Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Gehecht aan knuffel

• 6 januari 2014
  • 8 reacties
  • 415 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Okee uuhh, ik ga nu iets zeggen waar ik me wel een beetje voor schaam xd en wat eigenlijk helemaal niet bij mij zou passen als je me zo zou zien xd want ik kom best wel sterk en dominant over, jongensachtig, stoer, laat niet met me sollen etc.
Maar als ik echt kut in mijn vel zit thuis, vaak als ik heel angstig ben en flashbacks krijg ofzo (van vroeger thuis bij mn ouders), dan pak ik altijd m'n knuffel en druk die tegen me aan. dat geeft me een veilig en fijn gevoel. Maar dat weet eigenlijk bijna niemand in het echt. in ieder geval geen vrienden ofzo xd mijn pleegouders weten dat wel.
maar ik schaam me er wel een beetje voor xD want eigenlijk is dat natuurlijk superkinderachtig en gewoon vaag als je mij ziet, haha. 
Ben ook heel gehecht aan hem.

Zit er eigenlijk aan te denken of ik daar gewoon mee moet kappen en hem weg moet doen, maar dat vind ik heel moeilijk. Beetje gestoord dit xdd
Maar ik wil hem eigenlijk ook gewoon echt niet weg doen.

Wat vinden jullie? 😕

8 reacties

Ik zou als ik jou was gewoon houden, jy voelt je er beter door wrm zou je het dan weggooien. Het is dierbaar voor je. Ik zeg houden en als het op je zenuwen gaat werken kan je hem altijd nog weg doen toch? Xx
Das waar ja. xdd
Thanks voor je reactie.
ik denk dat ik hem nog maar hou ja, vrienden komen er toch niet achter dus ja.
maar af en toe denk ik echt bij mezelf van, kom op zeg doe eens normaal kleuter dat je er bent. xD
Hee, iedereen is ergens aan gehecht! een huisdier, bepaald sieraad, een steentje, en ik hoor heel veel mensen over knuffels! veel vrienden van me zijn gehecht aan minstens 1 knuffel! jij voelt je er beter bij waarom zou je hem dan weg doen? En als je vrienden erachter komen so what, zei hebben vast ook wel iets waar ze niet zonder kunnen! 
houen das cool zoveel mensen doen het
Hi Problemchild,
Met onze theatergroep zijn we op zoek naar een versleten/gebruikte knuffel. Mocht je de knuffel willen verkopen dan hoor ik het graag.
Liefs
Das waar ja. xdd
Thanks voor je reactie.
ik denk dat ik hem nog maar hou ja, vrienden komen er toch niet achter dus ja.
maar af en toe denk ik echt bij mezelf van, kom op zeg doe eens normaal kleuter dat je er bent. xD

Hi Problemchild,
Met onze theatergroep zijn we op zoek naar een versleten/gebruikte knuffel. Mocht je de knuffel willen verkopen dan hoor ik het graag.
Liefs
Hey,
Ik had ook zo'n knuffel.
Om de redenen die jij net noemt heb ik die weg gedaan.
Nu super veel spijt van! Ik voel me eenzamer dan ooit!
Trek je niks van andere aan en hou die knuffel lekker!
Kus,
Niks mis mee! Knuffels zijn heel fijn om je gevoelens mee te kunnen delen! Dat klinkt een beetje raar maar dan is het er al een beetje uit.

Reageer