Het gaat slechter en slechter


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik weet het niet meer....
Als je me andere topics gelezen heb weet je ongeveer hoe ik me voel.
Ik weet niet wat er aan de hand is, ik probeer iedereen in dit forum in te laten zien dat zelfmoord niet de juiste oplossing is maar zelf wil ik het ook zo graag. Ik zie geen opties meer, ik heb ruzie met iedereen en ik miss me vriendin zo erg... het doet me zoveel pijn. ik heb al 2 pogingen gedaan en ik denk dat een derde eraan kan komen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben bang bij al mijn keuzes

Help me.....

Ronald

694 reacties

Zelmoord is zoals je zegt niet de goede oplosing zoals je al zegt.
Je bent bang bij al je keuzes. Maar... wat zijn je ander keuzes?
Je hebt heel veel verdriet om je vriendin, zo erg dat het pijn doet. Is het geen oplosing om met een pyscholoog te gaan praten?
Je hebt al twee zelfmoordpogingen gedaan. Alsjebliefd laat de derde niet komen. Het is echt niet de goede oplosing.
Waarmee kan ik je verder helpen, zeg maar.
heyo,
laat dit en alle topics maar ik ben het niet waard om op te reageren, ik ga me account verwijdere zodat jullie geen last meer van me hebbe
verwijderd door de Kindertelefoon
heyo,
laat dit en alle topics maar ik ben het niet waard om op te reageren, ik ga me account verwijdere zodat jullie geen last meer van me hebbe


@RONALD2001 Je bent het wel waard, Ik wil je juist graag helpen.en heb daarom geen last van je! Jij geeft ook hele goede tips waar ik echt wat aan heb dus verwijder je acount niet. Je helpt anderen en jij word hoop ik ook geholpen bij jou topics, ik heb op wat gereageert en ik hoop dt je daar wat aan hebt. En ik herken me in dingen vanjou topics en dat helpt me ook inzien dat ik niet de enige ben die dit wat ik heb heeft en ik heb dan ook wat aan de tips die daaronder worden gezegt! En ik vind dat je moet blijven! Want jij bent het waard!!!
verwijderd door de Kindertelefoon

Doe even normaal!! Ik weet niet wat er met jou aan de hand is maar je zegt dit toch niet!! Doe alsjeblieft normaal!! Wat zou je ervan vinden als anderen dat onder een topic van jou zouden zetten? Hij is toch ook een mens net als jij. En als je zijn andere topics hebt gelezen is het nog dommer. Ik wil hem graag helpen en jij dus niet. Maar als je alleen zulke dingen wilt zeggen reageer dan eve niet ofzo! Ik vind dit namelijk echt erg!!
hmm misschien heeft hij gelijk, er zal wel een reden zijn dat ik dit allemaal moet meemaken...
Hij heeft geen gelijk!!! Jij bent het waard om te leven. Hij heeft GEEN gelijk. Alsjeblieft, mischien is er een reden maar dat ligt dan niet aan jou. Alsjeblieft ga daar niet over twijfel. Het is niet waar. Echt niet. Probeer dat in te zien. Jij bent het waard!
Hmm misschien heb je gelijk
Hey

Wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Ik wil alvast even kwijt dat jij hier altijd terecht kan voor hulp, en dat je je account hier zeker kan houden. Jij helpt anderen zo goed, dat het jammer zou zijn dit account stop te zetten. Jij verdient hulp, aangezien je die ook aan anderen geeft.

Je kan altijd terecht bij 113. Wil je hun site eens bezoeken? Wie weet voel je je na een gesprek beter, of weet je wat te doen.

Groetjes
Kenshin
Hmm misschien heb je gelijk

Ikhoop dat je dat nu inziet
Heyo kenshin,
Voor mijn gevoel help ik de andere hier niet maar kom ik met domme antwoorden, daarnaast denk ik dat ik irritant ben puur door al mijn topics en zoals randomguy42001 al zei, ik ben het misschien niet waard
Ik heb echt wat gehad aan jou antwoorden. En zoals ik al probeerde uit te leggen het is onzin wat @randomguy42001 zei. Echt waar, geloof me!
ikhoop dat je dat nu inziet
Nee eigenlijk nog niet omdat ik denk dat ik irritant ben voor jullie en dat randomguy42001 gelijk had
Maar mijn antwoorden had iedereen kunnen zeggen...
Ik zie dat de reactie van @randomguy42001 verwijderd is. Daaruit leid ik af dat het onzin was wat hij zei.

Jij bent het waard gelukkig te leven. Jouw reacties vind ik heel nuttig. Je doet je best iemand te helpen, dat is sowieso mooi.

Je bent niet irritant. Niemand wordt verplicht om op jouw topics te antwoorden, en dat zorgt ervoor dat niemand irritant is. Het is de vrije keuze van een gebruiker om iemand te helpen. Net zoals jij vrijwillig anderen helpt.
Jouw antwoorden had iedereen kunnen zeggen. Maar niemand zei het, jij alleen. Als jij niet dit account had had ik niet zulke goede tips gekregen. Jou antwoorden zijn heel nuttig.

Je bent niet irritant. Wat @randomguy zei is grote onzin. Jij ben ook een mens en jij bent het waard om te leven. Je bent nu niet gelukkig, maar dat komt nog. Jij doet je best om iemand te helpen. En dat vind ik mooi! Want er zijn ook mensen die het juist erger proberen te maken. En ik weet zeker dat je veel mensen o.a. mij hebt geholpen.

Ik vind het jammer om te zien dat je niet inziet dat wat @randomguy zei grote onzin is. Jij bent het waard om te leven en om gelukkig te zijn. Probeer positifer naar de wereld te kijken. Ik weet dat dat lastig is want mij lukt dat ook nog niet. Maar probeer het wel.Het komt wel weer goed. Als jij je account wel zou laten verwijderen dan zou ik dat jammer vinden. Je hebt me zulke goede tips gegeven. Ik denk dat ze echt wel gaan helpen. Hopelijk zal je ooit inzien dat @randomguy geen gelijk heeft. Ik vind het jammer dat je dat niet inziet en imij het niet gelukt is om jou dat nu te laten inzien.

Kun je hierover zulke dingen ook met je beste vriendin over praten?

JIJ BENT HET WAARD OM GELUKKIG EN FIJN TE LEVEN!!
Je moet echt niet je account verwijderen Ronald. Je bent een fantastische kerel hier. Ja je hebt veel topics en zowat elke dag komt er wel een nieuwe bij, so what? Zoals @Kenshin al zei. Iedereen mag topics maken ookal maak je er 1000. Mensen mogen er altijd zelf beslissen of ze wel of niet op willen reageren. Daarom is een topic nooit irritant en daarom is de TS ook nooit irritant.

Ik heb nog niet al je topics door gelezen, maar tot zover ik heb gelezen heb je altijd leuke en interessante topics. En dat maakt het hier op het forum ook gelijk een stuk leuker. Je maakt topics aan die is een keer niet gaan over seks of over suïcide. Maar juist over andere dingen en dat vind ik heel leuk!

Trek je niet veel aan van wat Randomguy zegt. Dat is maar 1 dom antwoord en voor de rest probeert iedereen je te steunen er zijn hier zoveel mensen die je willen steunen en die ervoor je wilt zijn!

En Nee niet iedereen kan zeggen wat jij hebt gezegd. Sommige zien dingen anders dan jij dat ziet. En dat maakt jouw ook uniek. Je probeert mensen altijd te helpen ondanks dat het niet goed gaat met jou. Net zoals dat ene meisje die je uiteindelijk hebt gemaild. Het ging toen waarschijnlijk ook al slecht met jou, en toch wil je het meisje zo graag helpen. En dat doe je dan uiteindelijk ook! Super dat maakt jouw zo speciaal!

Je bent dit leven meer dan wat dan ook waard! En op een dag wordt je weer gelukkig of kom je iets tegen wat je gelukkig maakt. En tot die tijd zullen wij hier onderandere voor jouw zijn om jouw te steunen waar dat nodig is. En we doen er alles aan om jouw te kunnen helpen. En ik weet zeker dat het ons gaat lukken!

Sterkte en verwijder niks pls.

^
Future
Pls hou je account ik weet zeker dat je diep vanbinnen ook weet dat zelfmoord niet de oplossing is daar is dit forum ook voor je hebt mijnen zoveel anderen geholpen en nu is het onze beurt om jou te helpen e doet zoveel goeds en nu laat je je moed lis je last ons inzien dat zelfmoord niet de goei oplossing is praat nu tege je zelf op de manier als jr tegen ons doet ik weet zeker dat iedereen het met me eens is dat die randomguy nogwattes gewoon jaloers is op jou inzicht voor dingen dat jij mensen hoop kunt geven is heel special ik weet zeker dat je het waard bent Pm te leven ik hoop dat je je snel weer beter voelt

Liefs Anne gea
heyo,

Kun je hierover zulke dingen ook met je beste vriendin over praten?

op dit moment niet aangezien ze heel erg met zichzelf in de knoop zit.

Je maakt topics aan die is een keer niet gaan over seks of over suïcide.
ja ik weet het dit doe ik eigenlijk meer omdat ik nieuwsgierig ben naar andere mensen hun gedachte.

bedankt allemaal voor deze enorm lieve berichtjes,
ik probeer wel hier te blijven, maar ik denk dat ik erg afwezig zal zijn aangezien ik te veel paniek aanvallen en stress heb en dan ga ik meestal raps maken en opnemen maar daar zit nogal tijd in

Bedankt!

Ronald
Ik wou dat ik meer voor je kon doen dan aleen advice geven via een forum...

(ik snap dat je geen info mag deelen en dat is ook niet mijn intensive)

Ik bedoel maar dat ik wil helpen en het jamer vind dat er niemand is daar bij jou die je helpt op dit lastige moment.

Je hat al therapie toch? Helpt dat of helpt het averechts?

Is er iets dat je leuk vind en waar je blij van word bv dieren of techniek misschien wel computers? Dan kan je dat gewoon zo vaak megelijk doen en probeer eens iets als vrijwilligers werk of iets in die richting dat kan je tijdelijk of langer echt een doel geven. (ik denk dat je nu geen doel ziet tot leven. Kan 't mis hebben hoor) maar dat kan echt helpen.


Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop echt dat je uit die put komt. ❤️

Heel veel suc6❤️
Geef niet op?
ik heb iets dat ik leuk vind, rappen en raps schrijven
Je account hier is er voor wanneer jij het nodig hebt, en er tijd voor hebt. Besteed maar tijd aan dingen waar je plezier in hebt, bv. rappen en raps schrijven.
naja ik heb er geen plezier in maar het is gewoon even al my gedachte opschrijven en meestal is het dan op een persoon gericht zoals me beste vriendin, zo heb ik laatst een kleine rewrite van Only one van NF voor haar gemaakt
heyo,

Kun je hierover zulke dingen ook met je beste vriendin over praten?

op dit moment niet aangezien ze heel erg met zichzelf in de knoop zit.

Je maakt topics aan die is een keer niet gaan over seks of over suïcide.
ja ik weet het dit doe ik eigenlijk meer omdat ik nieuwsgierig ben naar andere mensen hun gedachte.

bedankt allemaal voor deze enorm lieve berichtjes,
ik probeer wel hier te blijven, maar ik denk dat ik erg afwezig zal zijn aangezien ik te veel paniek aanvallen en stress heb en dan ga ik meestal raps maken en opnemen maar daar zit nogal tijd in

Bedankt!

Ronald


Dat is jammer dat je beste vriendin met zichzelf in de knoop zit. Heb je nog iemand anders waarover je met je problemen kan praten?
nee, eigenlijk deze site en haar en via bidden

Reageer