Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Eerste keer OV

• 7 december 2015
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Hey allemaal,

Vandaag ging ik voor de eerste keer van m'n leven met een bus naar mijn vriendin. :)
Ik vond het al spannend enzo, want ja je weet niet wat je kan verwachten.
Terwijl ik aan het wachten was zag ik een man tegenover de weg staan te plassen in de bosjes.
Even later kwam hij op me af strevenen en begon tegen mij te praten,
Hij sprak gebrekkig nederlands omdat hij helemaal bezopen was.
Hij zei steeds tegen me dat hij een geheim had, en bleef doorzeuren daarover.
Uiteindelijk heb ik hem naar zijn geheim gevraagt en zei hij dat ik het niet mocht doorvertellen,
Hij deed zn jas en shirt uit en liet me een tattoo zien met daarop de tekst MC.F??.????? (de vraagtekens ben ik vergeten maar het was zoiets als MC.FGC.????? Ofzo, weet iemand wat voor betekenis dit heeft? Want hij zei erbij dat ik hem binnekort ga zien in, Duitsland België Assen en de rest ben ik vergeten.
Ik snap niet wat hij hier mee bedoeld :/
Maargoed, hij bleef me volgen en stapte de bus in terwijl ik het deed, er was voor de rest niemand in de bus alleen wij 2 en de buschauffeur.
Hij viel af en toe heel even in slaap met een bierblikje in zijn hand en als hij niet sliep zat hij aan m'n been met z'n hand en pakte m'n pet af met de tekst,:"Zo die ben je kwijt!".
Ik had me vader inmiddels al een berichtje gestuurd dat ik me ongemakkelijk voelde maar hij reageerde hier niet echt op, omdat ik nogal (groot ben en sterk denkt hij dat ik nergens bang voor ben)toen ik uitstapte ahtervolgde die man mij en ik ben keihard weggerend.

3 reacties

Ikwilgraaganoniemblijven,

Wat een eng verhaal, ik begrijp heel goed dat jij je ongemakkelijk voelde. Ik zou je graag willen helpen, maar ik weet helaas niet wat die letters betekenen. Heb je je vader inmiddels al meer geïnformeerd?

Ik hoop dat je dit voorval snel kan vergeten!
Badge +1
Inderdaad.. Lees Annelyn
Hey allemaal! ik zat net op een app waarop je vanalles kunt kopen,
(de app heet wish)
Ik zag daar een ring met MC erop.
Er stond in de beschrijving motorclub,
Dus wss is die enge man van een motorclub bende ofso

Reageer