Help snel, mijn beste vriendin reageert niet

  • 16 August 2018
  • 50 reacties
  • 755 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyo ik ben nu echt heel bang...
Mijn beste vriendin reageert al de hele dag niet en haar whatsapp profiel foto en status zijn opeens weg maar ze heeft me niet geblokeerd als ik bel neemt ze niet op en haar laatste locatie was jn een bos... ik heb sinds gisteravond al de hele tijd een raar gevoel in me buik alsof er iets mis was of weg was en nu ben ik echt heel bang dat ik haar kwijt ben... help wat moet ik doen ?

50 reacties

ja dat doen we zeker, we hebben ook afgesproken om ons problemen niet tegen elkaar te zeggen al kan de ander het op dat moment niet aan zodat we elkaar niet helemaal dood maken met problemen om het zo maar te zeggen
Jullie zorgen ervoor dat jullie elkaar niet bedelven onder elkaars problemen. Goed dat jullie erop toezien dat het voor de ander niet te zwaar wordt. Weet wel dat jullie altijd terecht kunnen bij de KinderTelefoon en andere hulporganisaties, zodat jullie niet met jullie problemen blijven zitten.
heyo,
even een update
ik heb haar vandaag gezien en het was echt heel erg emotioneel en heb er nu nog last van(ik ben nog bij haar maar ze is even weg).
ik wil eigenlijk iets positiefs met haar gaan doen maar ik weet niet wat
Jullie hebben elkaar vandaag gezien, en het was heel emotioneel. Die emoties wegen zwaar op je. Voel je je in een vorm toch wat beter dan voor jullie elkaar vandaag gezien hadden?

Je wilt iets positiefs met haar doen. Een boswandeling, eventueel een mandje met lekker eten en drinken meenemen, samen sporten, naar een avonturenpark, etc. Iets met activiteit zou jullie gedachten kunnen afleiden, en jullie even rust gunnen.
ja ik voel me beter nadat ik haar weer zag, het probleem is dat zij het huis niet uit wil en dus ga ik haar niet forceren om uit huis te gaan dus moet iets in huis zijn eigenlijk..
Gezelschapspelletjes misschien? Klinkt misschien niet zo spannend, maar met wat lekkere hapjes (daar ben ik weer met mijn eten) kan dat best gezellig worden. Een film kijken kan ook. Jullie even helemaal laten meeslepen door het verhaal.
heyo,
we zijn nu een spel aan het doen waar bijv: zij iets vraagt en ik moet het antwoord zeggen en dan persoonlijk, zoals wat haar favoriete eten enz is zulke dinge. puur om te weten hoe goed we elkaar nou kennen als beste vrienden, en het is nu echt wel leuk
Ik weet niet of ik hier een nieuw topic over moet maken.

Wat er uiteindelijk is gebeurd snap ik gewoon helemaal niet meer.
Uiteindelijk zei ze van ja elke keer dat iemand het fout heb moet een kledingstuk uit en wie het eerst naakt is moet de ander een orgasme geven, ik was gewoon helemaal verbaasd aangezien ik niet haar boyfriend ben. En daarnaast mag dat niet van het geloof dus ik snapte gewoon niet waarom en wat ik nu moet doen, is dit normaal en wat kan ik het beste doen?
Ik weet niet of ik hier een nieuw topic over moet maken.

Wat er uiteindelijk is gebeurd snap ik gewoon helemaal niet meer.
Uiteindelijk zei ze van ja elke keer dat iemand het fout heb moet een kledingstuk uit en wie het eerst naakt is moet de ander een orgasme geven, ik was gewoon helemaal verbaasd aangezien ik niet haar boyfriend ben. En daarnaast mag dat niet van het geloof dus ik snapte gewoon niet waarom en wat ik nu moet doen, is dit normaal en wat kan ik het beste doen?


Als jij je er niet prettig bij voelt moet je dat duidelijk aangeven. Je bent haar geen uitleg verschuldigd als het om je eigen lijf gaat. Doe niks waar je spijt van krijgt of je onprettig bij voelt.
ja ik weet het maar zij mag het eigenlijk ook niet doen van het geloof en daarnaast heeft ze een vriend dan lijkt me dat je dit niet doet met mij, ook al ben ik haar beste vriend dan is het toch alsnog niet goed richting haar boyfriend
Dat spel ging ineens een andere kant uit. Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt. Ze heeft een vriend, en naar mijn mening is het eigenaardig dat ze dit van je vraagt.

Heb je voor de eigen mening op durven komen? Zijn er dingen gebeurd waar je je niet goed bij voelde?
ja ik heb haar verteld dat ik geen seks wilde aangezien dat niet mag van het geloof en dat ik niet van plan was dit te doen aangezien ze een boyfriend heeft, naja zijn er dingen gebeurd waar ik me niet goed bij voelde, meh we zoenen wel vaker maar ze zat wel de hele tijd bij mijn kruis of mijn hand op haar borsten/vagina en normaal doen we dat nooit.
ik vind het gewoon heel erg raar
Ik snap dat je verward bent en dat je je zorgen maakt maar probeer niet te veel te stressen en denk na over wat je kan doen. Raadpleeg misschien eerst je ouders en praat misschien met vrienden van jouw vriendin als je die kent
Ok ik zie nu pas de berichten die daarna zijn geplaatst, dom van me... als ze jou dingen laat doen die je niet wil dan hoeft dat niet. Maak dat gewoon duidelijk voordat er dingen gebeuren waar je spijt van krijgt
Als die dingen niet goed voelden, mag je daar gerust voor uitkomen. Het is jouw lichaam, en jij bepaald wie eraan mag zitten. Je zou met haar kunnen bespreken dat je dit niet fijn vond.
heyo,
ja ik weet het maar het probleem is zegmaar dat zij best knap enzo is....
maar aangezien ze een vriend heb ga ik er niet tussen zitten en daarnaast mag het niet van het geloof, maar ik vind het niet erg maar ik kan het die vriend niet aandoen enzo....
Zou je je twijfels met haar kunnen bespreken? Misschien ziet zij dan in hoe het voor jou aanvoelt.
ik heb dit al besproken maar haar reactie was dat het normaal was voor beste vrienden om dat te doen en dat haar vriend het niet per se hoeft te weten
Misschien doen sommige beste vrienden dit, maar lang niet alle beste vrienden. Ik vermoed dat haar vriend gekwetst zal zijn als hij dit te weten komt. Als dit in strijd is met jouw geloof, hoef je niets tegen je zin en overtuiging te doen.

Ik veronderstel dat je liever niet hebt dat dit nog eens gebeurd. Zou je dat haar kunnen zeggen?
ja het is in strijd met mijn geloof en dus ook met die van haar, tja ik heb liever geen seks/aan elkaars geslachtsdelen zitten maar zoenen vind ik nog wel oke
Ik denk dat je nu wel weet hoe het met haar is.
Hoe is het nu met haar?
Geef maar duidelijk aan wat je ok en wat je niet ok vindt.
Ik zou bijna denken dat je vriendin "vreemdgaat" met je. Misschien kan je die vriend het vertellen via bijvoorbeeld Snapchat? Geen idee hoor. En als jij het al helemaal niet okè vind, dan zou ik het heel duidelijk tegen haar zeggen! Ikzelf zou het niet pikken als mijn vriendin zoiets zou doen... (Ben nu anyway single, omdat m'n vriendin vreemdging)
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Het is niet Ronald zijn taak om die relatie te beëindigen, wil hij denk ik ook helemaal niet.
Het is aan die vriendin om toe te geven wat er is gebeurd, anders beëindig je puur een relatie, en daar maak je niemand blij mee.
Heyo,
Nee ik hoef niks met haar behalve als beste vriend, en daarnaast zoals @vituperative zegt dat is nier aan mij

Reageer