Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

foto geven op internet?

• 8 december 2015
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Badge +1
Ik heb nu al gepeaat over mijn vriendin, maar ik zit zelf ook ergens mee...
Een tijdje geleden downloade ik 'kik' op mijn mobiel. Ik begon te praten met vrienden en toen was er ineens iemand... Mike ofzo. Hij leek heel aardig enzo en we praten wat en toen vroeg hij om een foto, en omdat ik het niet helemaal vertrouwde gaf ik een foto van iemand anders(internetfoto) Ik vertelde het mijn moeder en ze was meteen helemaal geschrokken en toen besefte ik ook pas wie ik nou voor me had. Ik barste in tranen uit... (Hij stuurde een foto van hem, gezicht alleen hoor) Maar nu denk ik al een jaar telkens hieraan en ik durf er met niemand over te praten, alleen met mijn moeder. Ik zou het wel willen vertellen aan vriendinnen, maar ik zit net in een nieuwe klas, nieuwe vriendinnen, ik moet even ontdekken of ik ze echt 100% kan vertrouwen. Steeds als ik die stomme "strato" reclame zie met die vent in dat wereldbolpakje denk ik aan, 'mike'. Kan iemand helpen? Ik wil die zwarte bladzijde uit mijn leven eruit scheuren... Maar hoe 😞

2 reacties

Xxanoniempjuh,

Heftig om te lezen dat je hier al een jaar mee zit. Jammer dat niet alle mensen 100% te vertrouwen zijn. Het is al wel fijn dat je er in ieder geval met je moeder over kan praten. Probeer nog een paar weekjes af te tasten of je klasgenootjes te vertrouwen zijn. Als jij ze vertrouw kun je het hun gerust vertellen. Probeer er open en eerlijk over te praten, want gedeelde smart is halve smart hè. Probeer afleiding te zoeken in dingen die je leuk vind bijvoorbeeld sporten, zingen, tekenen, enz.

Ik hoop dat ik je voldoende heb kunnen helpen, als er nog vragen zijn hoor ik het graag. Heel veel succes, ik duim voor je.
Badge +1
Bedankt voor je begrip : x

Reageer