Help ik ben seksueel aangetrokken tot myn moeder!!!!!!!!!!!!!!!

  • 25 February 2018
  • 5 reacties
  • 895 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Help aub ik heb foto's van mijn moeder op mijn kamer en ik kijk er soms naar en soms voel ik iets gebeuren in mijn broek en ik weet niet wat ik eraan moet doen moet ik het zeggen aan haar misschien kunenn we dan samen een oplossing vinden ik vraag haar soms of ik bij haar in bed mag komen liggen en dat vind ik heel leuk is dit normaal?

5 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Je kan het vragen aan je moeder?Of je houdt het voor je. Ja ik heb dat niet he, dat ik me aangetrokken voel door me moeder?. Ik vind het dan ook nogal vreemd, maar oké. En dat jij graag bij je moeder in bed ligt, idk. Ik zou dat niet doen, maar als jij en je moeder dat leuk, gezellig, fijn vinden dan is dat toch goed.

Nou ja, ik zou het voor me houden van wat jij voelt. Je kan op internet ook kijken naar oudere vrouwen die in natuurfilmpjes spelen zegmaar. Je snapt wat ik bedoel. Als je dan hetzelfde voelt dan vindt je oudere dames dus knap, leuk.
Is dat erg? Nee.

Of dit alles normaal is nou......

Gr:Mr. S
Reputatie 2
Badge +9
Oh trouwens het is wel normaal wat jij voelt. Niet bij je moeder maar wel bij andere meisjes of vrouwen. Zoiets heet de puberteit. En daar zit jij net/ al een tijdje in. Niks om je zorgen over te maken!

Gr:Mr. S
ik denk dat het een fase is, je begint je te ontwikkelen. je word van klein naar groot en ontwikkeld dan ook sexueele gevoellens. dat dat voor je moeder is is een beetje gek miss maar je kan je gevoelens niet verbergen voor jezelf. kijk eens rond op school of je daar miss leuke meisjes (of jongens) ziet.

succes xx
en wat ik ook niet begrijp is je naam, je noemt jezelf een (eenzame)homo, maar toch voel je je aangetrokken tot je moeder, leg eens uit?
Hi EenzameHomo,

ik heb ff voor je op google gezocht en ik kwam het volgende tegen. Weet natuurlijk niet of jij dit hebt, maar het lijkt er wel een beetje op, toch?

quote
Het oedipuscomplex is een psychoanalytisch concept, vanaf 1897 ontwikkeld door de Weense psychiater Sigmund Freud, waarbij het kind een door seksualiteit bepaalde instinctieve erotische binding ontwikkelt voor de ouder van het tegenovergestelde geslacht en de andere ouder als concurrent ziet. Het Oedipuscomplex ontwikkelt zich volgens Freud het sterkst bij jongens, die zich dan dus aangetrokken zouden voelen tot de moeder en hun vader als rivaal beschouwen.

Freud plaatst het concept in de fallische fase (leeftijd 3 tot 6).
einde quote
Bron:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipuscomplex

Zie je je vader ook als rivaal, zoals in het stukje hierboven staat? Dan zou het kunnen. Alleen komt het meestal op een leeftijd voor van 3-6 jaar en volgens mij je al wat ouder :)

Dus ja, of het oedipuscomplex kan zijn of zoiets op jouw leeftijd idk.
Af en toe een knuffel van je moeder en een keertje samen met haar op de bank hangen kan altijd wel lijkt me, veel verder zou ik niet gaan.
Wel fijn dat je moeder en jij het goed kunnen vinden, maar ik zou als ik jou was een leuk vriendje zoeken.

Groetjes,
M&M's

Reageer