Vraag

HELP, ik weet niet wat ik voel

  • 27 November 2019
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Beste iedereen,

Dit is mijn eerste bericht hier en ik heb een vraag. Ik (13 jaar, 2de klas) heb al een tijdje een crush op 2 personen. Ik durf ze niet aan te kijken of in de buurt bij ze te komen. Het is zo'n naar gevoel om om hun te geven zonder dat ze het weten. Na een tijdje heb ik het opgegeven en verdween het gwn. Alles ging weer goed totdat ik op school een jongen voorbij zag lopen. Ik zie hem de laatste tijd vaak en heb soort van gevoellens voor hem (dit klinkt zeker heel erg vreemd). We hebben nooit gepraat of oogcontact gemaakt en ik ben ten einde raad.…

Ik slaap slecht en zie hem vaak voor me.

Kan iemand me misschien helpen om met hem in een gesprek te komen?

Tips zouden fijn zijn. ..


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

hey,  

 

je kan ook eerst probeeren vrienden met hem te worden en steeds een stapje verder te gaan (je moet niet te snel gaan)  en uitijdelijk hem vragen 

 

groeten lorenzo

(niet me echte naam)

Hoi,

ik heb dit zelf ook al drie keer gehad. Alle keren heb ik het ook weggedrukt omdat ik dacht dat ze toch nooit zich in mij zouden interesseren en ik ben daar veel te verlegen voor, ik vind dit persoonlijk niet zo erg omdat ik me voorhoud dat ik uiteindelijk wel een leuk iemand vind :) maar als jij er wel voor openstaat om met diegene in contact te komen zou ik hem misschien een keer dmen/snappen (als hij/jij die social media platformen heeft/hebt) en gewoon een leuk gesprek beginnen. Later als je hem dan in het echt ziet kun je dan gedag zeggen en zo steeds ook meer in real-life in contact komen. Later kun je hem dan een keer vragen of hij wil afspreken. Misschien vraagt hij jou wel!

Veel succes en plezier!

En wees niet verdrietig als het niet lukt want uiteindelijk is er altijd iemand die de ware is :)

Liefs, anoniem

Je zit ongetwijfeld niet bij hem in de klas, en ik wil niet zeggen dat je hem moet stalken, maar je kan kijken met welke vrienden hij omgaat. En misschien via daar in contact te komen. Zo was het mij namelijk ook de eerste keer gelukt.

Reageer