Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Geen nut

Beste lezer, mensen dinges
Soms denk ik echt dat het leven geen nut meer heeft
Mensen zijn bang voor de dood maar ik voor het leven
Niemand is er voor me.
Ik ben dik lelyk en stom
Niemand heeft nog wat aan me
Ik ben pas geleden aangerand
En heb er ****ing veel last vanIk wil er gewoon een eind aan maken.
Ik voel me hopeloos en wil dood.

[img]http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png[/img

6 reacties

denk eraan dat veel mensen je zullen missen als je er niet meer bent en weet je kan niet meer terug als er een einde aan gekomen is.
Niet doen! Denk aan de mensen van wie je houd en die van jou houden zoek in iets dat je niet kwijt wil een sprankje hoop en doe aangifte ga naar de dokter, psycholoog maar doe er iets aan! iedereen verdient een goed leven, jij ook!

veel suc6!
schrijf het op. praat er met iemand over. dat helpt echt, geloof me er zijn genoeg mensen die om je geven en van je houden ookal merk je er niet altijd iets van. ik hoop dat je hier iets aan hebt. sterkte en veel suc6.

x
Hee Meid

Je bent veel meer waard dan je denkt echt waar Niemand is perfect en je bent vast niet lelijk en stom ik dacht dat eerst ook over me zelf ik dacht opok het leven heeft geen nut prat er echt over met vertrouwingsperdonen ,ouders, vrienden En dat je aangerand bent is heel erg maar je moet niet aan je leven een eind willen maken. je hebt nog een heel leven voor je, je hebt het mooitste nog niet gehad . Er zijn genoeg mensen die van je houden en die je super veel gaan missen blijf niet haken in het verleden denk aan de toekomst. Het komt echt goed

xxNoaa
hee,
ik heb precies het zelfde mee gemaakt,
afgelopen zomer nog ik kan je een aantal tips geven en dat is vooral praat er over en geef het tijd,

of ga er sirieus met iemand over praten, het zal je helpen en je zal er sterker uitkomen,
heel veel sterkte! ik weet hoe je je voelt XX
Hallo AshleyS,

Wat maak dat je bang bent voor het leven? Er is zoveel om van te genieten!

De toekomst zit vol met verassingen. Wil je die echt missen?

Weet iemand in jou omgeving dit? Zo niet, dan lijkt het mij verstandig om er met iemand over te praten die je vertrouwd. Niet alleen over jou zelfmoord gedachten, maar ook over de aanranding. Dit zal misschien heel moeilijk zijn, maar geloof mij het is het beste. Je zult erg opgelucht zijn.

Zorg goed voor jezelf AshleyS!
Liefs,
Orgulloso.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen