Gepest door beste Vriend(in)

  • 2 August 2020
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Badge

Hi gang, ik ben r weer… ahahaa *zucht*,

Uhm hier komt een verhaaltje, dus deal with it...

-

Op de kennismakingsdag van mijn middelbare school moest elke nieuwe klas verzamelen, maar ik was een van de eerste, dus ik zat dus alleen aan die tafel, uiteindelijk komt er een meisje naar me toe die blijkbaar ook in de klas hoort te ziteen… Dus wij gaan lekker kletsen enzo.. Elkaar leren kennen enz. 

Zij was echt mn beste vriendin, we gingen Snappen, Bellen, en uiteindelijk waren we zelfs “Friends with benefits”... 

Zij stuurt dus een naaktfoto naar mij , en ik was zo van: “ ok, guess i’m doing this now” 

We kwamen terug van een daggie zwemmen, we komen thuis.. En zij begint opeens sexuele handelingen bij me te doen, niet dat ik dat perse wilde, maar ik wilde niet een vriend verliezen. 

We hadden besloten: “ ok, we vertellen dit nooit aan iemand door” 

 

Nou fast forward 2 maanden, zegt een andere vriend van mij: “ JAA HEB JE DIT MET (persoon) GEDAAN?

 

Ik gaf geen antwoord een fietste zo hard als ik kon naar huis, 
 

Nu recent op vakantie, we facetimen met elkaar, (ik, vriendin & vriend) 
Begint die vriendin opeens over dat onderwerp te praten, en het  enige wat ik dacht was: “ hou je bek, hou je bek, hoe je beeékkk 🙏🏻

 

Begint zij opeens in de groepschat te zeggen: “Jaa Ole heeft echt een kleine pik,” (ja is mn naam)

 

En op dat moment besefte ik ‘t, al mijn jeugdtraumas kwamen terug, Ik wil niet weer eindigen als een depressief gepest joch…

 

En nu weet ik niet hoe ik mij moet voelen, Ik voel verdriet, haat & onzekerheid tegelijk.. 

“ Heeft ze altijd zo over mij gedacht?”

”Ik vertrouwde je” 

“Heb ik echt een kleine pik?”

——

En even voor de meiden die dit lezen, een jongen word *FRUNKING* onzeker als je begint over een lengte van een jongen z’n penis... 

——

Dank jullie wel voor het lezen, 

 

 

 


2 reacties

Heyy

Jha leven zit vol met mensen die je niet zou mogen vertrouwen. En dat doen we soms wel. Shit happens. 

Dat je je verraden voelt is heel normaal. Je vertrouwt haar met je leven en dan doet ze zoiets. Ja daar voel je je kut van.

Of ze altijd zo over je gedacht heeft zal je niet weten, tenzij je het haar vraagt.

In het begin is het heel kut. Je denkt er veel aan, voelt je onzeker, wil je afschermen van andere mensen. Na een tijdje word dit minder en minder. Je denkt hier niet meer actief aan, maar als je een herinnering bovenhaalt door bv een film ofzo doet het wel pijn. 

Groetjs

Hoi

 

Wat een stomme actie van deze vriendin. Dat ze jou bodyshamede, en dat nog eens in het bijzijn van anderen, is niet ok. Ook vind ik het volgende dat je vertelde vrij zorgwekkend: ‘En zij begint opeens sexuele handelingen bij me te doen, niet dat ik dat perse wilde, maar ik wilde niet een vriend verliezen.’ Het is niet de bedoeling dat je om een vriendschap te sparen, dingen toelaat die je eigenlijk niet wilt. Ook als deze dingen lichamelijk goed voelen, heb jij alle recht om te weigeren. 

 

Heb je een idee hoe degenen in de groepschat hierop reageerden? Ik kan me namelijk voorstellen dat ze de opmerking van die vriendin ook maar stom en kinderachtig vonden. Commentaar geven op de penislengte van een jongen is sowieso onnodig. Wie weet vonden de groepschatleden haar net wel flauw, en zullen ze ervan uitgaan dat ze maar wat zei. 

 

Ben je nog bevriend met dit meisje? Ze heeft zich namelijk erg naar gedragen naar jou toe, waardoor ik betwijfel of ze wel goed gezelschap voor je is. Probeer je eventueel op andere vriendschappen te richten, en laat dit meisje maar links liggen. Wie weet zet dat haar ook wel aan het denken, zodat ze begrijpt wat ze verkeerd heeft gedaan. 

 

Ik kan me voorstellen dat er momenteel een hoop emotie in je omgaat. Laat die emotie maar toe; je gevoelens mogen er zijn. Denk er echter aan dat wat dat meisje zei hoogstwaarschijnlijk maar gebluf was, en dat er met jouw penis vast niets mis is. Volgens mij ben jij gewoon een prima tiener, die dit voorval dan ook vroeg of laat verwerkt zal krijgen.

 

Gr. Kenshin

Reageer