Vraag

geen gevoelens

  • 18 April 2020
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal

 

Ik heb 2 maanden geleden ook al een topic aangemaakt waarin ik vertelde dat ik depressief was en graag dood wou maar met de tips die ik daar kreeg lukte me het wel om me gedachten wat om te draaien zelfs zover dat ik me eigenlijk niet meer echt depressief voelde. Maar ik voelde ook geen blijdschap ik voel eigenlijk gewoon helemaal niks ik voel geen pijn als iemand me slaat ik voel geen verdriet meer als iemand belachelijk maakt voor een grote groep eigenlijk boeit echt helemaal niks me iets meer.  Kan ik hier iets aan doen?

 

Ik denk sinds een week eigenlijk ook weer heel veel aan zelfmoord en wat het nut heeft om te leven de quarantaine maakt me echt helemaal gek me vader werkt nu thuis me moeder is thuis en me broers en zus ook ik word er echt helemaal gek van.  En ik wil dit echt niet want als je vorige topic heb gelezen ik haat mijn gezin 

Ik zou het fijn vinden als jullie me helpen

Doei

 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

hoi,

Wat naar van die gevoelens en dat je ze niet kan uiten.

Het kan zijn dat omdat je je emotie niet uit dat het straks teveel wordt.

Waarom kan je je emotie niet tonen, Heb je geprobeerd om je emotie op een andere manier te tonen ,Opruimen ,naar buiten etc.,

Je kan misschien iets vaker naar buiten gaan, ik zit dagenlang  alleen op mijn kamer. Mag je afspreken? dan kan je dat ook nog doen, Wel afstand houden.

Anders kan je altijd contact openen met https://www.113.nl/ daar kan je mee chatten en bellen 24/7,Je kan er ook gratis en anoniem een therapie starten bellen , of chatten

ik hoop dat je je snel beter kunt gaan voelen 

Reageer