Het enige waar ik aan denk is Zelfmoord

  • 26 December 2018
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil zelfmoord plegen. Waarom? Ik heb een kutleven. Ik verkloot andermans leven, een vriend heeft kanker, mn vrienden negeren me al 2 maanden, ik wordt voor gay uitgescholden terwijl ik dat niet ben, k ben bang om er met mn ouders over te praten en dat ga k ook niet doen, k wil echt gwn dood, dan is de wereld beter

4 reacties

Hey!
Wat een nare ervaringen allemaal! Het is logisch dat je daar zo hopeloos van wordt. Toch is zelfmoord nooit de oplossing. Je ziet ze nu misschien niet maar er zijn zo veel dingen waar je voor in leven wilt blijven! Zoek maar eens wat op op het internet, dat kan soms erg helpen.
verder zeg je dat je vrienden je negeren en je niet met je ouders over je problemen wil praten. Is er een rede waarom je je ouders daar niet mee vertrouwt?
Ik zal aanraden om naar een vertrouwenspersoon (op bijvoorbeeld jouw school), iemand die je met deze informatie vertrouwt of de huisarts toe te gaan om daar je verhaal te doen. Zij kunnen je het beste verder helpen.

Ook wij zullen er altijd voor je zijn!
Heel veel sterkte en succes. Please don’t give up ❤️
Hallo,

Wat rot dat je je zo voelt! Het is nooit een goed idee om zelfmoord te plegen. Zoals je zelf al zegt “geef nooit op, blijf sterk”. Ik vind hem heel mooi!

Hier een linkje naar 113, maar let op. Het bellen kost geld en zou veel minder goed zijn dan de kindertelefoon. Dus mijn advies is om het bij die site gewoon bij online te houden.

https://www.113.nl/ik-denk-aan-zelfmoord/crisislijn

Wat bedoel je met een kutleven en hoe verkloot je andersmans leven? Zo zal een ander het toch nooit opvatten? Ik weet bijna zeker dat je niet iemand anders leven verkloot!

Wat erg dat je vriend kanker heeft, dat is natuurlijk nooit leuk om te horen! Ik zal hem zoveel steunen als je kan. Gaat het nu wel beter met hem? Als je hier echt mee zit heb je altijd nog speciale sites om te bezoeken.. Ik heb hier 2 linkjes die zeker nuttig kunnen zijn.

https://www.kanker.nl/hulp-en-ondersteuning/lastmeter

https://www.kanker.nl/ervaringen-van-anderen

Verder kan je ook er ook met je vriend en ouders hebben over dit. Die zullen je zeker steunen!

Weet je waarom je vrienden je negeren? Het is niet bepaald aardig om dat te doen. Heb je iets naars gezegd tegen ze? Ik zou het met ze erover hebben, want dit is natuurlijk echt niet leuk. Als het te erg wordt kan je het natuurlijk bespreken met je mentor of vertrouwenspersoon. Als je die niet vertrouwt, maar je andere leraar wel zou je het ook een hem of haar kunnen vertellen.

In elke klas is er wel een “gay” persoon, het is niet leuk dat jij het slachtoffer bent geworden. Vaak is het wel als grap bedoeld en als je dan mee lacht denken ze vaak dat jij dat goedkeurt. Hierbij weer hetzelfde advies als hierboven.

De wereld is nogmaals niet beter zonder jou! Onthou dat! Ik hoop dat het snel beter gaat met je. Natuurlijk kan je ook andere problemen in topics zetten. Wij zijn er altijd voor je!

Gr. Een lemac
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Tijd heelt wonden als je wat met die tijd doet ❤️
Heyy
Ik kan me voor een grote deel invoelen in hoe je voelt. Misschien denk je er nu niet zo over. Maar praten is heel erg belangerijk en oplossingen zoeken voor je problemen. Nu zou ik gewoon proberen om afleiding te zoeken.

Veel Sterkte Jaydea

Reageer