Vraag

Eenzaam, wat moet ik doen?

  • 8 February 2018
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Ik poste eerder een topic over of ik nu een pedofiel ben, en jullie zeiden gelukkig van nee; nu voel ik me hier toch erg alleen in. Ik kan het er met niemand over hebben omdat ik bang ben dat mensen te veel zullen schrikken, maar hierdoor voel ik me vervreemd en alsof ik iets geheim houd. Bij vlagen voel ik me echt ontzettend eenzaam.
Wat moet ik doen?
Dankjewel voor het lezen en alvast voor jullie tips,
Benno

4 reacties

Alsjeblieft, help me!
Ik zit er echt mee. Maakt niet uit of je tips top qualiteit zijn, ik wil gewoon supergraag advies.
Nee,niet jezelf snijden! Begin er aub niet aan, geloof me.
Voor eenzaamheid; misschien moet je er toch een met iemand over praten. Ik weet dat dat misschien al veel tegen je gezegd is, ik haat praten zelf,maar het helpt soms wel. En misschien kun je vooral dingen doen die je blij maken; muziek, sport, films kijken, tekenen weet ik veel, zolang je er maar vrolijk van word.
Voor de rest heb ik niet heel veel tips voor je,
Veel sterkte
Groetjes air
@air, dankjewel, je reactie heeft geholpen. Ik wil heus niet gaan snijden, hoor, maak je maar geen zorgen; dat heb ik volgens mij ook niet geschreven.
Het probleem is alleen dat ik bang ben dat als ik het met mensen over mijn pedo-probleem zal hebben, ze erg zullen schrikken. Hoe denk jij hierover?
Ik zal toch maar proberen het iemand te vertellen.
Nogmaals bedankt.

Reageer