Vraag

Gesprek met mentor

  • 9 June 2018
  • 4 reacties
  • 203 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik zit nu al een paar jaar niet helemaal lekker in mijn vel. Ik sneed me ook soms maar dat doe ik nu niet omdat het zwemweer wordt. Ik heb al een maand de gedachte om mijn mentor te vragen voor een gesprekje om te vertellen hoe ik me voel. Gisteren heb ik de mail impulsief gestuurd en ik heb nu al spijt. Hij heeft geantwoord en ik heb binnenkort een gesprekje. Ik vind dit super eng want ik ben bang dat ik het toch niet ga durven vertellen. Ik ben bang dat als ik het vertel dat dan iedereen anders naar mij gaat kijken. Ook ben ik bang dat het gewoon aanstelgedrag is en dat het gewoon bij de puberteit hoort. Maar ik voel me gewoon echt ongelukkig. Ik denk niet dat mijn mentor dit zal snappen. Ik heb nu al de afspraak voor het gesprekje gemaakt dus hij weet dat er iets is maar ik kan ook gewoon zeggen dat er iets anders is wat met school te maken heeft. Iemand tips?

4 reacties

Als je je ongelukkig voelt, kun je het beste hem gewoon de waarheid vertellen. Mocht hij je niet snappen kun je vragen of hij je naar een vertrouwenspersoon kan doorverwijzen.
Hey
Goed dat je die afspraak hebt gemaakt!
Ik vind gewoon dat je de waarheid moet vertellen.
Want wat heb je te verliezen!
Als jij je hierdoor beter voelt wat maakt 't dan uit hoe anderen naar je kijken? Jij voelt je dan toch al beter
Daarbij is het zijn icht jou dan te helpen dus waarom Ou hij raar op kijken?
Ik denk helaas dat jij ook iet de eerste zal zijn die zo'n gesprek met hem gaat voeren!

Gewoon de waarheid vertellen

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Peace
Sportfreak
Bedankt ik ga het proberen te vertellen
Hai, ik heb ook wel eens een gesprekje gehad met mijn mentor, maar dat ging over wat anders maar alsnog, het is niet eng, want de mentor mag het niet met andere bespreken en kan je heus begrijpen. Xx dayzthatsme

Reageer