Beantwoord

Geheim verklapt

  • 10 January 2019
  • 4 reacties
  • 562 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus aan mijn vriendinnen verteld dat ik iemand leuk vind. Een van die vriendinnen zei ineens tijdens de les waar allemaal andere mensen bij waren en die jongen waar ik verliefd op ben ook, dat ik hem leuk vind. Ik weet dus dat meerdere mensen het hebben gehoord. Zij heeft heel vaak van dit soort dingen gedaan. Moet ik het haar makkelijk vergeven ja of nee?
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 January 2019, 22:25

Bekijk origineel

4 reacties

Hey
Dat is vervelend dat je vriendin het geheim heeft verteld in de klas...
Je geeft aan dat je vriendin het vaker heeft gedaan,Misschien is het handig om een gesprek te starten met je vriendin dat je het niet leuk vindt!
Voor de rest als mensen naar je toe komen met het verhaal dat je die ene jongen leuk vindt, Ontken het dan gewoon! Of als je een poging wilt wagen op een relatie met die ene jongen vertel je het aan hem 🙂 Natuurlijk boeit het de andere mensen niet of je hem wel of niet leuk vindt! Je kan tegen hun zeggen dat het hun niks aan gaat en het een flauwe grap was van je vriendin!

Hopelijk heb ik je een beetje uit de brand geholpen :)
Groetjes
Hi. Ik heb ook zo iets meegemaakt en ik snap dat je dit niet leuk vindt! Miss moet je 1st met je vriendin gaan praten? Als ze het dan nog steeds doet moet je gwn de vriendschap gedaan maken... want dat is niet zo een goeie vriendin als ze jouw geheimen gaat verklappen?!?!? Zeker niet als ze het aan de persoon vertelt op wie je bent!
Vriendelijke groetjes
Lenix
Geef haar 1 lap en zij zal wel normaal doen
Reputatie 3
Badge +3
Als ze echt al vaak zo'n geheim heeft verklapt zou ik haar niet meer een geheim vertellen.

En over dat vergeven, het is altijd beter om iemand te vergeven. Ja ik heb ervaring 😂

Gr. Iwemw

Reageer