Het is tijd om te gaan voor mij...

• 16 december 2017
  • 11 reacties
  • 316 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben Mr.D.

Zoals ik al zei in me vorige topic, heb ik verlangen om dood te gaan. Nou heb ik dit al 3/4 jaar, maar is dit de laatste 2 weken heel erg sterk geworden.

Zo sterk zelfs dat ik voorbereidingen trof. Sindsdien heb ik een touw in me schooltas.

Woensdag kreeg ik te horen van me nieuwe bedrijfsleider dat ik niks goed dee en dat ze tijdens me sollicitatie een hele hoge verwachting hadden en dat dit meer leek op een ramp. De dag begon al slecht en vervolgens kreeg ik tijdens bijna alles wat ik inpakte te horen dat het niet goed was.

Donderdag had ik een examen van bec( bedrijfseconomie). Maar miste ik me trein. Dus de examen had ik al verkloot. Nou ja kan gebeuren. Maar ik kwam op school en was al te laat voor de 2e les. Dus ging ik er zitten. En dan hoor je de hele tijd: wat een kkr dit en dat, staatsmongool, je spoort niet. Nou komt dit meestal niet aan omdat ik een soort muur om mijn ogen en oren heb, en alles wat kut is komt er niet door. Alleen als die muur constant wordt bekogeld door haat, dan breekt die. Ik bouw hem meestal wel weer op. Maar dan ben ik sinds een maand mee gestopt, waarom zou je een muur telkens opbouwen als die toch weer instort?

Ik ben die donderdag al wat eerder naar huis gegaan. Ben naar een bos gefietst en heb daar een tijdje rond gedwaald. Ik was er zo ontzettend klaar mee met dat ik altijd voor alles werd uitgescholden en dat ik degene was die het verpestte. Dus heb een boom gevonden die stevig genoeg leek, helaas kwam er iemand aan die vroeg wat ik aan het doen was.. Ben snel weggerend en naar huis gefietst.

Maar ik wil het zo ontzettend graag, ?

Sorry voor het lange verhaal maar wou het toch even vertellen
Mr.D

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

11 reacties

Hoi!

Dat is heftig. Ben er helemaal stil van geworden.

Allereerst wil ik zeggen: De mensen die je uitschelden hebben daar geen enkel recht toe, en het is heel stom van ze dat ze dit doen. Zij zijn nu waarschijnlijk al vergeten dat ze die vreselijke dingen tegen je hebben gezegd, maar jij weet het wel nog. Zij hebben totaal geen gelijk, en ook al ken ik jou niet, de scheldwoorden die tegen je gezegd worden zijn volledig onterecht.

Gooi die strop weg. Je bent nog jong, en het zou zonde zijn je leven nu al te beëindigen. Wie weet welke kansen komen er nog allemaal op je af, waarin je kunt bewijzen hoeveel je waard bent. Het kan dat dat nu allemaal zinloos lijkt, maar dat is het niet. Je zit redelijk diep nu, maar de kans is groot dat je later zult inzien dat het het waard was om te blijven leven.

Als je je zo down voelt, is het moeilijk goed te presteren voor een examen. Weten de leraren op school dat je je zo voelt? Zij zullen meer begrip voor je kunnen opbrengen als ze weten wat er aan de hand is. De personen die al die gemene dingen tegen je zeggen mogen ook eens aangepakt worden, want zulke dingen zeg je niet.

Die bedrijfsleider doet haar job niet goed. Het heeft geen zin om werknemers af te breken. Niemand wordt daar beter van. Is er op dat werk iemand waar je dit aan kunt vertellen? Iemand die je vertrouwt en die je kan helpen en steunen?

Ook buiten dat werk is een vertrouwenspersoon nuttig. Iemand waaraan je alles kwijt kunt wat er zich in je hoofd afspeelt. Je gaat je waarschijnlijk al veel lichter voelen als je dit alles aan iemand hebt verteld. Die vertrouwenspersoon kan een vriend(in), ouder, buurman, tante, mentor, schoolverpleegster/verpleger, leerlingenbegeleider, enz. zijn. Bij wie je je het beste voelt. Leerlingenbegeleiders hebben beroepsgeheim, dus die mogen niet zomaar dingen doorvertellen.

Het is heel goed dat je dit bericht hier geplaatst hebt. Dat was een hele goede stap. Op deze site kun je ook chatten of bellen met de KinderTelefoon. Je bent volledig anoniem en je kunt daar alles kwijt. Het is nog eens gratis ook, dus je hebt niets te verliezen.

Hier is nog een linkje naar een zelfmoordpreventiesite: https://www.113.nl
Probeer daar eens mee in contact te komen. Ik ben ervan overtuigd dat die je verder kunnen helpen.

Iedereen is hier voor een reden. Jij ook. Misschien heb je het doel of je passie in je leven nog niet gevonden, en dat hoeft ook niet meteen te gebeuren, maar het is het zoeken waard.

Dikke knuffel!

Groetjes
x
Heey 100divergent11,

Bedankt voor je reactie! Ik heb al een vertrouwenspersoon, dus die werkte niet echt.

Maar de link is fantastisch, ik heb al contact met ze gehad.
Super bedankt daar voor!?

Gr: Mr.D
Badge +3
Ik ben niet zo van de lange berichten (niet lullig bedoelt) maar ... pls, doe het niet.
Hoi Mr.D

Het maakt me super blij dat die link gewerkt heeft! Ook knap van je dat je contact met ze hebt opgenomen.

Ik hoop dat je je nu al veel beter voelt en dat je er weer helemaal bovenop komt! :D

Groetjes
x
Badge +2
Laten we t zo zien, na regen komt zonneschijn. Er kan altijd nog iets moois geneuren. Toen ik er helemaal doorheen zat en mn verplichte psychiator zon beetje bedreigde kreeg ik een vriendin. Dat maakte al een hoop goed. Zij verwees me door naar een maatschappijk werkster op school. Dat heedt mijn leven verbeterd. Je doet namelink niemand een plezier om dr tussenuit te knijpen. Dr is altijd iemand die om je geeft
Xx sophiee
Badge +2
Plzzz je was t nog met me eens over die fuckboy met zn drie chicks zonder sex. Ik vind dat echt nie normaal meer. Kun je vast om lache. Zon ukkie. Maar plzzz ik wil graag horen dat t goedkomt. Een vriendin van me deed een poging maar werd tegengehouden door een agent. Das pas kut. En boete en psychisch verklaart. Ik gun dit niemand.

Ik wil gwn een mooie wereld. Daar hoor jij ook in. Ik wil in de krant lezen dat mensen elkaar helpen inplaats van al die ellende.
Wat n warrig verhaal. Ben beetje verward nie.
Kusjes en liefde en alles. Sophiee
Heey , WHATTHEFUCKBENIK

Thanks voor je reactie. Of het goed komt durf ik nu nog niet zeker te zeggen. Maar ik ga me best doen! Misschien is er wel ergens iemand die om me geeft.... Maar niet hier.

Ik ga de eerste 2 weken toch niks doen (denkik) omdat het bijna kerst is en oud en nieuw. Ik wil niet het gezelligste maand van het jaar vernielen.

En ik heb ook geluisterd naar @100DIVERGENT11 en heb die strop maar weggegooid, dus als ik me weer zo kut voel als toen, dan moet ik er opnieuw 1 maken, maar laten we hopen dat, dat niet gaat gebeuren!

Gr:Mr.D
Eey maat, ik snao echt dat je heel depri bent. K beloof het je en zweer het op alles dat als je door blijft gaan er echt iets geweldigs zal komen. Je moet erin blijben geloven. Ergens wacht een praxhtig meisje op je die je nodog heeft. Stel je voor wat als je moeder sit hoort? Blijf toch voor die paar mensen die ban je houddn alskeblieft. Jij hebt echt heel veel potentie neem dat aan van mij. Ik zay in dezelfds situatie als jou en k heb me erdoorheen geslagen. Je moet gwn omhoog blijven kijken en elke dag heel hard strijden. En aan het eind zul je er eht dol gelluklig mee zijn. Ik beloof het je dat als je door nlijft strijden alles goed komt! Ecjt veel sterkte maat hou van je xxxx
Hey Mr.D

Je gaat je best doen, super! Die strop heb je ook al weggegooid, nog superder!
Als je je nog eens zo slecht voelt, ga dan niet weer een strop maken. Als je per se iets wilt maken, kun je beter met origami beginnen. Dat is nog rustgevend ook.

Er is zeker iemand die om je geeft. Het is de moeite waard om naar die persoon te zoeken. Misschien is die al heel dichtbij, om moet je hem/haar nog ontmoeten. Allemaal mogelijk. We weten nooit wat het leven brengt.

Groetjes
x
Heey,

Ik wou jullie allemaal nog even bedanken voor de lieve en help volle reacties! Jullie hebben me veel geholpen!

Hopelijk wordt volgend jaar een beter jaar voor mij!

Gr: Mr.D
Dat is heel graag gedaan 🙂
Verder wens ik je alle geluk toe in 2018 en daarna, en ook natuurlijk de dagen die er nog voor komen. Kortom, altijd dus.

Nog een goede dag!

Groetjes
x

Reageer