Het gaat slechter en slechter


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik weet het niet meer....
Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes

Help me.....

Ronald

694 reacties

Hi Ronald2001

Ondanks de nare gevoelens waar je mee zit, vind ik het goed dat je de weg naar het forum steeds terugvindt. Het stelt me gerust dat je hier open kan zijn en kan vertellen wat je voelt.

Als ik me slecht voel, ga ik meestal wat doen waar ik "mezelf" niet voor nodig heb. Ik ga bijvoorbeeld lezen, of een serie kijken. Afspreken met vrienden lukt me op zo'n momenten niet, aangezien er dan vaak van je verwacht wordt dat je vrolijk doet, maar een boek of serie stoort zich niet aan het humeur van de lezer of kijker :)
(Alhoewel: als boeken uit bomen gemaakt worden, zit daar wie weet toch een vorm van emotie in... Knuffel het boek gerust even als troost.)

Groetjes
Kenshin
Hey Ronald

Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat omdat er nu ondertussen al 29 dagen voor bij zijn gegaan.

Dus hoe gaat het nu?
Ben je nog bij bijeenkomsten geweest?
(Weet niet meer zeker of je daar nog een ging en kon het ook niet zo snel terug vinden)
Ben je al aan dat boek begonnen 😉?
(Sorry moest ff)

Heb je nog een updateje hoeft niet perse leuk te zijn...

Groetjes
Bella
heyy,

hoe het gaat.. uh ik weet het niet...

goed/slecht, verschilt per dag, ik maak leuke dingen mee, maar ook slechte dingen, terugval met snijden dusja... heb amper energie om iets te doen... daardoor ben ik hierdoor ook inactief,,

jaa bijeenkomsten ga ik wekelijks heen en vind het zo mooi en leuk dat is wel echt iets positiefs!

het boek uhm, nee Nog niet haha

@Kenshin een serie kijken is moeilijk voor mij aangezien ik veel serie's niet kan kijken door geweld/schelden
Je gemoed schommelt. Dat lijkt me niet ongewoon, aangezien je best een hoop meegemaakt hebt, en je in het verleden weleens erg down hebt gevoeld. Heb je momenteel professionele hulp?

Je hebt een terugval met snijden. Een terugval betekent in de eerste plaats dat je gestopt was. Herinner je je een methode, die je toepaste om te stoppen met snijden?

Misschien kan je natuurdocumentaires bekijken. In de natuur gaat het er soms gewelddadig aan toe, maar zinloos geweld en schelden komen er zelden aan te pas.

Gr. Kenshin
Het gaat op en neer, dat lijkt me niet super erg. Zo lang je maar weer uit het dal stapt!

Fijn dat de bijeenkomsten zo'n steun voor je zijn! Heb je nu ook een bepaalde viering met Pasen?

Leuk om weer wat van je te horen! :)

Gr. Pin
Hey Ronald,

Vervelend dat je een terugval hebt met snijden.
Ik heb zo'n app die enigsinds helpt en het is vooral voor afleiding enz. En je kan ook met statistieken van alles zien. De app heet CalmHarm misschien helpt het?

Wel fijn dat je de bijeenkomsten nog steeds zo leuk vind!
@Kenshin

ik heb nog geen professionele hulp, binnekort ben ik 18 en dan word het weer anders geregeld dus daar wachten we op..
ik had eigenlijk geen methode om te stoppen met snijden of ik ben die vergeten.... dus uh ja..
die natuur documentaires lijken me wel leuk, goed idee!

@Pin , mag ik je nog taggen?
nee we vieren pasen niet, wel op 19 april de herdenking van Jezus dood, maar dat is de enige "viering" die er is

@Asy silivana
ik ga die app eens proberen dankje!
hey

aardig van mij zeg ik vraag hoe het gaat en de eniste die vergeet te reageren ben ik... sorry 😊

jammer dat je weinig energie hebt voor dingen.
probeer je je te focussen op de goeie moment als je je slecht voelt?
als je geen energie hebt voor het forum moet je ook zeker niet hier naar toe gaan.

fijn dat die bijeenkomsten je goed doen!
probeer er dan maar extra van te genieten! en de energie die je er van krijgt mee te nemen naae huis.

series kijken zonder geweld 🤔
ik kijk alleen maar actie.
ik kijk nu riverdale. volgens mij zit daar geen geweld in. of zo weinig dat ik het niet door heb. het gaat wel over een dood maar er gebeurd volgens mij geen geweld in voor. hou je wel van misdaad series?

nogmaals sorry voor de late reactie 😊
bij mij is de rust sinds vandaag terug om op andere te reageren en toen zag ik deze toppic voor bij komen 🙃

groetjes
bella
@Pin , mag ik je nog taggen?Jij altijd.

Geen Pasen, wel de herdenking van z'n dood. Ik wist wel dat er iets rond Pasen gebeurde wat wel relevant was voor jou!

Mag je dan wel paaseitjes eten? Want die hebben niks met het geloof te maken right. En ze zijn lekker 🙃

Was de viering mooi?

Gr. Pin
hi,

enorm late reactie sorry!

nou uhm Pin dan nog even, ja de viering was erg mooi en leuk.

dan even een update/mededeling,
het gaat de laatste tijd ietsjes beter en heb nu dingen die ik kan doen in mijn vrije tijd,
hierdoor ben ik eigenlijk van plan om te stoppen met het Forum, dus dit zal 1 van de laatste berichtjes hierzo zijn van mij

ik wil graag alle mensen bedanken die op mij gereageerd hebben, jullie hebben me allemaal 1 voor 1 geholpen en ben zo blij met de moderators hier op de site.
ik denk dat Nederland enorm trots mag zijn dat er zo'n site is voor Kinderen en ik hoop dat hij nog lang mag blijven.

Ronald
Fijn om te horen dat het ietsjes beter met je gaat. Goed dat je vrijetijdsbestedingen ondernomen hebt.

Je bent van plan om te stoppen met het forum. Wel, ik hoop dat je een mooie toekomst tegemoet gaat, moest ik niet meer van je horen 🙂 Uiteraard altijd welkom, ook na een lange pauze. Bedankt voor je doorgebrachte tijd hier.

Lief dat je de Kindertelefoon complimenteert met hun goede daden. Die complimenten lijken me inderdaad terecht 🙂

Gr. Kenshin
Hey,

Jammer dat je gaat stoppen met het forum, maar ergens ook wel goed, aangezien dit (als ik me dat goed herinner) juist ook een plek was waar je kwam als het niet zo goed met je ging. Dat je het forum nu niet meer nodig hebt, is dan alleen maar goed denk ik :)

Fijn dat het beter gaat en ik hoop dat het die kant voor je op blijft gaan.

Ik wens je het allerbeste,
Gr. Pin
hey

jammer dat je gaat stoppen!
maar het is goed om te horen dat het iets beter met je gaat. ik hoop dat het steeds ietjes beter gaat en je een mooie toekomst gaat krijgen.

ik wil nog even tegen je zeggen... je hebt iedereen op het forum bedankt omdat ze je geholpen hebben maar dan wil ik jou bedanken omdat jij ons ook heel goed geholpen hebt.
je voegde heel veel toe aan het forum met al je mooie helpende reacties.
ik hoopte al toen je weinig reageerde dat het beter met je ging.

je mag altijd in een dipje hier aan kloppen.
zo lang je dat maar weet 😊
wij gaan nergens heen zo lang we geen 19 worden dus je hebt nog even 😉

groetjes
bella
Hey Ronald!

Wat jammer (maar enigszins ook fijn) om te horen dat je gaat stoppen met het forum. Ik hoop dat het goed met je gaat en je alleen maar vooruit zult gaan.

Ik wilde je ook even bedanken voor je aanwezigheid op het forum. En als we dan toch bezig zijn ook complimenten naar het forum zelf, we mogen inderdaad blij zijn dat dit er voor ons is!

Het gaat je goed!
Groetjes,
Anoniempje
Heyo Ronald2001,

Ik heb jou nooit geholpen, of ooit Mee gepraat hiero. Maar ik heb even deze topic en een paar van je andere doorgelezen. En ik vind het super om te lezen dat het nu al ietsje beter met je gaat!

Je bent een zeer waardevolle forumgebruikerr geweest en dat zal je voor altijd ook blijven! Je hebt zoveel mensen geholpen.

Ik wil je heel veel Succes wensen in de toekomst! Maak er iets moois van!

1 tip: als je hier weggaat verwijder alsjeblieft niet je acc, dan kunnen we je nooit meer hier zien, dan zal er voor altijd anonymous staan.

See ya!
Spookyzx

p.s. Ik wou eigenlijk ook een reactie plaatsen zodat je topic geen 666 reacties had😉
p.s. Ik wou eigenlijk ook een reactie plaatsen zodat je topic geen 666 reacties had😉

haha dankje!
hiii

ben ik nog welkom?

nou ik dacht ik kan wel zonder, maar nee. ik zat elke dag toch te kijken naar elk topic en besloot dus maar even terug te komen, ook lekker elke reactie weer weg dus we beginnen weer op 0

t gaat nu redelijk denk ik, zoals sommige weten ben ik gelovig. begin van de maand hadden we een groot congress in utrecht en ik kon daarheen, dat heeft voor mij echt zoveel positieve dingen gebracht dus dat is echt een kleine bron voor aankomende weken

wat betreft de rest, het is hetzelfde haha

ik hoop dat iemand dit ooit nog ziet?
Ik ben blij dat je terug bent. Ik vind je een heel erg leuk persoon bij de kindertelefoon.

welcome back!😀
Hey Ronald

Tuurlijk ben je nog welkom 🙂 Het doet me plezier van je te horen. Fijn dat je energie uit die bijeenkomst gehaald hebt. Doe zo voort :)

Gr. Kenshin
Hey,

Tuurlijk ben je nog welkom! Fijn dat je terug bent :)

Mooi dat die bijeenkomst zo'n positieve invloed heeft gehad en dat nog steeds voort duurt.

Zie je op het forum,
Gr. Pin
Reputatie 1
Badge +1
@anonymous ik heb zelf echt net een topic gestart dat ik niet weet of ik gay bi of hetero ben lees maar maar luister we hebben allemaal wel eens pijn ik heb hier moeite mee met mijn vraag van net en mijn vader heb ik 3 jaar niet gezien nu hij er weer is moet ik weer aan hem wennen en het is inmiddels een jaar en heb nog steeds veel ruzie met hem maar dit weet ik ik ben altijd vrolijk heb altijd het beste gevoel en ook al noemt iedereen in me school soms gay in ben vrolijk mijn klas mag me minder maar 1 ding weet ik heeeel zeker als jij zelfmoord pleegt dan mist iedereen een geweldig persoon en ook al heb je ruzie met je ouders en mis zus of broer of vrienden ze houden toch van je ik heb het ook moeilijk met mijn vader en toch houden we van elkaar dus luister mooie jongen er zijn mensen die ontzettend veel van je houden en als je niet gelukkig bent dan zeg je dat tegen de dokter of tegen je moeder maar ik weet zeker dat als ik jou zou kennen jou een aardige jongen zou vinden dus maak je niks wijs en wees blij als dat niet helpt app me dan maar met @jongrnsnaam1 via kindertelefoon en dan help ik je want ik weet zeker dta jij iets moois in je hebt en denk aan de mensen die toch ondanks alles van je houden De tekst is verwijderd, in strijd met de forumregel 6
hey

welkom terug Ronald!
je bent altijd welkom. wanneer het ook is.

ergens hoopte ik stiekem dat je terug zou komen 🙈
niet in de zin dat het slecht met jou zou moeten gaan maar meer dat je er gewoon niet zonder kan.

gelukkig kan je niet zonder want het forum kan ook niet zonder jou 😉

groetjes
blue

hi

ik denk plaats ook weer even iets,

laatste tijd gaat het echt beter en zit ik weer wat  lekkerder in me vel, ik heb nog wel veel last van negatiefe gedachtes en wil ook niet zeggen dat mijn depressie helemaal weg is.

 

hoe is iedereen hier? heb ik veel gemist?

hey 

 

je hebt niet zo veel gemist hoor. 

het schrijf vak is verandert. maar voor de rest niet. 

het is hier voor mijn gevoel met vlagen wat drukker en dan weer uitstorven. en de laatste tijd meer contact gegeven uitwisselaars. 

maar veder niks 🤔 dus niet zo veel belangrijke dingen of zo die je gemist hebt. of ik heb het ook gemist 😂

 

groetjes blue

de laatste tijd meer contact gegeven uitwisselaars. 

 

wat benoem je dit mooi haha

 

is er  een mogelijkheid dat “mijn” topic weer op mijn naam komt te staan?

Reageer