Help mij met mijn moeder

  • 14 February 2018
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit hier al een tijdje mee.
Mijn moeder doet de laatste tijd heel gierig en heel kut
Ze zegt dat ik werk moet zoeken dat ze niks voor mij gaat doen meer
En ze zegt zo van waarom heb ik jou ooit in leven gebracht
Ik moet super veel doen van haar (huishouden)
Op achool gaat het ook kut kwa punten en vrienden en het kom ook allemaal door de stress van wat mijn moeder maakt mijn punten dalen en ik word de laatste tijd gepest in de 1e klas gingen mijn punten super goed en was ik de populairste uit het klas want toen had ik het stress van mijn moeder niet aub geef me tips
Wat moet ik doen
Ik wil van deze gierige wijf af
En wil weer hoe het in de 1e klas was ( zit nu in de 2e)

2 reacties

Hoi !
Hm , het lijkt erop dat het nogal mis gaat bij jou thuis en op school .
Het kan lijken alsof je moeder heel gierig doet , maar denk er misschien aan dat het wel zo kan zijn dat ze problemen heeft op het werk , waardoor ze bv. minder verdiend en zelfs gemeen doet . De dingen die ze zegt zijn echter niet oké . Lijkt het je handig om een soort 'gezinstherapie' te doen met je moeder en eventuele broers/zussen /vader ? Want zowel jij als je moeder lijken me nogal kwaad op elkaar en zeggen dingen die niet kunnen .
Heb je een beste vriend(in) waar je terecht kan ? Je hoeft niet de populairste te zijn om gelukkig te zijn met je sociale leven , maar ik snap dat je het wat moeilijk hebt door al deze omstandigheden .
Je kan proberen een leerkracht of de leerlingenbegeleiding aan te spreken en hen uit te leggen waarom je het moeilijk hebt .
Voor je punten kan je best school en thuis zoveel mogelijk gescheiden houden , dus bv. studie volgen op school ,... en regelmatig 'je hoofd leegmaken' .

Succes !
Groetjes , Lot
Misschien is er iemand anders waar je (tijdelijk) kan wonen. Bij ons thuis ging het ook niet goed en dan kan je bij famillie of pleeggezin wonen... ik zou contact opnemen met jeugdzorg.

Reageer