Vraag

Gesneden en zondag voetbal help

  • 14 September 2018
  • 9 reacties
  • 288 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi
Zoals titel zegt help
Ik voel me dus weer echt heel slecht ging effe wel beter maar nu ga ik we kapot school is begonnen en ik ga weer achter uit me hele bovenbeen zit onder de krassen en best wel diepe en heb zondag training in korte broek hoe ga ik dit verbergen iemand tips ?
Gr lian

9 reacties

Hoi,

Als het alleen op je bovenbeen zit, zijn er nog mogelijkheden :)

Allereerst, is die korte broek verplicht of kun je ook een keer trainen in een lange broek?

Op tv zie je soms dat voetballers een strak broekje aanhebben onder hun korte broek die soms langer is dan de korte broek. Heb jij zoiets en werkt dat?

Je zou een kniebrace kunnen kopen, want deze gaan vaak een stukje door over je bovenbeen.

Zit hier wat tussen?

Gr. Pin
Hoii,
Moet je een kort broekje aan? Want als dat niet hoeft is dan kun je het dan doen.

Ben je verplicht te douchen na een wedstrijd?
Hoe is het gegaan vandaag?
hey,
ik neem aan dat je gister dus een oplossing heb moeten bedenken, wat was je oplossing en hoe is het gegaan?
Uit eindelijk heb ik me ziek gemeld want ik moest kort broekje aan en ik zouxecht niet weten hoe te verbergem want dat slijdings broekje wat ik heb was net te kort oo alles te verbergen dus dat ging niet heel erg bedankt voor het mee denken. En sorry voor late reactie
Sorry voor de late reactie, maar dit is dus een reden waarom je jezelf niet moet gaan snijden.
Sorry voor de late reactie, maar dit is dus een reden waarom je jezelf niet moet gaan snijden.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan helaas.... Wat je voor de volgende x kan doen is tape er overheen en dan zeggen dat dat moest van de fysio of iets in die richting. Natuurlijk raad ik aan om jezelf niet meer te snijden maar ik weet hoe enorm lastig dit is. Heb je er al eens met iemand over gepraat? zo nee, misschien helpt dat. Als je boven de 16 bent mag je huisarts niets meer bij je ouders melden en dit is dus een veilige plek om je verhaal te delen. Ook kan je naar een vertrouwenspersoon op school gaan. Dit kan misschien ook helpen.

Ik hoop dat het inmiddels al een stuk beter met je gaat!

x'jes !!
toevallig heb ik dus laatst een verslag gemaakt over zelfbeschadiging en ben daardoor veel meer te weten gekomen hierover,

automutilatie ofwel gezegd zelfbeschadiging doen depressiefe mensen vaak wanneer deze last hebben van mentale pijn en geen manier weten om dit te kunnen verdragen. Waarom helpt Automutilatie mensen zo erg als het ze pijn doet? wanneer de desbetreffende persoon zich snijd/brand maakt het lichaam een hormoon aan genaamd endorfine, maar ook vooral door de geestelijke emoties die worden opgewekt door het verichtten van automutilatie.

wat is endorfine? endorfine is een hormoon dat pijnstillende eigenschappen geeft, endorfine word opgeweekt tijdens lichamelijke inspanningen denk aan: opwinding, pijn, liefde, orgasme en pittig eten. naast het eigenschap van pijnstillen geeft het ook een gevoel van geluk. als u dit leest denkt u misschien waarom zou ik dan geen automutilatie doen?

Waarom geen automutilatie? zelfbeschadiging brengt veel gevolgen met zich mee, denk aan littekens, brandwonden, ongeluk en verslaving, daarnaast is de pijnstillende werking niet voor altijd maar voor eventjes en hierdoor al helemaal niet goed en daarnaast slecht voor je lichaam.

wat kan je tegen autumilatie doen? endorfine zoals ik net heb uitgelegd word dus door meerdere dingen aangemaakt, daarom zijn er andere oplossingen dan zelfbeschadiging om dit te doen natuurlijk! hieraan kan je denken aan de wat seksuelere dingen zoals liefde en orgasmes maar dit is ook tijdelijk, wat wetenschappelijk bewezen is, is dat sport/beweging de nummer 1 vervanger is. Daarom zou ik aan alle mensen het advies geven, gooi je mes weg, trek je schoenen aan en ga even lekker hardlopen! ook nog eens goed voor je conditie!

(Bovenstaande tekst komt uit een zelf gemaakt verslag voor school en daar heb ik mijn informatie onder andere Wikipedia, tevens al is dit in strijd met een forum regel zou ik het graag horen!)

daarnaast wil ik ook even tegen je zeggen dat zoals boven genoemde oplossing goed bedacht zijn ook al is die strips van de fysio iets moeilijker omdat jouw wonden misschien niet op een spier zitten en jouw strips dan eigenlijk geen echte nut hebben en het misschien raar lijkt maar het is wel een goede oplossing.
daarnaast is misschien een sliding broekje handig dit is wat strakker en langer.

Ronald
@Dayy Ja klopt, dat dat lastiger gezegt is als gedaan maar probeer wat tips te vinden maar kan niet echt een goede tip vinden zodat je er makelijker mee kan stoppen. @Ronald2001 geeft wel wat goede tips waar je mischien wat aan hebt en als ik nog een tip weet dan vertel ik die ook nog wel even.

Reageer