Vraag

eenzaam

  • 11 October 2018
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik voel me heel eenzaam omdat ik het gevoel heb dat ik nergens echt bijhoor en dat durf ik niet aan mensen te vertellen want dan zullen ze denken dat ik mij aanstel maar dat is niet zo. hoe moet ik hiermee omgaan. ik denk dat ik door dit en andere dingen depressief ben geworden. Maar ik durf niemand in vertrouwen te nemen door eerdere dingen die gebeurt zijn in mijn leven wat moet ik doen want ik weet dat dit niet door kan gaan

1 reactie

Hey,
wat rot om te lezen. Ik denk dat dit gevoel voor velen van ons (helaas) te herkennen is. Ik denk dat je het beste in de pauze bij een groepje kan gaan staan dat je aardig lijkt. Als het klikt kunnen jullie misschien een keer met z’n allen naar de stad of de bioscoop ofzo. Dat kan echt heel gezellig zijn! Als je je zo rot blijft voelen is het misschien wel verstandig om er met iemand over te praten. Ik snap dat je het moeilijk vindt om iemand in vertrouwen te nemen als er zoveel vervelende dingen zijn gebeurd. Misschien is het handig om hier eerst met iemand van de KT over te chatten of te bellen. Heel veel succes!

Reageer