HELP, ik ben bang voor me vader

• 1 March 2012
  • 21 reacties
  • 11036 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Net kwam me vader ineens me kamer binnen ( ik deel hem mwt me zus) en toen was die ineens heel boos want we hadde onze tanden niet gepoets.
toen ging hij er eenb half uur inzitte wrijven hoe lui wij waren dat we egoisten zijn en we niks doen.
Tegen mij persoonlijk zei die nog dat ik een dief lwugenaar en ontzetend stiekem ben.
En daar gingen wij tegenin, alleen ik weet beter waneer ik moet stoppen, mijn zus kan dat niet goed.
En toep zei mijn vader zo van je moet je mond houde en noumde ons voor de zoveelste luie kut kinderen.
mijn zus ging daartegen in en mijn vader zei 'wat had ik nou gezegd!!' Me zus zei niks 'Wat had ik nou gezegd dan!!!' Me zus zegt; dat ik mee monnd moet houde... me vader geeft der een klap en zegt 'Dan moetje dat ook doen!!' Ik roep. 'Doe normaaal!!' Hij looopt boos naar mij 'wil jij ssoms ook ' ik zeg nee en hij slaat me en zegt lraat niet jank niet denk niet alleen doen!! En loopt weg dan komy me moeder thuis van werk was ongeveer half twaalf saonds en me pa gaat beetje vertellen hou donders lui wij zijn enzo

HELP WAT MOET IK DOEN! !!

21 reacties

Waarschijnlijk is je vader gewoon al boos, maar weet hij niet hoe hij daar mee om moet gaan.. Dit is een fout van hem, en alles is dan fout in zijn ogen, hoe klein het probleem ook is. In dit geval dus de tanden poetsen. Jullie moeten wel echt bedenken, dit is niet jullie schuld. Jullie hoeven geen schuldgevoel ofzo te hebben.

Ik ben ook doodsbang voor mijn vader als hij boos is. En ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik ermee om moest gaan toen hij heel vaak boos was.. Ik probeerde hem in eerste instantie nooit boos te maken, dus echt ja en amen en als hij boos werd, heel snel wegwezen. Ik zou een beetje aan je zus uitleggen dat ze dan beter dr mond kan houden en niet tegen je vader in moet gaan.. Ik weet niet hoe oud ze is?

Succes! Ik hoop dat je vader niet meer zo vaak boos word!
@tough cookie
Mijn zus is 15 jaar ik ben 13 bijna 14 en we hadden zo hard ons best gedaan deze vakantie.
Maar gister avond kwam die kwaad thuis hij zegt al me opgelropte woede moet eruit en sindsdien scheld die aleen maatr.
en is die zo snel boos.
Bvb het brood lag nog op aanrecht ik was direct een nuteloos kut kind die niks kon te lui is voor leren (school lukt niet) en heel verwend met der pc verslaving
En soms heeft die ook losse bandkes wat moet ik nou??
Ik kan niet meer tege hem
Heb alles geprobeert!?
Hey,

Ik denk dat dit niet het enige is dat jij heb meegemaakt met je vader

Ik zou graag met je willen praten omdat ik niet iemand heb om mee te praten die het zelfde heeft meegemaakt Zou je dat willen ?
@justinbieberfan
Nee hij doet al zo sinds ongever net 10 geworde eerst nog niks met mij aleen met me zus tot hij haar een keertje sloeg ging ik renend naar de douch deed hem op slot en riep zeker 5 KEERPAPA IK HAAT JE IK HaAT JE ZO ERG!! Toem ging hij voor deur staanen heel liefzeggen kom det uot ik was 10 natiirlijkdeed ik da toen sloegdie mevooreerdt justin ik wil ergraag over praten maar hoe
geloof me je bent niet de enige,
mijn vader is alcoholist & zijn specialiteit is toch wel agressief zijn.
wat doe je er tegen?
niet veel, proberen zo kalm mogelijk te blijven.
de eerste reactie die mensen hier gaan zetten '' AANGEVEN BIJ DE POLITIE''
jaa people het is & blijft toch je vader, zoiets doe je niet 1,2,3
het is & blijft moeilijk, is je vader een keer rustig & kalm probeer het er dan over te hebben,
lukt dat niet?
dan zou ik er met vrienden over praten, omdat hun je kennen & weten hoe je bent.
Ik wil er heel graag met vrienden overcpraten maar...
Ik ben overgestspt van school en ik ken der noe vewl
Wn om.ze direct optezadelen met mijn probs vind ik ook niet wat
gwn alles is kut... 😢
misschien kun je je ' oude' vrienden opzoeken om er over te praten. Mentor of school psychiater/begeleider zijn ook opties, of je kunt er eens met je moeder over praten wat jouw vader is niet zo goed bezig.
Kus birdy
Mijn vrienden weten er niets van altijd als ik het wil vertellen komt er iets tussen of durf k niet meer mijn vader noemt me ook kut kind en hij zegt altijd ik wou dat ik nooit kinderen had gehad u moeder wou kindere niet ik en hij slaat en schopt me iedere avond huil ik mezelf in slaap ik weet dat ik het iemand moet vertellen maar ik weet niet hoe heeft iemand daar tips voor ?
hey,
ik heb het zelfde 
heb je vrienden die je het kan vertellen zeg het anders aan onbekende van internet ofzow miss hebben hun tips   en je kan je ook nie schamen en helpen ik heb hetzelfde alleen dan met me moeder praten helpt altijd in mij geval wel
Mijn vrienden dat kan wel maar ik ben altijd zo bang voor hun reaktie want ze kennen mijn vader
En een onbekende nee die ken ik niet ik schat of praat alleen met mensen die ik ken.
wat bedoel je met dat laatste ik snap je eve niet
IK ken geen onbekende.Ik bedoel wat moet k dan doen iemand aanspreken op school of zo die ik nie ken en daar al mn problemen aan vertellen?
En mn moeder staat er gewoon by en zy helpt niet eens altyd als we ruzie hebben en als ik zeg dat k iets niet fijn vind dan zegt mn moeder dat we te verwend zyn .
IK ken geen onbekende.Ik bedoel wat moet k dan doen iemand aanspreken op school of zo die ik nie ken en daar al mn problemen aan vertellen?ja zoiets of gewoon iemand die je tegen komt
praat erover met je moeder of een leraar ofzo. Als je vader in een goed humeur is, vertel dan rustig dat je het niet leuk vind en dat je liever wilt dat hij ophoud. geef goede argumenten en zorg dat je moeder erbij is. Zeg het voorzichtig. Als hij het vaker doet stel dan na dit gesprek voor dat hij hulp gaat zoeken.
vertel het eerlijk tegen je moeder of een vriendin of ga met iemand praten
Ik heb het zelfde mee gemaakt, alleen word nu altijd heel boos op me vader als ik om iets anders boos ben, komt omdat ik vaak boos op hem ben. Maar wat bij mij heeft geholpen dat mijn ouders zijn gescheiden, het klinkt gek maar ik was er blij mee eerst niet later wel want veel minder ruzie en ik voel me 100% procent veilig bij me moeder. Tip doe braaf en als je volwassen bent of ouder en sterker dan praat je met hem en verteld hoe hij als vader voor je was
hoi, wat ik zou doen is praat er met je moeder over vertel wat je van hem vind, lucht je hart bij je moeder
dan zal je moeder zeker iets doen. of je kan ook met je vertrouwde leraar praten die zijn heel erg wijs die weten vast wel een oplossing.
Met je moeder praten erover. Als ze het niet geloofd, gewoon een opname maken met bv. je mobiel van wanneer er een woede uitbarsting is. Dan komt je moeder gelijk te weten hoe erg hij jullie uitscheld.
Net kwam me vader ineens me kamer binnen ( ik deel hem mwt me zus) en toen was die ineens heel boos want we hadde onze tanden niet gepoets.
toen ging hij er eenb half uur inzitte wrijven hoe lui wij waren dat we egoisten zijn en we niks doen.
Tegen mij persoonlijk zei die nog dat ik een dief lwugenaar en ontzetend stiekem ben.
En daar gingen wij tegenin, alleen ik weet beter waneer ik moet stoppen, mijn zus kan dat niet goed.
En toep zei mijn vader zo van je moet je mond houde en noumde ons voor de zoveelste luie kut kinderen.
mijn zus ging daartegen in en mijn vader zei 'wat had ik nou gezegd!!' Me zus zei niks 'Wat had ik nou gezegd dan!!!' Me zus zegt; dat ik mee monnd moet houde... me vader geeft der een klap en zegt 'Dan moetje dat ook doen!!' Ik roep. 'Doe normaaal!!' Hij looopt boos naar mij 'wil jij ssoms ook ' ik zeg nee en hij slaat me en zegt lraat niet jank niet denk niet alleen doen!! En loopt weg dan komy me moeder thuis van werk was ongeveer half twaalf saonds en me pa gaat beetje vertellen hou donders lui wij zijn enzo

HELP WAT MOET IK DOEN! !!
Hadden jullie toen al wat gedaan?

Slapen jullie altijd op 1 kamer? (voor het geval dat niet had gemogen.

Hoe oud zijn jullie?

Gebeurt dit vaak?

Als het echt heel erg is voor jou gevoel, dan kan je naar deze site gaan: https://www.vooreenveiligthuis.nl/geweld-thuis.php

Ik ben een meisje van 14 jaar, ik wil je graag helpen, maar weet dat ik geen volwassene ben en dus minder goed advies kan geven.

Ik hoop heel erg dat je hier wat aan gehad hebt.

Als jullie niks deden of daarvoor hadden gedaan, dan klopt dit niet. (behalve alleen niet je tanden gepoetst)

Luisteren jullie goed naar jullie ouders?

Je ouders kunnen heel erg overprikkeld raken als ze het gevoel hebben dat ze geen invloed op jullie hebben, zullen we mailen?

Ik kan nu geen goed advies geven, dus voel je alsjeblieft ook niet schuldig over iets! 🙂

Heb je hier wat aan gehad?

Ik hoop het wel, stuur je een bericht naar me via de mail?

Ik wil je graag verder helpen.

🙂 🙂 :)

dit bericht is aangepast door de kindertelefoon

Reageer