Hee! Doorzetter, dit is voor jou

  • 29 May 2023
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi doorzettertje,

Als je dit leest, wil ik je laten weten dat het allemaal goed komt. Waar je ook mee zit, jij kan dit en ik geloof in je.

Ik zou alles voor jou doen om jou weer goed te laten voelen.

Als je in een moeilijke tijd of situatie zit denk eraan dat het goed gaat komen. Jij kan dit, je bent zo veel sterker dan je denkt. Kijk eens hoe ver jij al bent gekomen! Daar mag je echt trots op zijn.

Jij bent gewoon iemand die dit al heeft overleeft en die zo ver al gekomen is. Het is zo knap van je.

Ook al denk je dat dit nooit meer goed gaat komen, het komt echt wel goed. Geef het tijd en ruimte en probeer te genieten van alle kleine dingen waar je controle over hebt.

Kijk in de spiegel en zeg tegen jezelf: '’Ik ben er nog, en ik kan dit. Niets of niemand houd mij tegen van de doelen die ik wil bereiken.'’ Die doelen hoeven niet groot of heel ver weg te zijn. Denk aan elke dat je weer wakker word; de zon die voor jou opkomt om de dag te beginnen. Een dag die jij gaat overleven, waar jij gaat doen wat je blij en gelukkig maakt.

Probeer maar een dag te leven waar je even alleen denkt aan jezelf. Doe dingen waar jij blij van word. Het maakt niet uit wat anderen ervan vinden, jij bent de hoofdpersoon van jou verhaal en jij bent het belangrijkste!

Het komt allemaal goed, waar je ook bent, waar je ook mee zit. Ik ben er voor je en je kan mij alles vertellen.

Ga je niet schuldig voelen om mensen jouw gevoelens te vertellen. Denk aan de positive dingen die kunnen gebeuren wanneer je het vertelt aan iemand. Ze kunnen je begrijpen en je misschien zelfs helpen.

Ik geef om jou en ik hou van jou, oke?

Geef nooit op want jij kan dit en dat weet ik. Diep van binnen weet jij dat ook. 

 

-FAnoniem <3


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Erg leuk topic! En wat je schrijft, geld natuurlijk ook voor jou.

-OnlyMe

Reageer