Hey,
Ik ben een meisje van 13 jaar en ik vind een jongen leuk van 19 ?
Hij vind mij ook leuk dat had hij een tijdje geleden toegegeven alleen er is 1 probleem hij heeft een vriendin en de ouders van zijn vriendin doen er Alles aan om die realtie te behouden ze bedrijgen hem enzo Ik vind dit echt sneu niet allen voor hem maar ook voor mij ik hou van hem en ik hoor met hem te zijn er is nu een tijdje overheen en we ontlopen elkaar een beetje ik probeer mijn gevoelens weg te zetten maar het lukt me niet dit is vreselijk ik zal hem zo graag in mijn armen willen nemen en zeggen dat alles goed komt maar helaas kan ik dat niet ik was laats op een feest en hij was Er ook Hij was zo aantrekkelijk en charmant en dan heeft hij zo een stom wijf ik kan me echt niet meer bedwingen wat moet ik doen ? Xx
Gevoelens
A
A
Heyhey, wat heftig!! Je vriend kan naar de politie gaan wegens bedrijging om te beginnen??♡
xx me
xx me
A
Je vriend kan het ook tegen z'n ouders vertellen en dan met hun naar de politie. Liefde heeft soms geen grenzen.❤️?
-xxx-
-xxx-
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.