Vraag

HELP!!!!!! Depressie

  • 11 April 2018
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dit is mn derde forum in 2 weken, maar ik kan niks anders meer.

Ik heb geloof ik een depressie, door mijn depressie heb ik nooit energie en ben ik altijd vermoeid, ik heb geen concentratie, ik maak geen hw meer, leer niet meer, en lig de hele middag op m'n bed omdat ik me te moe voel, als ik dan s'avinds wil gaan slapen lig ik de gele nacht wakker....

Ik heb ook dat mijn emoties in razend tempo veranderen, ik kan het ene moment super happy zijn om dan het volgende moment volledig in te storten....
Omdat mijn klas en omgeving dat niet begrijpt hou ik mijn gevoelens voor me, maar daar word ik alleen maar ongelukkiger van, ik heb het al mijn hele leven gedaan, maar ineens lijkt het teveel om dit allemaal in mijn hart op te sluiten, ik kan niet met, ik ga dood van binnen.

Help

2 reacties

He ik ken je gevoel ik denk dat het beter is om het wel echt te vertellen die kunnen je verder helpen en tips geven bijvoorbeeld: je mentor of vertrouwenspersoon of vrienden, en ik denk dat het ook beter is dat je het tegen je ouders zegt die kunnen rekening met je houden of naar een huisarts sturen,nou snap ik dat je denkt dat dat makkelijk gezegt is en je het niet zo makkelijk kan vertellen,maar dat gaat je echt helpen ik zit in de zelfde fase als jij maar ik heb mijn problemen al verteld en het is echt fijn dan ben je opgelucht dat het eruit is en dat je geholpen kan worden en geloof me ze begrijpen je wel. Xx mij
hii,
wat veel mensen niet verwachten is dat ik er soms wel over praat, vaak 1x in de week en soms maar 1x in de 1 1/2 weken

Reageer