Vraag

Enge geluiden 's avonds

  • 14 May 2018
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii, ik ben annoniem (r.o.).

Laatst lag ik in mijn bed, (alleen), rond 23:00 ('s avonds) en opeens hoorde ik allemaal rare geluiden.
Zoals:
een "bruiloft: het leek alsof er allemaal mensen door elkaar en met elkaar praatten. Een "vliegtuig" die "vlak boven mn hoofd vloog". Een "zwerm muggen". Een "trillende stem". Een hoge toon, waarvan het niet echt een stem leek.
En zo hoorde ik nog veel meer geluiden. Niet op één avond, maar verspreid. Zelf heb ik Tinnitus, dat is dat je altijd een piep in je hoofd hebt. Maar ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik heb ook geen slaapgebrek, ik slaap heel goed 's nachts.

Mijn vraag aan jullie, kunnen jullie me helpen? Want ik ben echt bang voor die geluiden, en heb constant het gevoel dat er iets of iemand aanwezig is in mijn kamer, maar dat durf ik nket te vertellen. Ik ben bang dat mensen mij raar zullen vinden, mijn ouders, mijn zus, of mijn broer of zo. En ook als ik het mijn vriendinnen zou vertellen, ben ik bang dat ze me ook raar zullen vinden. Heeft iemand tips? Weet iemand raad? Weet iemand miss wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt, en kusjes aan jullie allemaal 🙂

2 reacties

Ik wil je niet bang maken ofz.
Maar het kunnen herinneren in je hoofd zijn.
Of geesten die je kunt verstaan.
Dat verklaart ook het gevoel dat er steeds iemand aan wezig is.
Ik heb allren dat ik soms aanwezigheid van geesten voel, en dan kan ik er een persoon bij vormen in mij hiofd. En de plaats waar diegene dan is.

~Asy
Weet je of je daar dingen voor hebt om dat zeker te weten?
~xx~

Reageer