Gedoe

  • 28 February 2019
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb eergisteren mn verjaardag gevierd nadat ik het vier jaar niet had gevierd voor vrienden. Er kwamen maar twee vriendinnen en ze hadden zichzelf uitgenodigd want ik had er eigenlijk totaal geen zin in maar ze wouden dat ik het vierde. Ik heb voordat ze kwamen de hele tijd in de stress gezeten en ik voel me gister en vandaag de hele tijd heel slecht. Ik weet niet wat het is maar ik heb gwn nergens zin in en ik heb het idee dat ik mn tijd verspil en ik voel me gwn kut en ik loop de hele tijd te janken. Kheb ook niet het idee dat iemand me kan helpen ofzo maar ik wou gwn ff mn verhaal kwijt.

5 reacties

Ik heb eergisteren mn verjaardag gevierd nadat ik het vier jaar niet had gevierd voor vrienden. Er kwamen maar twee vriendinnen en ze hadden zichzelf uitgenodigd want ik had er eigenlijk totaal geen zin in maar ze wouden dat ik het vierde. Ik heb voordat ze kwamen de hele tijd in de stress gezeten en ik voel me gister en vandaag de hele tijd heel slecht. Ik weet niet wat het is maar ik heb gwn nergens zin in en ik heb het idee dat ik mn tijd verspil en ik voel me gwn kut en ik loop de hele tijd te janken. Kheb ook niet het idee dat iemand me kan helpen ofzo maar ik wou gwn ff mn verhaal kwijt.
Je voelt je slecht, maar ik denk dat dat weer overgaat! Dat komt waarschijnlijk door de stress die je had. Stress is iets wat vaker voor slechte dingen zorgt.

Als je het positief bekijkt: je vriendinnen vinden je blijkbaar zó aardig dat ze jou verjaardag per se wilden vieren. Je hebt dus aardige vriendinnen en als je je ongelukkig voelt, kan je gewoon makkelijk naar ze toegaan!
thnx voor de tip
Hi Lexyhoop

Op school kan je terecht bij de leerlingenbegeleiding. Daar kan een leerlingenbegeleider, bijvoorbeeld de schoolpsycholoog, naar je luisteren. De schoolpsycholoog heeft, net als een psycholoog buiten school, beroepsgeheim.

Groetjes
Kenshin
Hoi
Dankje voor je reactie.
Ik heb er wel over na gedacht om er met mn vriendinnen over te praten maar ik ben niet zo open dus dat is best lastig maar ik zal er nog eens over nadenken. Ik zou ook wel met een therapeut of psycholoog of iets willen praten maar dan moet ik eerst met mn ouders gaan praten en ik heb liever niet dat die het weten.
Ik zal kijken dankje
Hey,
weet je misschien waardoor je je zo lusteloos voelt?
misschien is het handig als je er met iemand over praat, iemand op school, een familielid, vriend(in), therapeut, dokter... er is altijd iemand die jou wil helpen, en het ook kan. Vaak helpt het al alleen al door je verhaal te doen bij iemand. Misschien dat je je vriendinnen kan vertellen dat je je zo voelt zodat ze er rekening mee kunnen houden en je zou ze ook kunnen vertellen dat je er verder niet over wil praten, als je dat niet wil.

hoop dat je hier iets aan had..
groetjes, kweenie

Reageer