bij jeugdzorg zitten, en geloof me, dat wil je echt niet! En daar ben ik ook een tijdje depressief geweest. Toen dacht ik ook dat ik kut was en dergelijke. Maar nu is alles bij mij weer goed gekomen, en het komt bij jou ook goed! Ohja, een beetje breder zijn dan anderen zou niet erg zijn, als je dat zou zijn. Vroeger wou ik mijzelf ook snijden en dergelijke, maar dat deed pijn ? dus daarna ging ik maar proberen een plank hout op mijn kamer te breken, aangezien het me toch niet ging lukken. Misschien is zoiets ook iets voor jou? Als er ooit nog iets is, post dan gerust en dan zal ik proberen zo snel mogelijk te reageren of iemand anders.

Heb je bij jeugdzorg gezeten? Waarom? Wat deden ze daar?
Dat is el een goede tip iets doormiden proberen te breken?
Dankjewel!!:D
En vergeet nooit dat we hier altijd voor je zijn :)

Dankjewel
wat heeft dat ermee te maken?

nou Job werd enorm op de proef gesteld door Satan om te kijken of hij wel trouw genoeg was aan god en hij niet de schuld gaf aan god enz.
jij maakt nu allemaal ellende mee, god wil dit niet. hij wil dat je gellukkig bent, het is Satan die jou op de proef stelt hoe erg jij in god geloofd, alle ellende die jij meemaakt is niet door god....

ik dacht misschien heb je hier wat aan, ikzelf vind het verhaal heel inspirerend aangezien ik denk dat ik het ook op mezelf kan toepassen door allemaal ellende en jij hierdoor misschien ook, als je dat niet vind, Sorry! was niet mijn bedoeling dan
Hoi

Ik snap best als niemand dit leest of reageert ik ben het niet waard.

Ik wil mijn best doen dit idee uit je hoofd te praten. Waarom zou een lief persoon als jij het niet waard zijn? Waarom zou iemand die anderen helpt, het niet waard zijn zelf hulp te krijgen?

Niemand zou me missen als ik weg ben.

Daar ben ik het niet mee eens. Er geven vaak meer mensen om je dan je zou denken, ook al zijn die mensen niet zo duidelijk in het tonen daarvan. Misschien voelt jouw rol in je familie of klasgroep als onbelangrijk aan, of ben je erg stil, maar dat stille zorgt misschien voor een “evenwicht” dat er alleen is als jij er bent.

Jammer dat je weer begonnen bent met snijden. Het is heel sterk dat je een tijd gestopt bent. Dat je nu herbegonnen bent met snijden, toont aan dat je er een tijd mee gestopt bent, en dus die wilskracht in je hebt.

Ik vergelijk het vaak met een berg. Een berg beklim je niet in één keer, maar in kleine stapjes. Af en toe struikel je eens, moet je een stapje terug doen, of neem je een verkeerde weg, maar als je dan doorzet, en weer op het juiste pad komt, is er niets aan de hand, en ben je er zelfs sterker van geworden.

Probeer door te zetten. Ik ben ervan overtuigd dat er een hoop mensen zijn die om je geven. Je kan ook proberen doorzetten voor de mensen die je nog gaat ontmoeten. Wie weet welke personen kom je nog tegen, die jou een gevoel van geluk en liefde kunnen bezorgen.

Er is maar 1 iemand die van me houd.

Die een iemand zou er gebroken van zijn als jij er niet meer was.

Zij wou iemand voor me regelen. Maar ze wou me zelf niet helpen.

Ik vermoed dat je juf de beste hulp voor je wilde, en dat ze vreesde dat ze die hulp zelf niet kon bieden. Daarom heeft ze je waarschijnlijk willen doorverwijzen naar iemand die hier een opleiding voor heeft gevolgd.

Dat moment dat je je gelukkig voelde, daar kan je voor gaan. Je kan proberen vaker met die vriendin af te spreken. Doe maar wat je gelukkig maakt, en wat oprecht goed voelt.

Ik hoop dat je je geholpen zal voelen met je online therapie. In ieder geval heel goed dat je het initiatief genomen hebt.

Groetjes
Kenshin


Ik een lief persoon? Ik heb alleen niet het gevoel dat ik anderen help.
Er is mischien een persoon die me zou missen maar verder niemand. Denk je dat dat is dat ik erg stil ben en dat mensen me daarom gaan missen?
Dat van die berg is een goede vergelijking!
Er is een iemand die om me geeft verder niemand.
Denk je echt dat mijn beste vriendin gebroken is als ik er niet meer ben?
Ik zal proberen vaker af te spreken met mijn vriendin maar ze woont ver weg dus gaat dat lastiger.
Die online therapie er is wel op mijn intake gereageert maar daarna niet meer.
Dankjewel!
nou Job werd enorm op de proef gesteld door Satan om te kijken of hij wel trouw genoeg was aan god en hij niet de schuld gaf aan god enz.
jij maakt nu allemaal ellende mee, god wil dit niet. hij wil dat je gellukkig bent, het is Satan die jou op de proef stelt hoe erg jij in god geloofd, alle ellende die jij meemaakt is niet door god....


Dat is best wel een goed bijbelgedeelte en het klopt wel

ik dacht misschien heb je hier wat aan, ikzelf vind het verhaal heel inspirerend aangezien ik denk dat ik het ook op mezelf kan toepassen door allemaal ellende en jij hierdoor misschien ook

Ik denk dat ik hiet ook wel wat aan hebt.
Het verhaal is eigenlijk best wel inspirerend!
En wat je zegt klopt helemaal!

, als je dat niet vind, Sorry! was niet mijn bedoeling dan

Wat je zegt klopt helemaal!

Reageer