Gedicht over mijn depressie

  • 22 September 2018
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi,
Ik weet niet of dit echt de bedoeling is op deze site maar ik zal het anders wel te horen krijgen.
Ik heb voor voor een langere tijd een depressie en heb van mijn kliniek geleerd dat ik er dan met mensen over moet praten, het lukt me alleen niet want ik ben zo bang dat ik mensen hun tijd er mee verdoe. Ik heb wel een manier waarop ik mijn gevoelens soms kan uiten en ik wou dat graag hier proberen te delen. ik vind het wel heel spannend want dit zal de eerste keer zijn dat iemand anders een gedicht van mij te zien krijgt.
Hij is wel nogal kort en deze is in het engels dus ja... nouja.

The pain stops me from thinking,
of who I am to be.

So I am picking at these flaws,
that everyone can see.

Though what I want to stop,
I cannot make a choice.

That thing that makes me hideous,
or this unbearable voice.

3 reacties

Hoi Mina

Wat heftig, uit je tekst kan ik opmaken dat je al je best doet van je depressie af te komen.

Ik denk dat niemand er een probleem van maakt als je af en toe een gedicht plaatst. Als dat jou helpt. Ik zou echter niet te vaak dat doen want dit is natuurlijk bedoeld om mensen te helpen. Misschien kun je op instagram ofzo een anoniem account aanmaken voor jou gedichten? Of een anonieme blog ofzo.

Lieve groetjes Piehelp
Ah, wat verschrikkelijk voor jou! Ik snap heel goed dat je je gevoelens graag wil uiten in een gedicht! En je kunt het ook heel goed! Ontroerend! Ik lees graag meer gedichtjes van jou! Ik ben zelf ook depressief. Schrijf ook graag gedichtjes. Dat helpt. Ik moet er wel vaak ff bij huilen, maar dat laat ff veel stress en zorgen los. Dan is t er ff uit. Dus ik snap heel goed dat je het fijn vindt.
Hey Mina

Ik vind het heel goed dat je je gevoelens uit met behulp van gedichten. Fijn dat je een positieve manier gevonden hebt om ermee om te gaan.

Wees alsjeblieft niet bang dat je iemands tijd verdoet door te praten. Jij mag er zijn, en er zijn mensen die je willen helpen, en met plezier naar je luisteren. Als het je helpt om gedichten te posten, kan je dat gerust blijven doen.

Groetjes
Kenshin

Reageer