Het leven moet klaar zijn

  • 24 August 2018
  • 63 reacties
  • 733 Bekeken


Toon eerste bericht

63 reacties

Met God heb ik gepraat. Ik heb niet meer het gevoel dat hij bij me is. Dat hij niet meer om me heen is.

Mischien zijn die opties wel een idee...
Maar in al die tijd heb ik een ding geleerd: Er is altijd iemand die van je houd en om je geeft; god, ik weet niet of je gelovig bent maar zoniet is het echt een aanrader zoek op google gewoon eens een online bijbel op en klik iets aan en ik weet bijna zeker dat jij die tekst niet per toeval aanklikte maar dat god het zo zou willen en dan hoop ik dat je uit die tekst heel veel kracht kan halen om sterk te blijven en niet op te geven

Ik heb dit gedaan en kwam op Obadja 1 vers 8: De dag komt -- spreekt de HEER -- dat ik wijzen in Edom zal doden, zodat er niemand in het bergland van Esau niemand meer is met enig verstand.

Wat wordt hiermee bedoelt?
Soms is het zo moeilijk om te geloven, ik heb dan het gevoel alsog God er niet is.
Ik zal het verhaal van Job eens lezen, nog een keer.
Ik geloof op God en ik zal proberen altijd op God te vertrouwen en de Satan laten zien dat ik trouw ben
Bedankt
Hi Lise123, ik snap dat je je zo voelt. Ikzelf heb ook veel dingen meegemaakt, zoals bij jeugdzorg zitten, en geloof me, dat wil je echt niet! En daar ben ik ook een tijdje depressief geweest. Toen dacht ik ook dat ik kut was en dergelijke. Maar nu is alles bij mij weer goed gekomen, en het komt bij jou ook goed! Ohja, een beetje breder zijn dan anderen zou niet erg zijn, als je dat zou zijn. Vroeger wou ik mijzelf ook snijden en dergelijke, maar dat deed pijn ? dus daarna ging ik maar proberen een plank hout op mijn kamer te breken, aangezien het me toch niet ging lukken. Misschien is zoiets ook iets voor jou? Als er ooit nog iets is, post dan gerust en dan zal ik proberen zo snel mogelijk te reageren of iemand anders.
En vergeet nooit dat we hier altijd voor je zijn 🙂
Heyy lieve lise! Ik snap dat je je zo voelt, ik ben zelf ook dik en ik heb al meerdere keren in de steek gelaten door vriendengroepen dus ik hoor eigenlijk ook nergens bij. Maar in al die tijd heb ik een ding geleerd: Er is altijd iemand die van je houd en om je geeft; god, ik weet niet of je gelovig bent maar zoniet is het echt een aanrader zoek op google gewoon eens een online bijbel op en klik iets aan en ik weet bijna zeker dat jij die tekst niet per toeval aanklikte maar dat god het zo zou willen en dan hoop ik dat je uit die tekst heel veel kracht kan halen om sterk te blijven en niet op te geven want je bent wel wat waard echt! Er zijn altijd mensen die van je houden.
Pin, zo had je het niet beter kunnen verwoorden voor haar!
Ik heb ff zitten denken hierover wat je zei van ik ben het niet waard en ik heb 2 dingen bedacht:
1, https://visie.eo.nl/2018/01/17-bemoedigende-bijbelteksten-voor-als-je-erdoorheen-zit/
2, https://www.youtube.com/watch?v=Ca6SkaWJJVI

Lees en luister dit en dan hoop ik dat je je al weer een stukje beter voelt. En ik snap je dat je het lastig vind als je het idee hebt dat god niet naar je luisterd, dat heb ik ook gehad maar bij ons in de kerk hebben wij tienerdiensten en tienerkampen en er was eens een spreker genaamd carim en hij had een preek over de verbintenis tussen jou en god en hij vroeg iedereen zijn hand op te steken wie met god wou leven en om ook op onze knieen te gaan en ik zal je eerlijk vertellen hoe onmannelijk dit ook is ik heb de hele avond aan een stuk door zitten huilen en carim zag dat en hij heeft voor me gebeden en mijn leiders hebben dat gedaan ik ben de hele avond in gesprek geweest en er is toen door veel mensen voor mij gebeden en sinds dat moment weet ik zeker dat god er is en er altijd zal zijn alleen laat hij het de ene keer minder merken dan de andere keer.

Maar ik wil nog een ding benadrukken: JIJ BENT HET WAARD EN JE BENT EEN PAREL IN GODS HAND!
Die 2 dingne die je bedacht hebt thnxx.
Ik vind het echt heel mooi.
En het klopt ik voel me alwel iets beter.
Dankjewel!! IK vind dit zo mooi!!


geen dank ik wil je graag helpen, het zou toch zonde zijn als de mooie mensen van deze aarde verdwijnen er zijn al zoveel mensen die slecht zijn en alle mooie mensen weg willen hebben dat komt allemaal door de satan. maar wij, wij mooie mensen moeten juist zorgen dat god blijft heersen
-Quote verwijderd, de Kindertelefoon-

Welk geloof heb jij dan als ik mag vragen?
oke
oh honey. first of all je bent het echt waard, ookal ken ik je niet, ik weet dat je het waard bent.
ik snap hoe je je voelt, zo voel ik me ook altijd. maar het is niet erg om zo te voelen. iedereen heeft zulke momenten en sommigen helaas meer dan anderen.
en ik snap dat het als je je zo voelt echt kut voelt maar dat moment gaat voorbij. ookal duurt het meerdere maanden je gaat je een keer beter voelen.

ga iets doen wat je leuk vindt.
daar wordt je echt beter van
ga naar muziek luisteren bijvoorbeeld, Imagine Dragons helpt me echt altijd.


of ga een marvel film kijken, I mean een beetje Tom Holland en Chris Hemworth kan nooit kwaad



maar dat gevoel dat je jeelf kut of dik vindt gaat voorbij.


als je je weer dik voelt moet je gewoon tegen alle mensen die je haat zeggen FUCK OFF YOU STUPID ASS DONKEY

niet tegen hun gezicht want dat is gemeen


en als je het hebt gezegd gewoon random gaan dansen op imagine dragons muziek
het klinkt raar maar het helpt

k hoop dat ik heb geholpen

x desi

Reageer