Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Geesten

Ik weet het niet meer hoor![img]http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/eek.png[/img
Of ik ben gek of ik zie geesten!!!

Ik ga echt zelfmoord plegen zo hoor, ik wil trouwens ook bij me familie zijn daarboven[img]http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png[/img

Zal ik het doen of niet..?

4 reacties

Meisiee..
Doe normaal..
Je kan je afsluisten voor geesten.
Zeg tegen de geesten : Ga weg!
Ik zie zelf geen geesten maar.. bij mensen werkt het ...
En meisiee.. dat is echt heel zonde van je leven..
Den aan wat je allemaal nog kan meemake ;
Kinder leuke baan een man..
je kan op wereld reis.. =D
denk positief!
Een dag niet gelachen is eendag niet geleefd.
Niet doen!!
Zelfmoord is geen oplossing, je maakt er alleen maar mensen verdrietig mee. Denk eens aan de mensen die van je houden, die zijn je dan kwijt.
Die zullen dan net zo denken als jij nu doet.
Over de geesten, ik denk dat het kan. (ik zie zelf geen geesten).
Probeer je af te sluiten als je het niet fijn vind om ze te zien.
Naar je familie kan je ook nog over heel veel jaren, zij zullen het ook niet fijn vinden als je zo vroeg al naar hun toe komt!!
Heey,

Nou meiss zelfmoord is geen optie....!

ik zie zelf ook geesten en was ook bang maar toen ik het tegen mijn moeder zei vertelde ze mij dat ik ze misschien zie omdat ze me wat willen vertellen.

en niet alle geesten zijn slecht, ik zie zelf mijn oma en mijn nichtje met mijn konijn aan mijn voeten einde zitten.

eerst is het wel raar maar op de een of andere manier is het ook wel fijn omdat je de verloren dierbare toch om je heen hebt.

je zou juist blij moeten zijn want niet veel mensen hebben dat en ookal klikt het raar maar het is speciaal.

probeer met ze te praten ook dat klinkt raar maar soms helpt het....!

'x
Heey,

Nou meiss zelfmoord is geen optie....!

ik zie zelf ook geesten en was ook bang maar toen ik het tegen mijn moeder zei vertelde ze mij dat ik ze misschien zie omdat ze me wat willen vertellen.

en niet alle geesten zijn slecht, ik zie zelf mijn oma en mijn nichtje met mijn konijn aan mijn voeten einde zitten.

eerst is het wel raar maar op de een of andere manier is het ook wel fijn omdat je de verloren dierbare toch om je heen hebt.

je zou juist blij moeten zijn want niet veel mensen hebben dat en ookal klikt het raar maar het is speciaal.

probeer met ze te praten ook dat klinkt raar maar soms helpt het....!

'x

Maar ik zie niet echt wie het zijn.. er gebeuren rare dingen enzo en ik voel ze maar ik zie schimmen geen mensen en dat maakt het zo eng!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen