Skip to main content

goalgewicht gehaald maar nog niet tevreden, sta op het punt om weer te snijden

• July 2, 2025
  • 38 reacties
  • 385 Bekeken

Toon eerste bericht

38 reacties

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 7, 2025

Tis is niet opgemerkt maar wel pijnlijk..

Met mij gaat t opzich wel prima

slaaplekker mensen (Sorry voor korte reactie ik ben doodop, morgen misschien wat uitgebreider❤️)

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

Niet sorry zeggen 🤦‍♂️ ugh…

Hey wees trots dat je er nog bent!, je hebt nog niet opgegeven en dat is al heel ver :)

• July 8, 2025

Sorry @badeend maar pinguïns wonen op de ZUIDPOOL😅

maakt niet uit hoor...

Mijn zus gaat morgen naar walibi!

Ja sorry dat we buiten de topics gaan idd zegt ook iedereen!😅

En ik wil of dierarts worden of naar de noordpool niet allebei...

Eendje, gaat het nou al wat beter?

• July 8, 2025

Hallo,

@eendje het is niet erg dat je een kort bericht hebt. Het hoeven niet altijd ellenlange essay's te zijn😉. Gaat het al wat beter? En hoe gaat het mentaal (om het maar even zo te noemen)? Is er nog iets stoms of juist leuks gebeurd?

@Ducklover27 Ja ik ga weer buiten het topic maar even als antwoord op je vraag: Ik zou denken 70A, maar je zit nog onder de minimum letter zeg maar. Misschien even aan een medewerker bij Hünkemoller vragen? Heb ik ook gedaan vanochtend, blijkt dat ik compleet verkeerde bh aan het dragen ben geweest de hele tijd😅.

Veel liefs van mij🖤

• July 8, 2025

Oké ​@natuurlijk_roodharige bedankt voor de tip! Zal ik zo doen. Tja😅🤷‍♀️

Eendje, ben je daar nog ergens?

Groetjes je eenden vriendin Ducklover27 

• July 8, 2025

Calculatoren zeggen 70a dus bedankt!

@natuurlijk_roodharige je bent mijn bff!

Greets Ducklover27 

• July 9, 2025

Halllooooooo allemaal van fijn dat Julie er zijn 🥳🥳🥳🥳

😅ik dacht ander som. Ijsberen op zuid en pinguïns op noord 😅 oepsie 

Welke word het dan ​@Ducklover27, de noordpool of dieren arts 😊

Als je niet wil reageren hoeft niet he maatje, je bent ons niks verplicht. Allen gaan we ons wel zorgen maken 😉

Ik zal me niet bemoeien met de discussie over cup maten 😅 

Ik heb helaas nog steeds geen donut, sorry ducklover27

Maar hoe was je dag ​@Tr0ubl3d ? 

Heb je je nog gesneden? 

Hoe was iedereen dag 😊 

Groetjes badeend 

• July 10, 2025

Hallo,

@eendje Ik sluit me aan bij wat ​@Badeend zei, je hoeft niet per se te reageren als je dat even niet wilt. Maar weet wel dat ​@Badeend en ​@Ducklover27 en ik en iedereen altijd voor je klaarstaan❤️❤️ Mag ik jou ook mijn BFF noemen?

@Badeend Mijn dag was redelijk slecht. Ik was heel depressief, ik heb bijna een uur mijn kat lopen aaien om mezelf te troosten. Gelukkig gaat het nu wat beter.

Veel liefs van mij ❤️❤️

PS ​@Ducklover27 : Ik ben ook nog jouw bff hoor, gewoon even een bff-groep oprichten😉

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 10, 2025

Vandaag was een Lange saaie dag haha 

Verder gaat t met mij wel prima hoor ik heb niet meer gesneden

@natuurlijk_roodharige tuurlijk mag je me bff noemen;) zijn we toch ook!

Ik ben heel dankbaar voor jullie maatjes❤️

• July 14, 2025

Hallo allemaal 

Ik merk dat dit een slechte gewoonte word 🤪 ik ga me nu ook al zorgen maken over Julie 😅

Hoe hou jij het vol je kan een uur te aaien, ik hou het maar 5 minuten vol 🤣 

De hoofdvraag 🤗 hoe gaat het met ​@eendje ?

En om het toch even aan iedereen te vragen genieten Julie al van Julie vakantie ?

Ps: ik moet een keer me snufferd houden, begin teveel op chatten te lijken🤐

Groetjes badeend

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 14, 2025

Hoi lieve ❤ Eendje ❤

Ik vind het verdrietig om te lezen dat je met automutilatie worstelt en (naar ik aanneem?) ontevreden bent over je gewicht.

Ik ben zelf een vrij klein compact meisje en ben enorm blij met mijn gewicht en lichaam en heb denk ik 'geluk' gehad. Maar ik wil absoluut kwijt dat ook mensen met een afwijkend gewicht (mager of stevig) of uiterlijk enorm leuke mensen kunnen zijn. Ik vind het enorm jammer als je door je gewicht jezelf niet leuk vindt of het jezelf niet gunt.

Voordat je echt goed van anderen kunt houden, zou je eigenlijk eerst echt goed van jezelf moeten houden. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan voor velen. Ook ik twijfel wel eens aan mezelf, terwijl ik op zich wel bijna alles mee heb in het leven. Ik vind het vaak moeilijk en lastig om te lezen dat het minder gaat met anderen, zeker zoiets triviaals als gewicht. Het gaat om jouw karakter, om hoe je bent, wie je bent en hoe je in het leven staat. Ik zou zeker niet iemand afwijzen als vriend of ook als partner puur vanwege het gewicht.

Wel vind ik automutilatie (jezelf snijden of pijn doen) een heel moeilijk onderwerp. Ik heb het gevoel dat ik er weinig aan kan veranderen en weet niet goed of en hoe ik zou kunnen helpen.

Maar laat ik dit doen: ❤ dikke knuffel ❤ en alsjeblieft blijf hoop houden dat je later een heel leuk leven hebt met een leuke partner en dat het weer helemaal goed komt. Je hebt nog een heel leven voor je! Dat je nu misschien geen leuke schooltijd hebt, kan in de toekomst allemaal verleden tijd zijn. Houd hoop en wees lief voor jezelf!

We houden van jou! 💗 Liefs, xxVera 💋

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 15, 2025

Ouders verdenken dat ik snijd (shit)

Ben alleen maar depressief in bed (heb een halve week lang alleen maar in bed gelegen (behalve voor avondeten etc))

ik weet niet hoelang ik dit volhoud.? Wel bedankt voor alle reacties lieverds❤️

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Heyyy hoe gaat het nu? Ik lees dat je in je tekstberichtje stuurt dat je al een tijdje worstelt en dat het nu écht niet goed meer voelt. Je hebt zoveel verdriet en spanning opgebouwd, dat je lichaam zegt: “Help.” Je bent héél moedig dat je er nu over praat. En blijf er ook over praat. Weet dat je niet alleen bent.

xx liefs Wolf 🐺