Glimlachen

  • 16 July 2018
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben heel onzeker over me zelf. Ik vind dat ik niet kan glimlachen en kijk altijd boos. Mij docenten of vriend(in)en zeggen soms wel (naam) waarom kijk je zo boos maar dan ben ik helemaal niet boos. Ik weet niet hoe je moet glimlachen en als ik het doe is het echt niet mooi. MAar ik wil ook niet dat mensen denken dat ik altijd boos ben. Zo maak ik nooit indruk op een jongen.

Kan iemand mij helpen?

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Je hoeft niet perse te lachen... Als je nou je wenkbrauwen wat omhoog doet en je mond ontspannen, misschien he mond hoeven beetje omhoog. Je kan het wel 🙂 gewoon lekker doen. Indruk op een jongen gaat niet alleen om je lach 😉

Lukt je wel en blijven lachen 😃
Hi WATMOETIKTOCHDOEN,

Wsch gaat het ook wel lukken met de tips van Kaasplank 🙂, maar deze minicursus “smizen” is echt te leuk om niet te doen :)

Klik op de link en je volgt gewoon de stappen en voor je het weet kun je smizen, oftewel lachen met je ogen. Wie wil dat nou niet?

Het is bedacht door Tyra Banks, een topmodel, en je kunt het ook heel goed gebruiken om mooie foto’s van jezelf te maken.

Heel veel plezier met oefenen. Doe het samen met een vriendin en je hebt gelijk een leuke middag :D

https://nl.wikihow.com/Leren-smizen

Het enige wat je nodig hebt is een spiegel om jezelf te bekijken en natuurlijk een goed humeur :P

Groetjes 🙂,
M&M’s
Hoi

Een klassieke tip is aan iets leuks denken. Heb je onlangs, of langer geleden, iets leuks of hilarisch meegemaakt? Is er iemand in jouw omgeving die jou heel gelukkig maakt? Als je daaraan of aan die persoon denkt, krijg je misschien spontaan die pretlichtjes in je ogen. Je lach ziet er mooier en natuurlijker uit als die voortkomt uit een leuke gedachte.

Als je niet meteen iets leuks kan bedenken, helpt de smizecursus van @M en Ms je vast verder ;)

Als je voor de spiegel je lach oefent, en het lukt niet meteen, raak je misschien gefrustreerd, wat niet helpt. Misschien kan je eens met vrienden afspreken, en vragen of ze op bepaalde momenten onopvallend foto's van je nemen. Jij vergeet dat er een camera is, je hebt plezier, en achteraf heb je foto's waarop je ziet hoe leuk jouw natuurlijke lach eruit ziet.

Groetjes
x

Reageer