Vraag

Geboren in de verkeerde generatie?!

  • 6 October 2017
  • 7 reacties
  • 275 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal!

Ik ben een meisje van 14 jaar, maar ik voel me totaal niet thuis in deze samenleving... Ik heb het gevoel dat ik in de verkeerde generatie ben geboren. Op school is er niemand die mij echt begrijpt ofzo want ik houd van hele andere dingen dan iedereen daar. Vooral de muziek smaken verschillen heel erg. Ik ben ontzettend fan van de Beatles en Queen (ik heb een fanaccount en met die mensen is het wel heel gezellig). Ik voel me zegmaar raar gevonden door andere omdat ik dingen van vroeger (jaren 50, 60, 70, 80) heel leuk vindt, en zij niet.

Mijn vraag is of iemand dit bij zichzelf of een kennis herkent en of dit raar is?

Groetjes!

7 reacties

Hoi Thequeetles,
Ik heb dit zelf ook, met andere muziek. Ik luister zelf heel veel bigband en electroswing.
Gewoon niks van aantrekken en als je echt erbij wilt horen doe dan alsof je hun muziek ook leuk vindt, dit raad ik je maar een beetje aan.
Succes!
Hoi!

Heel veel mensen zijn fan van iets oudere muziek. Andere mensen zijn dan weer helemaal weg van vintage kleding en meubelen. Het is dus helemaal niet raar 🙂
Op school is de meerderheid misschien fan van modernere muziek, maar zoals je al gemerkt hebt op die fanpagina, zijn er nog heel wat mensen die hier ook interesse in hebben.

Lekker blijven luisteren naar die muziek! Best leuk, iemand die eens een andere muzieksmaak heeft dan alles wat je de hele dag van anderen hoort.

Groetjes
x
Hoi der kattenman,

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik gewoon mezelf moet blijven en dat het zich vanzelf wel oplost.
Hoi 100divergent11,

Heel erg bedankt! ?
Ik snap precies wat je bedoelt hoor!! Ik voel me ook niet helemaal thuis in deze tijd. Ik wou dat ik in de jaren 50 of 60 was geboren. Als ik naar films kijk die zich in die tijd afspelen voel ik soms een soort van 'steek' van: dat wil ik ook!!

Ik weet niet wat ik hieraan kan doen.

Xxx beau
Badge

Ik heb precies hetzelfde .

 

Reputatie 3
Badge

Hey hoi,

Je bent echt niet de enige. Ik zelf vind telefoons en sociale media helemaal niks. Ik vind lezen daarin tegen wel heel leuk. Er werd altijd tegen mij gezegd dat ik een oude ziel heb dus een ziel die van veel eerdere tijd had kunnen zijn. Ik vind dingen die in de jaren 80 helemaal in de mode waren super mooi en word eigenlijk best vaak voor gek verklaard. De Beatles zijn echt geweldig. Maar even terug komend op jouw vraag. Ik herken mijzelf echt heel erg in wat je hier vertelde en het is echt niet raar. Je moet niet te veel gaan zoeken naar mensen die gemeenschappelijke interesses hebben want dan ga je juist over ze heen kijken.

 

Veel liefs van mij aan jullie,

 

 

Reageer