heel veel verpest,,

  • 14 March 2019
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hai, ik ben een meisje van 15 en zit nu in de 3e. ik heb momenteel thuisles (dat krijg je idd niet zomaar) om mentale redenen. ik baal zo erg van alles en voel me zo verloren. ik spreek nooit meer af met iemand en voel me gewoon zo verschrikkelijk raar, alsof alles veel te snel gaat en ik het niet meer bij kan houden, dan heb ik het gewoon over het leven. ik wil zo graag dingen doen maar dat gaat gewoon niet. is er iemand die zich ook zo voelt of advies voor mij heeft? ik weet dat dit niet zo duidelijk was maar ik weet gewoon niet hoe ik het kan verwoorden.

2 reacties

Heyy
Je zegt dat je nooit meer met iemand afspreekt. Misschien is het een leuk idee om met 1 of 2 vrienden/vriendinnen iets te gaan doen?? Dat kan thuis zijn maar dat kan ook ergens anders zijn. Zo kom je weer een beetje in contact met vrienden/vriendinnen. Je kunt ook met aan je ouders vragen of je op n teamsport mag (als je daar nog ni op zit) want daar maak je meestal ook vrienden/vriendinnen. Ik zit zelf op scouting (ja ik weet dat t ni echt n sport is) en dat is echt heel gezellig, je leert mensen daar goed kennen omdat je meestal 2 uur opkomst hebt. Bespeel je een instrument?? Want muziek kan ook rustgevend zijn en wat tmr.j ook zei; ga gwn lekker meezingen en schreeuwen!!
-xxx-
Badge
Hee xvlinder
wat fijn dat er wel op je word gelet. Heb je ook therapie ? Je hebt vast vaak gehoord “je bent nog maar 15 je hebt nu wss een kwart gehad alles kan veramderen” nou fuck die mensen het gaat niet om veranderen het gaat om wat jij wil.
En als je therapie hebt heb het er dan eens over wat jij wil. Je baalt van alles, voelt je verloren en alles gaat te snel. Misschien kun je daar op inzoomen. En heb je geen therapie ? ( wat ik niet denk) maar goed schrijf dan alles eens heelemaal in detail op dat hoeft echt niet in een middag. Al schrijf je elke dag maar 10min of minder. Dan is het even uit je hoofd. En wat voor mij nog meer hielp op schrijven na? Zingen! Nee ik kan echt niet mooi zingen maar wat voelt het goed om kei hard vals mee te schreeuwen. Want jij moet je vrolijk voelen heeft iemand er last van hun probleem niet het jouwe jouw geluk gaat voor!

Xx tmr-j (20jaar)

Reageer