energie voelen

  • 1 April 2021
  • 6 reacties
  • 127 Bekeken

Badge

Hoii! 
Ik ben n meisje van 15 & ik heb even een vraagje want ik heb geen idee of anderen dit ook hebben.

Wil dr nog ff bijzeggen dat ik niet paranormaal ben ofzo, maar wel gevoelig voor andere mensen hun stemmigen & energien.


ik heb een paar maanden geleden een ketting gekocht (2 rondjes in elkaar) dit staat ook voor verbondenheid & positief. Alleen sindsdien ik hebm om heb voel ik energie er vanaf komen, klinkt een beetje raar haha. Ik heb hem altijd om omdat ik me er positief doorvoel ofzo haha. Het voelt een beetje alsof ie me beschermd, het voelt echt alsof ik verbonden ben met iemand. Als ik me niet goed voel, pak ik mijn ketting in mijn handen & voel ik positieve energie er vanaf komen. Ik heb een dode oom, ik heb zo’n idee dat dit er mee te maken heeft alsof hij me positieve energie geeft & ik met hem via de ketting verbonden ben. Idk of dit kan maarja hahah. Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden & denken! Laat t me ff wetenn:))


6 reacties

Badge

Ik heb geen idee of dat kan maar als ik dit hoor is het best cool zou ik zou dat ook wel willen ik zou hem lekker altijd bij je houden!

Badge

Ja ik heb ook zo'n kettinkje ik voel Dr niks vanaf komen maar ik voorspel opeens dingen

Badge +1

Ja dat kan volgens mij wel, ik heb dit ook met een ketting van mij die mij juist altijd verdrietig maakte. Ik heb die toen maar weggegooid want ik had geen zin om telkens om niets te janken

Reputatie 2
Badge +3

ik kan af en toe geesten zien maar niemand gelooft me ze chillen eigelijk gwn beetje in kamer en zien er uit als vagen vlekker in mensen vorm heb een een dromen vanger van me opa met een speciale lichtblauwe steen ben nogal bijgelovig maar ik denk is gwn normaal

 

Badge

Ja ik heb ook zo'n kettinkje ik voel Dr niks vanaf komen maar ik voorspel opeens dingen

Wow klink cool!

Badge

Ja dat kan volgens mij wel, ik heb dit ook met een ketting van mij die mij juist altijd verdrietig maakte. Ik heb die toen maar weggegooid want ik had geen zin om telkens om niets te janken

Ohjaa snap ik dann, fijn dat k niet de enige ben dan hahah

Reageer