Gevoel alsof ik te veel ben

• 15 juni 2021
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Hoi,

Ben ik weer, sorry.

Ik heb ineens meer "problemen"

Ik heb de laatste tijd dat ik overal teveel ben, Zoals bij mijn vrienden, Of in de klas. Of thuis.

Ik ben normaal nergens zeker van, Maar ik voel dat ik er nu wel zeker van ben dat het nooit meer goed gaat komen. Ik heb gewoon 0% vertrouwen er in.

En ik ben echt verslaafd aan mezelf pijn doen, Ik begin helemaal te hyperventileren, En soms beginnen mijn handen te trillen en krijg het warm etc etc.

Alles ziet en voelt als een droom, Ik snap er niks van. 

Ik voel mij nog kutter dan normaal, Het is gewoon verschrikkelijk.

En heb wat meer conflicten met mijn vader, Omdat ik nu dus blijkbaar boos en chagerijnig op m reageer dat ik totaal niet doorheb.

Het slapen gaat tenminste wel ok, maar het lijkt erop dat het steeds slechter wordt. Ik slaap juist heel raar. Het voelt steeds of ik raar geslapen heb. Ik snap er niks van.

Dit was het sorry voor het verspillen van jullie tijd, Ik val niet meer te helpen sorry.

4 reacties

Reputatie 1
Badge +4

Ik heb de laatste tijd het gevoel alsof ik overal teveel ben**

Reputatie 4
Badge +3

Hey An_oniem,

Natuurlijk komt het wel goed! Dat gaat natuurlijk niet in één keer, en daarom lijkt het misschien dat het nooit ophoud.

Ik heb het al vaker gezegd, maar er gaat niks gebeuren, en het wordt alleen maar erger als je niks doet. Ik snap dat het heel moeilijk is, maar je wil je zelf toch ook beter voelen. Je zou het aan de medewerker kunnen vertellen, of andere mensen die je vertrouwd.

Tegen het hyperventileren en trillen kan je je handen op je buik leggen en dan op je ademhaling gaan letten. Het helpt je om te kalmeren.

Ik weet dat het moeilijk is maar ik geloof in je!

Groetjes iemand.

Reputatie 1
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd-

Ik wil wel hulp, Maar ik vertrouw niemand.

Reputatie 5
Badge +4

Hey @An_oniem ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Veel sterkte en de hartelijke groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reageer