Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Goedmaken en hoe?

• 29 maart 2017
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Hallo!
Ik heb al meer dan 3 jaar ruzie met mij allerbeste vriend van vroeger. Ik zou ff snel omschrijven wat de oorzak was:
Ik noem hem even (mike)
Nou mike en ik waren de allerbeste vrienden we hadden in het verleden toen al iets gehad maar we waren jong, bleek dus dat mike langer op mij was en veel om mij gaf. Maar ik kreeg toen met een andere jongen die dus zijn beste vriend was. Ik had geen idee dat mike mij leuk vond. Nou die jongen waarmee ik ahd behandelde mij alf shit na een maand en mike wou dat natuurlijk niet hij deed er alles aan om het uit te krijgen voor mijn best wil omdat ik het niet durfde. Mike was een echte goeie vriend. Tot op een dag had ik zijn hulp nodig. En daar zaten we op zijn kaner te prsten en toen.. kuste hij mij. Ja ik had ook geen spijt op een of andere manier wou t zelf ook. Maar weken erna wist de hele school het ik werd erger gespest dsn eerst want ik werd al gepest. Aloewhel mijn briend nog voor een anderhalf jaar bij mij bleef en mike me bleef steunen. Ik loog tegen iedereen dat ik niet met mike gezoend had, dat brang mike alleen maar haat want iedereen geloofde mij... Alleen
Zijn plan door het uit te maken hielp niet!

Dus hij werd ongeduldig en boo, het enigste wat hij wou: was mij. Hij vroeg dus aan mij ik meost kiezen tussen mijn eigen vriend of hem. En ik mocht erover nadenken minder als een maand vroeg hij het weer. Ik zei dat ik koos voor mijn vriend.. en hij beeindigde ons contact. Hij zei niets over het beeindigen van onze vriendschap hij zdi alleen dat hij me nooit meer wou spreken. Sinds toen... heeft hij nooit meer een woord tegen mij gezegt... al mijn herrineringen met hem weg.. ik heb 2 jaar geprobeerd hem terug te krijgen en opnieuw te beginnen ik heb slles geprobeer niks work.. een jaar later.. hier zit ik dan

Ik ben een compleet ander meisje ik geniet van me leven. Ookal denk ik elke dag nog aan mike.. laatste tijd zie ik hem elke dag... hij is gewoon pijnlijk. Alleen!!! Dit keer kijkt hij me niet vies aan of rent hij nket wrg. Hij kijkt me zielig aan en het lijkt alsof hij iets wikt zeggen. Het voelt snders.! Ik mis hem maar ik heb al 1 jaaf niks geprobeerd. Ik ebn bang om weer afgewezen te worden. Miss is hij het ook zat dat ik andere mensen op hem afstuurde. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik hoor van andere mensen dat hij mij haat rn het nooit meer goed wikt maken, :(

Heeft iemand raad? Ik wil mijn beste vriend terug. Ookal hoeft het niet als vrienden ik wil vrede ik wil geen ruzie meer. Ik wil normaal over straat lopen. Want vergeten kan ik niet dat doe ik voor te lang.!
Ik heb zelf het srmbandje nog elke dag om die hij me gaf 😕 zo erg is dit.

Als iemand me kan helpen aub het zou mijn depressie echt helpen :)

Gr lisa. 😞

5 reacties

Badge +3
Je kan proberen om met hem effen praten en zegen hoe jij voeld en zeggen dat je geen ruzie meer wilt en hem zo opnieuw wil leren kennen ik heb dat het werkt ik weet het niet zeker

Vriendelijke groet
GoQuinty
Xxx
Hij is niet zo makkelijke prater als het gaat om mensen die hij vreselijk haat. Maar proberen kan wel nog... haast ben ik hopeloos nu 😕
Badge +3
Misschien is hij je al vergeten
Mij proberen te vergeten kan, maar mij is hij nog lang niet vergeten als hij mij elke keer aanstaart, mijn punt met deze topic is gewoon andere ideeen en tips hoe ik eht kan goedmaken. Helaas heb ik geen zelfvertrouwen meer.. en waardeer alle hulp.

Reageer