Vraag

Elkaar opbeuren met een verhaaltje ?

  • 18 February 2022
  • 82 reacties
  • 619 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi we zijn allemaal op het forum om onze vragen, problemen en gevoelens te bespreken en te uiten. Dat is heel fijn en goed. Nu dacht ik, misschien is het leuk als je wilt om af en toe een grappig of bijzonder of lief verhaal te plaatsen om elkaar en jezelf ook eens op te vroljken. Ik ben benieuwd ! 😊 lieve groetjes Ellen -xxx- 


82 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Ellen :)  een grappig verhaaltje is dat ik en een jongen uit m'n klas vanmorgen een weddenschapje hadden met 2 meisjes ook uit de klas en dat ging over AK een gebergte en wat daar de hoogste berg van was en de dames hadden dus gelijk :scream:   en nou moeten Robby en ik de 1e dag na de vakantie  de hele dag hun tas dragen en de deur voor ze open houden OMG  :smirk::persevere:  heb ik weer met mijn “zeker weten dat het klopt “

niet dus ;:wink:

Grtz en liefs Julian X

PS ik hoop op veel verhaaltjes, leuk idee dit !

Reputatie 7
Badge +9

Hey ! Ik en een meid uit de klas begonnen beide op dezelfde dag te leren voor een proefwerk, 2 zelfs. Wij zijn luie gymnasiasten, en daarom begonnen wij natuurlijk 1 dag van te voren. :sob: Zij focuste zo erg op vak A dat zij te weinig tijd aan vak B had besteed. Ik vind haar dus leuk en omdat ik verlegen ben, gebruikte ik dit als excuus om haar een appje te sturen. Zij is super goed in vak A, zij haalde in jaar 1 alleen maar 10’en, en vorige periode had ze ok een 10. Tijdens het proefwerk had zij de tijd niet in de gaten en haalde een 9. Heel goed punt ja, maar tis wel een stom dat de streak zo eindigde. Zij was hierdoor “ontroostbaar” soortvan. Dit werd erger toen ik haar vertelde dat ik voor vak A een 10 had gehaald. Dit was best wel grappig.

Andere klasgenoten waren ook een beetje boos (niet srs boos maar meer lachend) op haar want bijna iedereen had een lager punt. 

Paar dagen erna, vandaag, kregen wij ons punt van vak B. Ik appte haar natuurlijk. Nou. Het is een onvoldoende geworden. Hierdoor was zij nog meer “ontroostbaar”. En weet je wat. Ik had een 9 ervoor. Het voelde letterlijk zo slecht om het haar te vertellen maar ik vond dit ook weer een beetje grappig :sob: zij zei straight up “Dit is niet eerlijk. ik wil jouw punten hebben”. Ik had dus vrij lang met haar geappt en het ging grotendeels over dat zij “dom” is (ps, zij is niet dom. haalt een van de hoogste punten van de klas) en over hoe zij dit kan voorkomen. Voelde me ook weer eens nuttig om haar te helpen enz. 

Idk of je het leuk vond om te lezen maar ja, ik vond dit wel grappig en effe leuk om te schrijven :)

Ik weet dat sommige mensen gaan denken van “een 9 is toch heel goed?! Waarom is zij verdrietig?” Nou, dit komt omdat iedereen in mijn klas de lat belachelijk hoog legt en iedereen de beste wilt zijn. Gymnasium dingen je weet wel :sob:

In elk geval, leuk dat je hebt gelezen en groetjes!
Sano07

Haha @Sano07  Wow echt om een 9 ? Heerlijk als je zo goed kan leren ik ben zelf al mega blij met een 8 ;) maar knap hoor en dan pas 1 dag vantevoren holala :scream: haha leuk verhaal trouwens :):) En @Julian12  haha dat lijkt me wel echt bij jou passen dit !  Niet in de hoek gestaan deze week ? :wink: en moet je ze de hele dag dus achterna lopen met hun tassen en voor hun uit om de deuren open te houden enzo ? Vet hoor ik ga zoiets bij mij op school ook eens proberen na de vakantie :sunglasses: wel pas als ik heel zeker weet dat ik win :heart_eyes:

Dank jullie voor de verhalen ik hoop echt dat er meer komen !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

@Ellen hahaha nee deze week niet 😉 en idd we moeten de deuren open doen en houden en drinken halen en tas dragen pffff ik wed nooit meer 😂

Nu eerst vakantie 😎😎

Grtz liefs Julian X

@Ellen hahaha nee deze week niet 😉 en idd we moeten de deuren open doen en houden en drinken halen en tas dragen pffff ik wed nooit meer 😂

Nu eerst vakantie 😎😎

Grtz liefs Julian X

:joy::rofl::joy:  ik wou dat ik dat kon zien !

Lieve groetjes ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +4

@Sano07  gefeliciteerd man, maar dat hoge cijfers is niet altijd een gymnasium ding: zit nu in klas 4 en 80% haalt hooguit een 7.
Hoe houden jullie de motivatie?

Gisteren had ik een surpriseparty, want een van mijn vrienden werd 16. Dus wij hebben hem zijn eerste playboy gegeven en hem lachend vertelt hoelang we ons al aan het voorbereiden waren. We hebben nog even in de wind gelopen en van alles en nog wat dus het was wel heel leuk.
Vooral toen ik moest gaan en iedereen een knuffel gaf en dag knul zei, want zn moeder wou ook een knuffel en toen kon ik dag meissie zeggen.

Reputatie 7
Badge +7

Hey, ik had een x een weddenschap met mijn vrienden dat de beste mag winnen. De weddenschap gaat over het spel fortnite, we gingen allemaal potje spelen en wie de meeste kills had had gewonnen en dan kreeg je iets. Je moest trakteren en ik had de meeste kills gehaald dus iedereen moest trakteren. Het was heel grappig😂 omdat we gingen allemaal strijden voor de hoofdprijs en ik had bijna verloren want moest nog 2 kills maken en dan had ik gewonnen en ik was zo blij en ik kreeg chocolade, zuurtjes, oreo, ze betaalde alles voor mij een week lang😊😊. Dit was mijn verhaal😊

 

XX MCES 😊😊😊

Reputatie 7
Badge +17

@MCES  dan had je heel wat meer geluk dan ik haha 😉

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

@MCES  dan had je heel wat meer geluk dan ik haha 😉

Grtz liefs Julian X

 

Haha echt, ik kreeg alles wat ik wil😝

 

XX MCES 😊😊

Reputatie 7
Badge +9

@Sano07  gefeliciteerd man, maar dat hoge cijfers is niet altijd een gymnasium ding: zit nu in klas 4 en 80% haalt hooguit een 7.
Hoe houden jullie de motivatie?
 

Bedankt!

Ik zit nog in de 2e , het is niet zo veel stof dat het moeilijk moeilijk is en daarom is iedereen nog competitief enz. Enige motivatie bron die meesten van ons hebben is dat we geen onvoldoende willen en onze mentor heel aardig en de leraren ook heel positief zijn over ons, ook als we een keertje een onvoldoende halen!

Reputatie 7
Badge +7

@Sano07  gefeliciteerd man, maar dat hoge cijfers is niet altijd een gymnasium ding: zit nu in klas 4 en 80% haalt hooguit een 7.
Hoe houden jullie de motivatie?
 

Bedankt!

Ik zit nog in de 2e , het is niet zo veel stof dat het moeilijk moeilijk is en daarom is iedereen nog competitief enz. Enige motivatie bron die meesten van ons hebben is dat we geen onvoldoende willen en onze mentor heel aardig en de leraren ook heel positief zijn over ons, ook als we een keertje een onvoldoende halen!

 

Wel dat is leuk toch😉

Reputatie 7
Badge +9

Nieuw verhaaltje:

 

Ik en mn vrienden gingen gister waarheid doen of durven spelen en ik moest een zout water drinken. Niet normaal joh, was zo zoutig. Een andere moest cassis met wat flink wat poedersuiker erin drink 😭, dat was pas erg. Hij had na 1 uur keelpijn daardoor 😭😭. 

Wel dat is leuk toch😉

Ja best wel 😂

Reputatie 7
Badge +17

Nieuw verhaaltje:

 

Ik en mn vrienden gingen gister waarheid doen of durven spelen en ik moest een zout water drinken. Niet normaal joh, was zo zoutig. Een andere moest cassis met wat flink wat poedersuiker erin drink 😭, dat was pas erg. Hij had na 1 uur keelpijn daardoor 😭😭. 

Wel dat is leuk toch😉

Ja best wel 😂

Haha gatver.  Een glas of nog meer ? 

Grtz liefs Julian 

Reputatie 7
Badge +9

Nieuw verhaaltje:

 

Ik en mn vrienden gingen gister waarheid doen of durven spelen en ik moest een zout water drinken. Niet normaal joh, was zo zoutig. Een andere moest cassis met wat flink wat poedersuiker erin drink 😭, dat was pas erg. Hij had na 1 uur keelpijn daardoor 😭😭. 

Wel dat is leuk toch😉

Ja best wel 😂

Haha gatver.  Een glas of nog meer ? 

Grtz liefs Julian 

Ik hoefde gelukkig maar een halfglas maar mn vriend moest het hele glas drinken haha

Reputatie 7
Badge +17

Nieuw verhaaltje:

 

Ik en mn vrienden gingen gister waarheid doen of durven spelen en ik moest een zout water drinken. Niet normaal joh, was zo zoutig. Een andere moest cassis met wat flink wat poedersuiker erin drink 😭, dat was pas erg. Hij had na 1 uur keelpijn daardoor 😭😭

Wel dat is leuk toch😉

Ja best wel 😂

Haha gatver.  Een glas of nog meer ? 

Grtz liefs Julian 

Ik hoefde gelukkig maar een halfglas maar mn vriend moest het hele glas drinken haha

Blegh 😝😂lol ;) ik doe wel ideeën op 

Reputatie 7
Badge +17

Vet ik hoor net dat ik deze week mee mag doen via scouting met de Chase, een soort Hunted 😎 1 dag is dat lijkt me zoo cool heb ik zin in 😍 ik vertel zeeeeker hoe dat ging ! 

Grtz liefs Julian X

Vet ik hoor net dat ik deze week mee mag doen via scouting met de Chase, een soort Hunted 😎 1 dag is dat lijkt me zoo cool heb ik zin in 😍 ik vertel zeeeeker hoe dat ging ! 

Grtz liefs Julian X

Wow Julian dat is gaaf dat ken ik 😁 heb 2 keer mee gedaan. De 1e kr zat ons groepje na 3 kwartier al in de boeien en de 2e kr haalden we de middag en werden we 4e. Dit jaar met pinksteren doen we ook weer mee zo vet. Ik hoop dan minstens 3e te worden. Heel veel succes en tip: gebruik niks wat data of sim heeft. Alleen kompas en een goeie  geo kaart.  En donkergroene kleren maar dat weet je natuurlijk allemaal al wel hihi 😊

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +17

@Ellen  dankjewel hoor !  komt helemaal goed ! ik ben inderdaad dan al blij als we de eerste keer het middaguur redden en dan pas de boeien in want dat zou al heel goed zijn van ons. er gaat er wel 1 mee die het al vaker heeft gedaan dus who knows !

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben een weekend weg geweest met mijn gezin oom tante neven en opa en oma en een hond dus was heel gezellig

@wilhelmavemela  ah leuk ! Fijn zo :)  hadden jullie geen last van de storm?

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben een weekend weg geweest met mijn gezin oom tante neven en opa en oma en een hond dus was heel gezellig

Hey lieverd ik word constant gecheckt al mijn berichten gaan achter een check dus er is iets mis ze volgen mij.  Love you en ik durf ff niks meer te doen hier. Dikke knuf en kus en hopelijk komt dit goed. Be happy be yourself 

Hugs en 😚😙 Julian XXX

Ik ben een weekend weg geweest met mijn gezin oom tante neven en opa en oma en een hond dus was heel gezellig

Hey lieverd ik word constant gecheckt al mijn berichten gaan achter een check dus er is iets mis ze volgen mij.  Love you en ik durf ff niks meer te doen hier. Dikke knuf en kus en hopelijk komt dit goed. Be happy be yourself 

Hugs en 😚😙 Julian XXX

Ik hoop echt dat dat niet zo is, maar als dat wel zo is ben ik ook weg., dan stop ik er meteen mee. Je moet je hier vrij voelen en niet achtervolgd. Ik word er echt boos van.  waarom pesten ze jou ?

Wie van de Kindertelefoon kan wat doen ? @

@wilhelmavemela  had je intussen gelezen dat Julian een wedje heeft verloren? ;)  staat bovenaan was van vrijdag

Hoi Ellen :)  een grappig verhaaltje is dat ik en een jongen uit m'n klas vanmorgen een weddenschapje hadden met 2 meisjes ook uit de klas en dat ging over AK een gebergte en wat daar de hoogste berg van was en de dames hadden dus gelijk :scream:   en nou moeten Robby en ik de 1e dag na de vakantie  de hele dag hun tas dragen en de deur voor ze open houden OMG  :smirk::persevere:  heb ik weer met mijn “zeker weten dat het klopt “

niet dus ;:wink:

Grtz en liefs Julian X

PS ik hoop op veel verhaaltjes, leuk idee dit !

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela  ah leuk ! Fijn zo :)  hadden jullie geen last van de storm?

 

Nee ik was in noord Brabant  en daar was het echt veel en veel minder en ik mocht eerder van school zodat we snel konden vertrekken.

 

De plaatsnaam is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Anne / de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben een weekend weg geweest met mijn gezin oom tante neven en opa en oma en een hond dus was heel gezellig

Hey lieverd ik word constant gecheckt al mijn berichten gaan achter een check dus er is iets mis ze volgen mij.  Love you en ik durf ff niks meer te doen hier. Dikke knuf en kus en hopelijk komt dit goed. Be happy be yourself 

Hugs en 😚😙 Julian XXX

Oh wat jammer love you to dikke knuf en kus terug ik sta aan je zijde en ik zal happy proberen te blijven al is dat lastig zonder jou ik vind het heel stom dat ze jou pesten

Reageer