geen zin meer in het leven

  • 15 March 2022
  • 8 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben het inmiddels wel klaar ermee. Ik heb letterlijk niks om nog voor te leven mijn ouders zijn zo teleurgesteld als wat in mij en denken dat ik me aanstel. Ze zeggen ook dat ik een psychopaat ben omdat ik mezelf snij. Een therapeut helpt niet een pschygioloog helpt niet. Ik ken men eigen moeder geen eens ik heb alleen een stiefmoeder die mij niet mag. De zomer komt er ook weer aan en ik heb geen idee hoe  ik mijn littekens moet verbergen. 


8 reacties

Hey bel met de kindertelefoon en anders met 0800 0113 !  Laat je helpen ! Probeer kracht te vinden :) ik zal voor je duimen !

Sanny  xxxxx

Badge

Weet je wat t is, zulke dingen gebeuren. En je bent niet de enige omdat ik hiermee ook last van heb. Je moet doorgaan met het leven, je hebt geen keus. En diegene die van je houden gaan echt er moeilijk mee zitten als je dood bent bijvoorbeeld. Komt goed bro. Snijden moet je zo min mogelijk doen, of in t algemeen jezelf pijn doen. Komt goed.

 

Probeer te stoppen met snijden, op het forum zijn goede topics met tips om te stoppen te vinden. En als je je littekens wilt verbergen kan je misschien iets van een polsbandje/zweetbandje dragen. 
Je kan altijd de kindertelefoon bellen voor hulp of hier op het forum met mensen praten over je problemen. En onthoudt dat er altijd mensen van je houden. 
heel veel sterkte

Reputatie 3
Badge +2

als ik eerlijk ben heb ik ook geen zin meer om te leven maar je hebt maar 1 leven en ook al is het nu niks meer aan probeer dingen te zoeken die je blij maakt en denk niet zo na over sommigen dingen.

Reputatie 7
Badge +6

Ik zou zeggen, je leeft inderdaad maar één keer, dus maak er wat van! Als je er echt niet meer uitkomt kan je altijd nog met de kindertelefoon bellen! En over het snijden: ik weet dat het lastig is om mee te stoppen, maar het is zeker niet onmogelijk. Het is mij ten slotte ook gelukt, dus dan kan jij het ook!

Stay strong!

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Havisr 
Als je je littekens wilt verbergen, maar een lange broek te lang is zou ik een afritsbroek aanraden. Die risten kun je namelijk ook voor maar een deel openzetten waardoor een groot deel van je benen bedekt krijgt en er wind door waait. Voor je armen heb ik helaas alleen geen oplossing.

Zoals je leest ben je niet de enige hier, het forum zit vol overlevers die het op de een of andere manier vol houden. 
In meerdere reacties die je geplaatst hebt spreek je over een drugsverslaving, maken de drugs je ongelukkig?
Wat is de reden dat je stiefmoeder je niet mag?

Ik hoop dat je je verhaal ergens kwijt kunt zodat mensen in staat zijn om je te helpen, maar dan moet je het ook zelf willen.
Niemand is zomaar een psychopaat of verloren, maar eerste stap naar geluk is voor jou.

Groetjes DaVinci

 

Reputatie 1
Badge

Dankje voor alle support mensen. De reden dat me stiefmoeder me niet mag weet ik ook niet en drugs voelt gewoon goed. Het geeft een gelukkig en druk gevoel

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Havisr ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer