Vraag

Eenzaam

  • 14 June 2019
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik ben 13 jr

Ik voel me zo eenzaam de laatste tijd. Mijn dag bestaat gewoon uit: naar school gaan en overleven op school, terug naar huis gaan, in mn kamer muziek luisteren en naar bed. Ik heb geen vrienden en ik heb niet iemand die ik vertrouw ofzo. Soms ben ik geïnteresseerd om jezelf te snijden. Mensen zeggen dat dat helpt dus ik vraag me af hoe je dat doet. Ik probeer nu met een pen mn huid een beetje te beschadigen. (Ik ben veel te bang voor een mes enzo dus ik durf da niet). Dus ja iemand ervaring ofzo? Ik wil soms echt gwn dxxd. Waar leef ik nou voor...

5 reacties

ik heb precies hetzelfde alleen blijf ik dit jaar zitten en kijk ik op school alleen maar uit het raam al 7 maanden lang het niks doen maakt mij echt depressief gelukkig heb ik wel sport wat ik vaak doe daarom raad ik je gewoon aan iets te vinden wat je leuk vind om te doen voor afleiding, jezelf pijn doen raad ik zeker af er zijn genoeg oplossingen die jou ook kunnen helpen zonder jezelf te beschadigen.
Als je echt niet lekker in je vel zit raad ik je aan met je ouders of iemand van school te gaan praten die kunnen je altijd helpen
veel succes!
Hey

Ik vind het raar dat mensen dat zeggen.
met snijden los je niks mee op.
op dit forum mogen we jou daar geen tips voor geven.
ik zou je zelf niet gaan beschadigen.
daar kan je in de toekomst nog met de beschadigen rond lopen.
mijn advies is om hulp te zoek zoals jou mentor ,ouders iemand waar je graag mee praat.
je zit in een nare en moeilijke situatie.
je kan het beste afleiding zoeken en rust nemen.

groetjes annoniempo
Het probleem is juist dat ik niemand heb waar ik tegen kan praten...
Hey

Je zou je kunnen aanmelden bij een jongerencentrum.
en je zou vrijwiligers werk kunnen doen.
Ik vind het onzin dat je niemand hebt om mee te praten.
want je praat al met mij en met de kindertelefoon kan je ook altijd praten.
en met jou ouders kan je ook praten en met jou mentor die luisteren altijd.
je zou misschien een vrienden app kunnen gebruiken.

groetjes annoniempo
Zo een leven had ik ook vroeger, je hoort dit vaker nu, maar zelfsnijden is geen oplossing weetje waarom? Ik sneed mezelf vroeger ook. Maar het is nu inmiddels paar jaar later en ik heb zo erg spijt, ik heb overal littekens en iedereen kijkt vaag soms naar die littekens. Geloof me stop ermee want je moet zo denken er zijn miljoenen mensen die een leven net als mij willen leven. Zoals mensen in oorlogsgebieden je moet eens opzoeken Afghanistan Sudan Irak. Super zielig die fotos. Hun zouden allemaal een makkelijk leven als jou willen leiden. Hz zou je dan jezelf snijden en ontevreden zijn? Ga je zelf afleiden door naar buiten te gaan en een goeie tip haha ga lekker veel eten😂 dat helpt bij mij dan

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 9.

Reageer